top article

Support Small Business

  1. LAVA_: Τα κεραμικά ως έργα τέχνης LAVA_: Τα κεραμικά ως έργα τέχνης
  2. Ένας δροσερός κήπος στην Κηφισιά κρύβει νόστιμα μυστικά Ένας δροσερός κήπος στην Κηφισιά κρύβει νόστιμα μυστικά
  3. Το Naif είναι η νέα, ενδιαφέρουσα άφιξη πίσω από τη Στέγη Το Naif είναι η νέα, ενδιαφέρουσα άφιξη πίσω από τη Στέγη
  4. Η εκλεκτή κάβα και το φίνο μενού του Materia Prima στο Παγκράτι Η εκλεκτή κάβα και το φίνο μενού του Materia Prima στο Παγκράτι
  5. Γνώρισε τη μικρή παραγωγό της kombucha στην Αθήνα Γνώρισε τη μικρή παραγωγό της kombucha στην Αθήνα
  6. Wine delivery: Ναι, το αγαπημένο σου κρασί έρχεται στην πόρτα σου Wine delivery: Ναι, το αγαπημένο σου κρασί έρχεται στην πόρτα σου
  7. Στο Τρομερό Παιδί θα φας προζυμένιο ψωμί και κρουασάν με φρέσκο βούτυρο Στο Τρομερό Παιδί θα φας προζυμένιο ψωμί και κρουασάν με φρέσκο βούτυρο
  8. Ο καλός καφές χωράει μέσα σε λίγα τετραγωνικά Ο καλός καφές χωράει μέσα σε λίγα τετραγωνικά
  9. Τα πιο ωραία ροζέ του καλοκαιριού Τα πιο ωραία ροζέ του καλοκαιριού
  10. Selena Gomez | Έτσι αποφάσισε να υποστηρίξει το κίνημα "Black Lives Matter" Selena Gomez | Έτσι αποφάσισε να υποστηρίξει το κίνημα "Black Lives Matter"
  11. Ο Kanye West ξεκινά ένα fund για τα έξοδα του κολεγίου της κόρης του George Floyd Ο Kanye West ξεκινά ένα fund για τα έξοδα του κολεγίου της κόρης του George Floyd
  12. Meet the designer: Γνωρίζοντας το designing duo πίσω από το LAVIATE Meet the designer: Γνωρίζοντας το designing duo πίσω από το LAVIATE
  13. Στο Mokpo Creative Cakes θα βρεις γλυκά - έργα τέχνης Στο Mokpo Creative Cakes θα βρεις γλυκά - έργα τέχνης
  14. Ένα εργαστήριο κεραμικής που προωθεί την ελευθερία της έκφρασης Ένα εργαστήριο κεραμικής που προωθεί την ελευθερία της έκφρασης
  15. Το νέο Feyrouz φέρνει αέρα ανατολής στο εμπορικό κέντρο της Αθήνας Το νέο Feyrouz φέρνει αέρα ανατολής στο εμπορικό κέντρο της Αθήνας
  16. Meet the designer: Αριάδνη Κυπρή Meet the designer: Αριάδνη Κυπρή
  17. Η Λίλα Μπακλέση ανέβασε το πιο feel good βίντεο μαγειρικής Η Λίλα Μπακλέση ανέβασε το πιο feel good βίντεο μαγειρικής
  18. Το #cook4heroes είναι η ευχάριστη είδηση της ημέρας Το #cook4heroes είναι η ευχάριστη είδηση της ημέρας
  19. Meet the designer | Κατερίνα Γρηγοροπούλου Meet the designer | Κατερίνα Γρηγοροπούλου
  20. Dickie Dee: Η ιστορία του soft ice cream από τον Καναδά στην καρδιά της Αθήνας Dickie Dee: Η ιστορία του soft ice cream από τον Καναδά στην καρδιά της Αθήνας
  21. #menoumespiti: Πώς μπορείς κι εσύ να στηρίξεις το αγαπημένο σου εστιατόριο και μπαρ #menoumespiti: Πώς μπορείς κι εσύ να στηρίξεις το αγαπημένο σου εστιατόριο και μπαρ
  22. Meet the artist: Val Goutsi Meet the artist: Val Goutsi

Ο Louis Vuitton μόλις αποκάλυψε την καμπάνια για τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020, την οποία φωτογράφισε για πρώτη φορά ο Nicolas Ghesquiere, καλλιτεχνικός διευθυντής των γυναικείων συλλογών του οίκου.

Για τις ανάγκες της καμπάνιας ο Nicolas Ghesquière προσκάλεσε είκοσι φίλους του οίκου στο στούντιό του στο Quai Voltaire στο Παρίσι. Ανάμεσά τους ήταν celebrities, διάσημα μοντέλα, αθλητές και άνθρωποι που τον εμπνέουν στις δημιουργίες του, όπως οι Lea Seydoux, Marina Foοs, Noιmie Merlant, Akon Changkou, Stacy Martin, Dina Asher-Smith, Lous and the Yakuza και Sora Choi. Από εκεί δεν έλειψαν φυσικά οι iconic τσάντες του οίκου που συνόδευσαν αυτή τη στυλιστική εμπειρία, οι Capucines, Twist, Pont 9 και Dauphine.

Την καμπάνια Louis Vuitton για τη σεζόν F/W '20 φωτογράφισε ο Nicolas Ghesquière

Στην καμπάνια παρουσιάζεται η νέα σειρά με τίτλο "SINCE 1854”. Ο αριθμός 1854 σε ένα πολύτιμο κέντημα διανθίζει το κλασικό σύμβολο Monogram με το λουλούδι και παραπέμπει στη χρονιά που γεννήθηκε ο οίκος Louis Vuitton.

lv

"Μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον να επεκτείνω τη δουλειά μου και στη φωτογραφία, να παρακολουθήσω τη δημιουργική διαδικασία μέχρι το τέλος και να δώσω το τελικό άγγιγμα στη συλλογή", δήλωσε ο ίδιος ο Nicolas Ghesquière. "Υπάρχουν προσωπικοί λόγοι για τους οποίους βρίσκεται σε' αυτές τις εικόνες καθένας από όσους φωτογραφήθηκαν. Μου αρέσει να ανακαλύπτω νέες συνδέσεις με ανθρώπους που ήδη γνωρίζω. Επιπλέον, θέλησα να ενοποιήσω διαφορετικές πλευρές του οίκου και να δημιουργήσω ένα ενιαίο καλλιτεχνικό όραμα για ό,τι συμβαίνει εδώ. Να προσφέρω μια διαχρονική οπτική στις δημιουργίες που αφορούν μια συγκεκριμένη σεζόν. Για μένα, η μετάβασή μου στη φωτογραφία προήλθε από την επιθυμία μου να αποδώσω το συναίσθημα που μοιραζόμαστε όλοι όσοι εργαζόμαστε για μια συλλογή".

lv

Η καμπάνια θα παρουσιαστεί διεθνώς σε έντυπα από τον Σεπτέμβριο του 2020.

 

Ιούλιος 2018

>