Όσα ξεχωρίσαμε από την πρώτη εβδομάδα μόδας που πραγματοποιήθηκε εν μέσω πανδημίας.
"Business as usual" για τους Δανούς, που εν μέσω της πανδημίας του COVID-19 και με τη μία μετά την άλλη τις μεγάλες διοργανώσεις να ακυρώνουν τα events τους, αποφάσισαν ότι θα προχωρήσουν κανονικά με τη διεξαγωγή της Εβδομάδας Μόδας της Κοπεγχάγης.
Το είχε, εξάλλου, δηλώσει από νωρίς η CEO της Copenhagen Fashion Week, Cecilie Thorsmark: "Έχει μεγάλη σημασία για εμάς να τα λέμε από κοντά. Μία εβδομάδα μόδας είναι πρωτίστως ένα event που απαιτεί φυσική παρουσία, γι’ αυτό και ο στόχος μας είναι να συγκεντρώσουμε τους επαγγελματίες της βιομηχανίας μόδας σ’ ένα νέο hub και να δημιουργήσουμε μια εβδομάδα που θα βοηθήσει τη μόδα να πάει μπροστά". Το' πε και το έκαναν; Η απάντηση είναι "ναι".
Όπως τόνιζαν και στο λογότυπό τους, χρειάστηκαν 72 ώρες, από τις 9 έως τις 12 Αυγούστου, για να ολοκληρωθούν όλα τα προγραμματισμένα fashion events και shows, φυσικά και ψηφιακά. Υβριδικά runways, εκθέσεις, συζητήσεις, καλέσματα σε showrooms, trades και dinner parties, όλα ήταν μέσα στην ατζέντα του καλοσχεδιασμένου προγράμματος που φιλοξένησε κορυφαία σκανδιναβικά brands και σχεδιαστές.
Την ίδια στιγμή, στους δρόμους της δανέζικης πρωτεύουσας έκαναν το δικό τους statement οι δανέζες εκπρόσωποι του σκανδιναβικού στιλ προσφέροντας απεριόριστη έμπνευση με τις street style εμφανίσεις τους.
Αν, λοιπόν, πρέπει να συγκεντρώσουμε σε μια λίστα όσα ξεχωρίσαμε από την εβδομάδα μόδας της Κοπεγχάγης αυτά είναι τα εξής:
Το υβριδικό μοντέλο
Ήταν η πρώτη εβδομάδα μόδας που πραγματοποιήθηκε με φυσική παρουσία μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, και επομένως, και η πρώτη που υλοποίησε σε πραγματικό χώρο τις "υβριδικές" μορφές παρουσίασης που επιβάλλουν οι συνθήκες του social distancing. Και, η αλήθεια είναι, ότι τα κατάφερε εξαιρετικά.
Με τα άρτια ψηφιακά shows και τα καλαίσθητα φιλμάκια των collections, που έδωσαν πρόσβαση στο κοινό να παρακολουθήσει σε πραγματικό χρόνο τις SS21 συλλογές των Σκανδιναβών designers, δημιούργησε ένα πρωτότυπο που μπορεί να φανεί εξαιρετικά χρήσιμο και στις μελλοντικές εβδομάδες μόδας. Μάλιστα, οι διοργανωτές κατάφεραν να πετύχουν μία αγαστή πληρότητα και μια ευχάριστη ισορροπία ανάμεσα στο digital και το physical κομμάτι της εβδομάδας, η οποία θέτει γερά θεμέλια για τις απαιτήσεις όχι μόνο της tech εποχής, αλλά και μιας εποχής που οι αξίες και οι ανάγκες επανακαθορίζονται.
Εξωτερική φωτογραφία: CPHFW
Δες περισσότερα στο harpersbazaar.gr