Δες το σόου με τις συλλογές Ελλήνων σχεδιαστών και ανακάλυψε τα trends σε ένα event που συνδυάζει φυσικό και digital περιβάλλον με τη see now-buy now φιλοσοφία
Στο πρότυπο των παρουσιάσεων που διοργάνωσαν οι μεγάλοι οίκοι στις Εβδομάδες Μόδας του Σεπτεμβρίου, το Fashion Room Service συνδυάζει τη φυσική παρουσία με το digital σόου. Πρόκειται για το θεσμό που αναδεικνύει την Ελληνική μόδα, τις νέες τάσεις και τα καινούρια brands. Φέτος, προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα και συνδυάζει το digital με το φυσικό περιβάλλον αλλά και τη see now - buy now φιλοσοφία.
Έτσι, στις 5 Νοεμβρίου στις 9 το βράδυ, θα μεταδοθεί ένα πρωτοποριακό fashion show, με live streaming στο YouTube και σε social media channels, ενώ στη συνέχεια θα ανοίξει τις "πόρτες” του στο νέο creative hub της πόλης "Metaphor" που θα λειτουργήσει στην Πλατεία Μαβίλη από τις 06 έως τις 21 Νοεμβρίου.
Ο Γιώργος Κελέφης, διευθυντής και εκδότης του περιοδικού OZON που διοργανώνει το event μίλησε στο madamefigaro.gr και δήλωσε "κάτι παραπάνω από αισιόδοξος” για μέλλον της ελληνικής μόδας.
"Αναμφίβολα η πανδημία άλλαξε δραματικά τον αλυσίδα παραγωγής και κατανάλωσης στη βιομηχανία της μόδας. Αντίστοιχα, τα μικρά και ανερχόμενα ελληνικά brands, οι Έλληνες σχεδιαστές καταξιωμένοι και νεότεροι συναντούν μεγάλες δυσκολίες τόσο στο επίπεδο παραγωγής των συλλογών τους όσο και στην πώλησή τους”, μας είπε μιλώντας για τις προκλήσεις που έχουν δημιουργήσει οι παρούσες συνθήκες. "Είναι πολύ εύκολο να σκεφτεί κανείς ότι η μετατόπιση της επιχειρηματικότητας σε ένα digital περιβάλλον και σε ένα καλοφτιαγμένο eshop μπορεί να είναι η σωστή κατεύθυνση αλλά πολύ πιο δύσκολο να υλοποιήσει κάτι τέτοιο. Απαιτούνται πόροι, εξειδικευμένη γνώση και απεριόριστες ώρες σκληρής δουλειάς".
Tο Fashio Room Service δημιουργεί για λογαριασμό των σχεδιαστών και των brands το e-shop fashionroomservice.gr, ενώ για πρώτη φορά είναι διαθέσιμη η υπηρεσία "see now - buy now", όπου οι fashionistas θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν επιτόπου τις συλλογές που παρουσιάζονται. Το e-shop θα είναι διαθέσιμο για το κοινό μετά το πέρας της πρεμιέρας του fashion show, για 29 ημέρες ακόμα.
"Μέσα από τη νέα εκδοχή του Fashion Room Service προσπαθήσαμε να παρέχουμε ένα συνολικό και προσιτό πακέτο επικοινωνίας για τους σχεδιαστές που θέλουν να δείξουν τις συλλογές τους μέσω ενός αισθητικά άρτιου fashion show σε στοχευμένο κοινό με τη βοήθεια της τεχνολογίας και του live streaming. Παράλληλα, μέσα από την see now, buy now φιλοσοφία του δίνει τη δυνατότητα στα συμμετέχοντα brands να διαθέσουν άμεσα προς πώληση τις δημιουργίες τους".
Το ραντεβού όμως δίνεται και από κοντά, στο Metaphor (Δορυλαίου 10, πλ. Μαβίλη). "Θεωρούμε εξαιρετικά σημαντικό να διατηρήσουμε το phsyical στοιχείο της σχέσης των σχεδιαστών και του κοινού τους", επισημαίνει ο Γιώργος Κελέφης. "Το Metaphor, ο νέος τόπος συνάντησης του Fashion Room Service δίνει ραντεβού στο κέντρο της Αθήνας, σε ένα εντυπωσιακό νέο χώρο. Εφαρμόζοντας αυστηρά τις υγειονομικές οδηγίες για την ασφάλεια όλων μας συνεχίζουμε να αισθανόμαστε πάνω μας, να δοκιμάζουμε, να επικοινωνούμε. Πιστεύω ότι αυτό το μοντέλο του ανανεωμένου Fashion Rom Service αφήνει ένα σημαντικό αποτύπωμα στη νέα εποχή που ζούμε σε ό,τι αφορά τον χώρο της μόδας", καταλήγει. "Προφανώς τα ψηφιακά εργαλεία είναι απαραίτητα χωρίς όμως αυτό να αποκλείει την in-person εμπειρία. Οι ισορροπίες μεταξύ του physical και του digital και ο καλύτερος δυνατός συνδυασμός τους είναι το ζητούμενο στη νέα αυτή περίοδο".
Στο Fashion Room Service θα συμμετάσχουν fashion labels, όπως Alexios Romanos, Katerina Vassou jewellery, Badila, Himonico, Charalampia, Mario, Christina Vardakou, Irene Hussein , Lau, Chalkia, Cabaia Europe, Βonendis, Antonio Boggati, Miss Polyplexi , Tonia Makri, Antibodies, Art & industry, Eleria Cortes, Artemis & Apollo αλλά και international street style εταιρειών και καταστημάτων όπως Fila & Saucony Originals και Buffalo shoes.
Για περισσότερες πληροφορίες κάνε κλικ εδώ