Άλλος ένας πρωτότυπος τρόπος που βρήκαν οι οίκοι μόδας για να δείξουν τις συλλογές τους εν μέσω πανδημίας.
Όπως όλοι οι σχεδιαστές, έτσι και οι Jack McCollough και Lazaro Harnandez του οίκου Proenza Shouler έπρεπε να επιστρατεύσουν τη φαντασία και την εφευρετικότητά τους για να μπορέσουν να δείξουν στο κοινό και τον κόσμο της μόδας τη νέα δουλειά τους. Έτσι, επέλεξαν να παρακάμψουν τους περιορισμούς που επιβάλλει η πανδημία και το social distancing και αντί να διοργανώσουν ένα ψηφιακό σόου, συνεργάστηκαν με το φωτογράφο Daniel Shea και δημιούργησαν ένα coffee table book.
Στις σελίδες της πολυτελούς έκδοσης, οι εικόνες μόδας εναλλάσσονται με χαρακτηριστικές εικόνες της Νέας Υόρκης και μας δίνουν μια ιδέα για το τι προτείνουν οι σχεδιαστές να φορέσουμε την άνοιξη στην πόλη.

Ντραπέ φορέματα εμπνευσμένα από την Αρχαία Ελλάδα, μπλούζες με ανοίγματα στην πλάτη και μια απαλή χρωματική παλέτα παρουσιάζονται με φόντο καντίνες με hot dog και ουρανοξύστες.

Επιπλέον, οι δύο ντιζάινερ διοργάνωσαν μια ψηφιακή "backstage” συζήτηση με κορυφαίους fashion editors όπου ανέλυσαν περαιτέρω το πώς επέλεξαν να προσεγγίσουν τη μόδα της επόμενης σεζόν.
"Δεν θέλαμε να κάνουμε κάτι εφήμερο που θα εξαφανιστεί αμέσως μόλις ολοκληρωθεί”, είπε ο Hernandez εξηγώντας πώς κατέληξαν στην ιδέα του coffee table book. Ο McCollough πρόσθεσε μια θετική πλευρά της όλης κατάστασης: "Ήταν κάπως απελευθερωτικό να ξέρουμε ότι δεν θα κάνουμε σόου. Στις προηγούμενες σεζόν είχαμε σκεφτεί πολλές φορές την ιδέα να μην δείξουμε κάποια συλλογή, να βγούμε για λίγο από αυτό το μύλο όπου τρέχουμε σαν τα χάμστερ και να κάνουμε κάτι καινούριο, να εξερευνήσουμε ένα διαφορετικό μέσο”.