October 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Μόδα

Kim Kardashian | Και τι πειράζει που ο "θάμνος" της έγινε sold out;

Kim Kardashian | Και τι πειράζει που ο "θάμνος" της έγινε sold out; Φωτογραφία: NDZ/Star Max/GC Images, Getty Images/ Ideal Image

Τα Skims της Kim Kardashian κυκλοφόρησαν εσώρουχο με ψεύτικη τριχοφυΐα και μια μερίδα του κοινού εξοργίστηκε. Η υπόλοιπη απλώς το έκανε sold out μέσα σε λίγες ώρες.

Η Kim Kardashian είναι μία πανέξυπνη επιχειρηματίας. Αυτό είναι γεγονός, είτε σου αρέσει η αισθητική της είτε όχι. Η εταιρία εσωρούχων της, Skims, μία από τις πιο δημοκρατικές εταιρείες εσωρούχων παγκοσμίως, με σεβασμό σε όλους τους σωματότυπους και πραγματικά επαναστατικά προϊόντα κυκλοφόρησε χθες το Ultimate Bush - Faux Hair Panty, δηλαδή ένα εσώρουχο με ψεύτικη τριχοφυΐα σε δώδεκα διαφορετικές αποχρώσεις και διάφορες μορφές τρίχας (ίσια, σγουρή). Πωλείται προς 42€ και έγινε sold out μέσα σε λίγες ώρες ξεπερνώντας την επιτυχία του Nipple Bra, δηλαδή του αμέσως προηγούμενου προβοκατόρικου προϊόντος των Skims

"Ποιος χρειάζεται κάτι τέτοιο; Ο Τσουμπάκα;”, "Τόσα χρόνια λέιζερ για πάρουμε αυτό;”, "Ό,τι μ*****α βγάζει αυτή γυναίκα όλοι την καταναλώνουν, όποτε γιατί να μη το φτάσει κι αυτή στα άκρα;”, "Τσέκαρα αν έχουμε Πρωταπριλιά”, είναι μονάχα μερικά από τα εκατοντάδες σχόλια κάτω από τις προωθητικές αναρτήσεις του προϊόντος στο Instagram. Ναι, πράγματι. Ό,τι κι αν σκεφτεί πουλάει σα ζεστό ψωμάκι. Το κοινό παθαίνει φρενίτιδα και θέλει να αποκτήσει το προϊόν που σκαρφίστηκε μια από τις επιδραστικότερες γυναίκες του πλανήτη. Πού είναι άραγε το κακό σε αυτό; 

The Bush is Back

Όταν λέμε "bush”, δηλαδή θάμνος στα ελληνικά, εννοούμε την πλήρη τριχοφυΐα στα γεννητικά όργανα. Αυτή δηλαδή που μας προστατεύει από βακτήρια και λοιμώξεις και που πολλές από εμάς αποχωριστήκαμε είτε μόνιμα, είτε περιστασιακά στα 00’s μιας και ο ανδρικός Τύπος και η βιομηχανία του πορνό, προμόταραν σταθερά την ολική αποτρίχωση στην περιοχή. Κάπου στα μέσα των 10’s, ο "θάμνος” απέκτησε cult διάσταση μέσα από την αναβίωση του πορνό της δεκαετίας του ‘70, τότε που η τριχοφυΐα στην ευαίσθητη περιοχή ήταν κανονικότητα. Ακόμα και στη χώρα μας, η ταινία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου, Suntan, στην οποία η ηθοποιός Έλλη Τρίγγου εμφανίζεται φυσική στον φακό, δημιούργησε hype και έφερε το θάμνο ξανά στη μόδα. Κοινώς, δεν πρόκειται για τρίχες, αλλά για ποπ κουλτούρα. Και η Kim Kardashian όχι απλώς είναι μέρος της ποπ κουλτούρας, αλλά ξέρει να την παράγει.  

Διαβάστε Επίσης

Η Skims σε αριθμούς

Καθ’ όλη τη διάρκεια του πρώτου τρίμηνου του 2025, η Skims έχει εκτιμώμενα έσοδα 522 εκατομμύρια δολάρια από το e-commerce.Το Φεβρουάριο 2025, για παράδειγμα, αναφέρεται ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις ξεπέρασαν τα 62 εκατομμύρια δολάρια. Αυτά τα στοιχεία δείχνουν ότι η Skims συνεχίζει να βασίζεται στο μοντέλο direct-to-consumer και ότι τα "viral” προϊόντα της, όπως το Ultimate Nipple Bra, πιθανότατα συνέβαλαν σημαντικά σε αυτή τη ροή. H κυκλοφορία του Nipple Bra δημιούργησε έντονο buzz γύρω από το brand και έγινε αστραπιαία sold out. Η έκδοση με faux-piercing ανακοινώθηκε μέσα στο 2025, ως μια ενημερωμένη, πιο τολμηρή παραλλαγή που επεκτείνει την απήχηση του προϊόντος, ειδικά σε κοινό που αναζητά statement lingerie pieces.

Διαβάστε Επίσης

Παράλληλα, η Skims έχει επενδύσει στρατηγικά στη συνεργασία με τη Nike, εισερχόμενη στο κομμάτι του activewear μέσω του brand NikeSKIMS. Η συνεργασία παρουσιάζεται όχι ως απλή capsule σειρά αλλά ως νέο γυναικείο brand. Η Skims λοιπόν, βρίσκεται σε μία περίοδο επέκτασης σε ένα νέο κοινό και προϊόντα όπως το Ultimate Bush - Faux Hair Panty λειτουργούν ως boost. Κρατούν την Skims στην επικαιρότητα και μπορούν να λειτουργήσουν ως δυνατές δευτερεύουσες αγορές.   

Το Faux Hair Panty είναι αστείο, παιχνιδιάρικο, για κάποιους ίσως και σέξι. Πάνω απ’ όλα όμως είναι item. Η απόκτησή του σε κάνει να νιώθεις μέρος του αφηγήματος που δημιουργεί η Kim Kardashian το οποίο, όσο υπερφίαλο και αν μοιάζει, είναι πέρα για πέρα ελκυστικό ακόμα και στους επικριτές του, κάτι που ασφαλός η επιχειρηματίας και τηλεπερσόνα γνωρίζει καλά. Η γυναίκα που αγοράζει το Faux Hair Panty της Skims δεν διαφέρει από εκείνον που περιμένει στην ουρά για το νέο iPhone. Και οι δύο συμμετέχουν στο ίδιο ritual του σύγχρονου καταναλωτισμού — απλώς με διαφορετικό dress code.

BEST OF NETWORK