Αυτά είναι όλα όσα μάθαμε για το πολυαναμενόμενο πρώτο τεύχος
Μετά το εβδομαδιαίο ψηφιακό περιοδικό «The Edit», το Net-a-Porter.com επενδύει σε ακόμα ένα εκδοτικό εγχείρημα, λανσάροντας για πρώτη φορά μία έντυπη έκδοση με τίτλο «Porter»
.
Το teaser video πριν την κυκλοφορία

Οι Olivia Palermo, Laura Whitmore και Rachel Zoe «μοιράστηκαν» στο Instagram τις δικές τους προτάσεις για το εξώφυλλο του περιοδικού
Το πρώτο τεύχος διατίθεται από σήμερα παγκοσμίως και παρακάτω συνοψίζουμε τις 6+1 αξιοσημείωτες λεπτομέρειες που μάθαμε για αυτό.
> Το εξώφυλλο
Φωτογραφημένη από το ολλανδικό δίδυμο Inez & Vinoodh, η Gisele Bundchen είναι σίγουρα μία ιδανική επιλογή για το ντεμπούτο έντυπης έκδοσης. Πόσο μάλλον, όταν δηλώνει: «Εύχομαι όλες οι γυναίκες να συνειδητοποιήσουν πόσο ιδιαίτερες και μοναδικές είναι».
Η Lucy Yeomans, editor-in-chief του περιοδικού, σχολίασε: «Mου παρέδωσαν ένα εξώφυλλο πέρα από τις προσδοκίες μου. Η λέξη 'αισθάνομαι' γι’αυτό το εξώφυλλο είναι πολύ σημαντική».
> Η γλώσσα
Μιας και το «Porter» θα κυκλοφορήσει σε τόσες πολλές χώρες, η ομάδα του περιοδικού αποφάσισε να χρησιμοποιεί τα αμερικανικά αγγλικά.
> Οι δηλώσεις
Μερικές από τις δηλώσεις που θα βρεις μέσα στο περιοδικό:
«Απλά θυμήσου πως όλοι έχουν μία φωτογραφική κάμερα στην τσέπη τους. Είτε είσαι διάσημη, είτε όχι βγες από το σπίτι σου με ωραία μαλλιά», η δημοσιογράφος Carol Radziwill στο άρθρο της για το αν έχει χαθεί το μυστήριο.
«Τότε δεν είχε τη λευκή περούκα. Ήταν αρκετά άνετος», ο David Bailey για τον Andy Warhol.
«Όχι, προτιμώ ένα βιβλίο», απάντησε η Victoria Beckham όταν ρωτήθηκε αν χρησιμοποιεί το Kindle.
> Οι φωτογραφίες
Όλες οι φωτογραφίες του περιοδικού εστιάζουν σε μία πιο ζεστή και προσωπική απεικόνιση. Η Natalie Massenet, ιδρύτρια του Net-a-Porter.com, εξηγεί: «Δεν μπορείς να έχεις πια ένα περιοδικό που σου δείχνει την «άτρωτη» εικόνα μιας γυναίκας – στο στούντιο, τεχνητή, φορώντας ένα push-up σουτιέν. Αυτό είναι ένα περιοδικό που αφορά τη γενιά μετά το Instagram και αυτό που βλέπουμε είναι πως η πραγματικότητα είναι πιο όμορφη από κάθε τι».
> Οι τιμές
Μπορείς να αποκτήσεις τα 6 τεύχη που αναμένεται να κυκλοφορήσουν το 2014, μαζί με τις αντίστοιχες digital εκδόσεις τους στην τιμή των 34 ευρώ. Στην Ευρώπη το κάθε τεύχος αναμένεται να κοστίζει κάτι περισσότερο από €7.
Όλες οι φωτογραφίες του περιοδικού εστιάζουν σε μία πιο ζεστή και προσωπική απεικόνιση. Η Natalie Massenet, ιδρύτρια του Net-a-Porter.com, εξηγεί: «Δεν μπορείς να έχεις πια ένα περιοδικό που σου δείχνει την «άτρωτη» εικόνα μιας γυναίκας – στο στούντιο, τεχνητή, φορώντας ένα push-up σουτιέν. Αυτό είναι ένα περιοδικό που αφορά τη γενιά μετά το Instagram και αυτό που βλέπουμε είναι πως η πραγματικότητα είναι πιο όμορφη από κάθε τι».
> Οι τιμές
Μπορείς να αποκτήσεις τα 6 τεύχη που αναμένεται να κυκλοφορήσουν το 2014, μαζί με τις αντίστοιχες digital εκδόσεις τους στην τιμή των 34 ευρώ. Στην Ευρώπη το κάθε τεύχος αναμένεται να κοστίζει κάτι περισσότερο από €7.
> Η πολιτική
Τα περισσότερα περιοδικά σίγουρα δεν θα παρουσίαζαν έναν αντίπαλο editor στις σελίδες τους. Ωστόσο, στο «Porter» βλέπουμε όχι μία αλλά δύο φορές την Anna Wintour, διευθύντρια της αμερικανικής Vogue, υπονοώντας μία προσπάθεια να κρατήσουν με το μέρος τους την πιο ισχυρή editor της Αμερικής.
Επίσης το Porter θα φιλοξενεί και brands τα οποία δεν θα διατίθενται στο Net-a-Porter, για να αποδείξει πως πρόκειται για ένα έντυπο που δεν καθορίζεται εντελώς από το marketing.