top article

Πριν πούμε οτιδήποτε για τη νέα συλλογή του Burberry πρέπει να παραδεχτούμε ότι ο Riccardo Tisci έχει καταφέρει μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να ανανεώσει πλήρως τον Οίκο. Στην αρχή ο ίδιος δήλωνε ενθουσιασμένος αλλά "μουδιασμένος” που έπρεπε να μετακομίσει στο Λονδίνο. Η ιταλική του φύση ερχόταν σε σύγκρουση με το έργο που κλήθηκε να αναλάβει, την καλλιτεχνική διεύθυνση δηλαδή του πιο ιστορικού βρετανικού label. Όσο περνάει ο καιρός όμως ο Tisci εγκλιματίζεται και διαπιστώνουμε όλοι πως το Λονδίνο και οι Βρετανοί του πάνε πολύ. Γι' αυτό και όλοι μιλούν για τις συλλογές που σχεδιάζει για τον Burberry, που έχουν ακριβώς αυτό που έλειπε από το brand, το κάτι νέο και διαφορετικό.

Ας ξεκινήσουμε από την ικανότητα που έχει ο δημιουργός να μιλάει σε κάθε κοινό. Από τους -αρκετά- ευκατάστατους all time classic πελάτες του Οίκου, μέχρι τη νεολαία, έχει καταφέρει να παρουσιάσει συλλογές που ικανοποιούν τους πάντες και απευθύνονται σε μια πολύ μεγάλη μερίδα του κόσμου. Ο τρόπος που προσεγγίζει και εκσυγχρονίζει την πλούσια κληρονομιά του Burberry είναι αξιοθαύμαστος. Έχει εξοικειωθεί με το tailoring ενώ δεν παραλείπει να συμπεριλάβει στις συλλογές του πιο ρευστές και θηλυκές γραμμές. Χρησιμοποιεί έξυπνα και passe partout υλικά, όπως το ζέρσεϊ, ενώ παράλληλα προσθέτει και στοιχεία πολυτέλειας, σχεδιάζοντας κομμάτια με υπέροχη μεταξωτή υφή λεπτομέρειες με πέρλες και φτερά. Έχει και αυτό ιδιαίτερο ενδιαφέρον μιας και για πρώτη φορά είναι τόσο προσεγμένα τα πιο βραδινά κομμάτια, καθώς μέχρι πρότινος η έμφαση δινόταν κυρίως στο daywear. Δεν θα μπορούσε όμως να αφήσει τελείως στην άκρη το couture παρελθόν του, έτσι δεν είναι;

H χρωματική παλέτα δεν ξεφεύγει πολύ από αυτά που έχουμε συνηθίσει, και μας αρέσει πολύ. Μαύρο, μπεζ, γκρι και λευκό κυριαρχούν είναι συνδυασμένα μεταξύ τους, είτε σε μονοχρωμίες και κάνουν τη συλλογή ακόμα πιο ελκυστική. Ποιος δεν μπορεί άλλωστε να υποστηρίξει outfits με τόσο ουδέτερη χρωματική παλέτα και όταν μάλιστα αυτή "χρωματίζει” σύνολα σαν αυτά; Και όταν τα ρούχα και τα αξεσουάρ είναι τόσο ουδέτερα και μπορούν να τα υποστηρίξουν όλοι, σε οποιαδήποτε ηλικία και φάση της ζωής τους, αποτελούν πραγματική επένδυση, και μάλλον δεν υπάρχει καλύτερη διαφήμιση από αυτό.

Στην πασαρέλα είδαμε για πρώτη φορά την Kendall Jenner ξανθιά ενώ μετά από καιρό, και η Agyness Deyn επέστρεψε και περπάτησε σ' αυτό το show. To στοιχείο της έκπληξης δεν υπήρχε λοιπόν μόνο στα ρούχα. Ο στόχος του Riccardo Tisci είναι πλέον πολύ ξεκάθαρος, ήρθε για να μείνει και να κάνει τον Burberry και πάλι επίκαιρο και σημαντικό.

Δες επίσης: Μόδα Άνοιξη Καλοκαίρι 2020 | Η Victoria Beckham ξέρει τι θέλουν οι γυναίκες

Ιούλιος 2018

>