Και όχι άδικα!
Το ισπανικό high street label Mango βρισκόταν, αναμφισβήτητα, στη σκιά της Zara για αρκετά χρόνια, μέχρι που σε χρόνο μηδέν έκανε στροφή 180 μοιρών και έγινε το πιο πολυσυζητημένο και budget friendly brand στους fashion κύκλους. Όπως λέει και η Pandora Sykes, "εμπνέεται πολύ από τον οίκο Céline, παίζει στρατηγικά με τις deconstructed γραμμές και όλα συνδυάζονται όμορφα. Όταν όλοι είχαν ενθουσιαστεί με το ροζ παντελόνι - καμπάνα της Céline, η Mango παρουσίασε τη δική της εκδοχή μέσω διαφόρων influencers και - φυσικά - ξεπούλησε".
Εμβαθύνοντας λίγο περισσότερο στο data της μάρκας στο Instagram, η Launchmetrics εξηγεί πως "η Mango συσχετίζεται ακόμα με τη Zara, γενικά, στο Instagram. Αλλά όταν ρίξεις μια ματιά στην Committed καμπάνια (τη sustainable σειρά της), θα διαπιστώσεις πως συσχετίζεται εξίσου με την ASOS, την Acne Studios και τη Céline. Aυτή η Instagram καμπάνια άλλαξε στ'αλήθεια την τοποθέτηση του brand".
"Νομίζω πως το marketing τις influencers αποδείχτηκε ασυνήθιστα ωφέλιμο, όχι μόνο για κάποιον που το βλέπει απ'έξω, αλλά και για τους insiders" προσθέτει η Sykes. Κατά τη διάρκεια των Εβδομάδων Μόδας η φράση "Α, αυτό; Είναι από το Mango" έπαιζε στα αυτιά των editors, των buyers και των influencers ξανά και ξανά.
Επιπλέον, το hashtag #MangoGirls έδωσε ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στην εταιρεία, αξιοποιώντας το ίδιο ρόστερ με it-girls για όλη τη χρονιά.
Δες μερικά από τα αγαπημένα μας#MangoGirls: