January 2026
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Μόδα

Mango: Αυτό είναι το δημοφιλέστερο high street brand του 2017

Mango: Αυτό είναι το δημοφιλέστερο high street brand του 2017

Και όχι άδικα!

Το ισπανικό high street label Mango βρισκόταν, αναμφισβήτητα, στη σκιά της Zara για αρκετά χρόνια, μέχρι που σε χρόνο μηδέν έκανε στροφή 180 μοιρών και έγινε το πιο πολυσυζητημένο και budget friendly brand στους fashion κύκλους. Όπως λέει και η Pandora Sykes, "εμπνέεται πολύ από τον οίκο Céline, παίζει στρατηγικά με τις deconstructed γραμμές και όλα συνδυάζονται όμορφα. Όταν όλοι είχαν ενθουσιαστεί με το ροζ παντελόνι - καμπάνα της Céline, η Mango παρουσίασε τη δική της εκδοχή μέσω διαφόρων influencers και - φυσικά - ξεπούλησε". 

Εμβαθύνοντας λίγο περισσότερο στο data της μάρκας στο Instagram, η Launchmetrics εξηγεί πως "η Mango συσχετίζεται ακόμα με τη Zara, γενικά, στο Instagram. Αλλά όταν ρίξεις μια ματιά στην Committed καμπάνια (τη sustainable σειρά της), θα διαπιστώσεις πως συσχετίζεται εξίσου με την ASOS, την Acne Studios και τη Céline. Aυτή η Instagram καμπάνια άλλαξε στ'αλήθεια την τοποθέτηση του brand". 

"Νομίζω πως το marketing τις influencers αποδείχτηκε ασυνήθιστα ωφέλιμο, όχι μόνο για κάποιον που το βλέπει απ'έξω, αλλά και για τους insiders" προσθέτει η Sykes. Κατά τη διάρκεια των Εβδομάδων Μόδας η φράση "Α, αυτό; Είναι από το Mango" έπαιζε στα αυτιά των editors, των buyers και των influencers ξανά και ξανά. 

Επιπλέον, το hashtag #MangoGirls έδωσε ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στην εταιρεία, αξιοποιώντας το ίδιο ρόστερ με it-girls για όλη τη χρονιά. 

Δες μερικά από τα αγαπημένα μας#MangoGirls:

 

 

 

Time to suit up! ☀️@mango #mangogirls

A post shared by Nuria Val (@frecklesnur) on

 

Is skirt off sick?

A post shared by Camille Charrière (@camillecharriere) on

 

#mood 🎃 @mango #MangoGirls

A post shared by Diletta Bonaiuti (@dilettabonaiuti) on

 

Black or white @mango #mangocommitted #mangogirls #ad

A post shared by Diletta Bonaiuti (@dilettabonaiuti) on

Tags:

Sparkling Aura

Design που ακτινοβολεί ένταση και κομψότητα. Η ενέργεια της επιθυμίας αποτυπώνεται μέσα από items που δύσκολα περνούν απαρατήρητα.

ΔΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Αυτό το προϊόν απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες καπνιστές.

BEST OF NETWORK