January 2026
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Μόδα

Η Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά

Η Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά

Το Παρίσι θα φιλοξενήσει και αυτόν τον Ιούλιο τις δημιουργίες Υψηλής Ραπτικής των οίκων.

Η Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής του Παρισιού τελικά θα πραγματοποιηθεί και θα γίνει μέσω διαδικτύου. Όπως ανακοίνωσε η Fédération de la Haute Couture et de la Mode, θα δημιουργηθεί μια ψηφιακή πλατφόρμα ειδικά γι’ αυτό τον σκοπό και μέσω αυτής κάθε οίκος θα μπορέσει να παρουσιάσει τις δημιουργίες του, με βάση ένα πρόγραμμα που θα μοιάζει με αυτό της κανονικής Εβδομάδας Μόδας Υψηλής Ραπτικής, που είχε προγραμματιστεί πριν ξεσπάσει η πανδημία. 

Η κατάσταση επιβάλλει σε όλους τους οίκους περιορισμούς και συγκεκριμένους κανόνες που θα πρέπει να ακολουθήσουν προκειμένου να δημιουργήσουν τις συλλογές τους. Πρόκειται για τα 16 μέλη του Chambre Syndicale, μεταξύ των οποίων είναι οι Chanel, Dior Givenchy (ήταν και ο Jean Paul Gaultier ο οποίος έχει ανακοινώσει την αποχώρησή του από τις πασαρέλες). Επιπλέον θα συμμετέχουν αλλά επτά διεθνή labels που δημιουργούν επίσης Υψηλή Ραπτική σύμφωνα με τη Fédération de la Haute Couture et de la Mode και είναι οι Armani Privé, Azzedine Alaïa, Elie Saab, Fendi Couture, Valentino, Versace και Viktor & Rolf. Όπως κάθε σεζόν έτσι και αυτόν τον Ιούλιο έχουν δικαίωμα να δώσουν το -διαδικτυακό αυτή τη φορά- παρών άλλα 18 guest members όπως οι Guo Pei και Iris Van Herpen.

Ήδη βέβαια έχουν ανακοινώσει πως δεν θα συμμετέχουν οι Armani Privé, που θα παρουσιάσει τη συλλογή του τον Ιανουάριο, ενώ αγνοείται και η τύχη του Givenchy, καθώς η Clare Waight Keller έχει αποχωρήσει από την καλλιτεχνική διεύθυνση και η διάδοχη κατάσταση δεν έχει γίνει γνωστή. Η πολυαναμενόμενη επιστροφή του Balenciaga στην Υψηλή Ραπτική επίσης θα καθυστερήσει, καθώς ο Demna Gvasalia, λόγω της πανδημίας, επέλεξε να αναβάλλει την αντίστοιχη συλλογή μέχρι νεωτέρας. O Pierpaolo Piccioli με τη σειρά του δουλεύει πάνω σε ένα ιδιαίτερο project και δεν είναι ακόμα σαφές αν θα το αποκαλύψει κατά τη διάρκεια της ψηφιακής Εβδομάδας Μόδας. Η Iris Van Herpen είναι η πρώτη που επιβεβαίωσε ότι θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο την τεχνολογία, που έτσι κι αλλιώς χρησιμοποιεί στις συλλογές της. "Βρισκόμαστε στη διαδικασία της δημιουργίας μιας εμπειρίας εικονικής πραγματικότητας, σαν προέκταση της επερχόμενης συλλογής μας για τον Τύπο, τους πελάτες και τους fans μας" είχει πει τον Μάρτιο στο WWD.

Τα shows θα διαρκέσουν για τρεις μέρες, από τις 6 μέχρι τις 8 Ιουλίου.

Πηγή: harpersbazaar.gr

 

Sparkling Aura

Design που ακτινοβολεί ένταση και κομψότητα. Η ενέργεια της επιθυμίας αποτυπώνεται μέσα από items που δύσκολα περνούν απαρατήρητα.

ΔΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Αυτό το προϊόν απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες καπνιστές.

BEST OF NETWORK