October 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Μόδα

Pucci | Τι μας λέει το come back του brand για τις ανάγκες της μόδας σήμερα;

Pucci | Τι μας λέει το come back του brand για τις ανάγκες της μόδας σήμερα; Φωτογραφία: Courtesy of Pucci

O Emilio Pucci είναι ο σχεδιαστής που έδωσε σχήμα - και χρώμα - στο resort wear αφήνοντας πίσω του μία μεγάλη κληρονομία που θα επηρέαζε για χρόνια τον τρόπο που ντυνόμαστε το καλοκαίρι. Τώρα, αυτό το legacy κάνει το μεγάλο του come back. Τι έχει να μας πει αυτή η επιστροφή για τη μόδα σήμερα;

Αρκούσε να την επιλέξουν μερικές από τις πιο επιδραστικές γυναίκες της ποπ κουλτούρας όπως η Hailey Bieber, η Addison Rae και η Dua Lipa για να γίνει η Pucci ένα από τα brands που σημειώνουν ραγδαία άνοδο εκτός του Top 20 του δείκτη Lyst για το Q2 του 2025, με τις αναζητήσεις να αυξάνονται κατά 96% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Είναι επίσημο, αυτό είναι ένα "Pucci Girl Summer". Τα μίνι φορέματα, τα τοπ και τα μαγιό του οίκου είναι μερικά από τα πιο hot items αυτή τη στιγμή στη μόδα.

pucci

Ο πρίγκιπας των prints

Tο resort look του προηγούμενου αιώνα σφραγίστηκε από την ψυχεδελική ιδιοφυΐα του "Πρίγκιπα των σχεδίων” Emilio Pucci. Η αβίαστη κομψότητα των γραμμών του σε συνδυασμό με τα prints που εμπνέονταν από το φως και τα χρώματα του μεσογειακού τοπίου - άνοιξε άλλωστε την πρώτη του boutique στο Capri το 1950 - στέκονταν με την ίδια χάρη στην παραλία, το πολυτελές γιοτ και το κοκτέιλ πάρτι. Τα prints Pucci έγιναν συνώνυμα της dolce vita – ανέμελα, πληθωρικά και πάντα extra.

Διαβάστε Επίσης

Ο μινιμαλισμός έκανε τον κύκλο του. Για ένα διάστημα έμοιαζε σαν όλοι να ντύνονταν για να πάρουν μέρος σε ένα ήσυχο, απόλυτα μπεζ τηλεοπτικό δράμα για δισεκατομμυριούχους. Όμως πια, όπως μας έδειξαν και οι τάσεις της σεζόν που διανύουμε η μόδα επιστρέφει στην αισιοδοξία, τη φαντασία και τη χαρά που προσφέρουν τα έντονα χρώματα και ψυχεδελικά patterns. H Pucci με όλη την εκρηκτική ενέργεια και τη χαρά που στάζει από κάθε μοτίβο ηγείται δικαιολογημένα της τάσης. 

Pucci
Φωτογραφία: Courtesy of Pucci

Pucci Girl Summer

Πίσω από αυτή την απροσδόκητη, αλλά εντελώς κατανοητή επιστροφή, βρίσκεται ασφαλώς μία φρέσκια δημιουργική ματιά και μια ανανεωμένη όρεξη για μαξιμαλισμό. Υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της Camille Miceli (με θητεία σε Dior και Louis Vuitton και έμφυτη αίσθηση ανανέωσης), η Pucci περνά από το retro-cool στο απολύτως απαραίτητο του τώρα.

Σύμφωνα με τον δείκτη Lyst οι αναζητήσεις για κομμάτια Pucci έχουν εκτοξευθεί κατά 96% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, με printed jumpsuits, slinky φορέματα και μαγιό να πρωταγωνιστούν σε αυτές. Η Pucci είχε πάντα εκείνη την αδιόρατη, insider αύρα – οι άνθρωποι της μόδας δεν χρειάζονται λογότυπο για να το αναγνωρίσουν. Οι υπνωτικές δίνες των prints, οι ζεστές χρωματικές παλέτες και οι κομψές, εφαρμοστές γραμμές είναι αμέσως αναγνωρίσιμες. Αυτή η "iykyk" ποιότητα είναι που το κάνει σήμερα ακόμη πιο επιθυμητό. 

Pucci
Φωτογραφία: Courtesy of Pucci

Η περίπτωση Cavalli

Στην ίδια λογική εμπίπτει και η αναγέννηση του οίκου Cavalli - μόλις έναν χρόνο με τον θάνατο του σχεδιαστή - μέσω της συνεργασίας με τα Skims της Kim Kardashian. Η νέα καμπάνια Skims x Roberto Cavalli σε σκηνοθεσία και φωτογραφία της Nadia Lee Cohen είναι ένα οπτικό statement που πατά στη σύγχρονη αναγέννηση του μαξιμαλισμού. Φορτισμένα πορτρέτα, έντονα prints με κυρίαρχο το animal, στυλιζαρισμένη σεξουαλικότητα και μια ειρωνική, σχεδόν camp, ματιά στη μόδα ως performance. Είναι η ιδανική εικονογράφηση μιας συνεργασίας που δεν έρχεται απλώς να ενώσει δύο ονόματα, αλλά να εκφράσει μια ευρύτερη στροφή της βιομηχανίας - από την ήσυχη πολυτέλεια στο come back του υπερθεάματος, του χρώματος, του χαρακτήρα.

Πίσω από το loungewear και τα second skin basics της Kim Kardashian υπήρχε πάντα μια ρητορική γύρω από το σώμα, την εικόνα, τη δύναμη της προβολής. Ο Cavalli —με τα animal prints, τα metallics, τις αισθησιακές σιλουέτες και τη θεατρική του υπερβολή— υπήρξε αρχιτέκτονας αυτής της αισθητικής. Η επανενεργοποίηση του brand σήμερα, μέσα από τη φιλοσοφία ενός εμπορικού κολοσσού όπως τα Skims, μοιάζει με άσκηση μετάφρασης: τι σημαίνει "πολυτελής υπερβολή" το 2025; Και γιατί την έχουμε ανάγκη; Γιατί η επιστροφή στον μαξιμαλισμό δεν είναι (μόνο) στιλιστική· είναι και πολιτική. Είναι διεκδίκηση χώρου, ταυτότητας, υπερβατικής απόλαυσης.

Ανάγκη για χαρά

Με τον κόσμο γύρω μας να μοιάζει να καταρρέει, ψάχνουμε στη μόδα τη χαμένη μας όρεξη για ζωή. Λίγες στιγμές αυθεντικής χαράς. Ύστερα από τη δικτατορία του μπεζ, που κράτησε ίσως περισσότερες σεζόν από όσο θα έπρεπε, η μόδα μπαίνει επίσημα στην πιο εξωστρεφή της φάση. Από τα runways μέχρι το feed σου, το ζητούμενο είναι dopamine dressing. 

BEST OF NETWORK