<p lang="el-GR" style="margin-bottom: 0cm; "><span data-scayt_word="Αποτελείται" data-scaytid="1">Αποτελείται</span> από 122 <span data-scayt_word="προιόντα" data-scaytid="3">προϊόντα</span> και <span data-scayt_word="θα" data-scaytid="5">θα</span> <span data-scayt_word="είναι" data-scaytid="7">είναι</span> <span data-scayt_word="διαθέσιμη" data-scaytid="9">διαθέσιμη</span> τον <span data-scayt_word="Αύγουστο" data-scaytid="11">Αύγουστο</span></p>
Η πρώτη απόπειρα του Marc Jacobs στη βιομηχανία της ομορφιάς είναι πλέον γεγονός. Η beauty συλλογή του σχεδιαστή θα είναι επίσημα διαθέσιμη στα καταστήματα Marc Jacobs και στα Sephora από τις 9 Αυγούστου, οι ανυπόμονοι αγοραστές θα έχουν όμως τη δυνατότητα να αποκτήσουν 5 επιλεγμένα προιόντα από τις 19 Ιουλίου στα Sephora.
Στη σειρά βρίσκουμε 122 διαφορετικά προϊόντα σε τέσσερις κατηγορίες: Smart Complexion (φον ντε τεν, concealer, πούδρα), Blacquer (eye liner, μάσκαρα, gel crayon), Hi-Per Color (σκιές ματιών, κραγιόν, βερνίκια νυχιών) και Boy Tested Girl Approved (unisex προιόντα όπως lip balm κ.α.).

Οι τιμές κυμαίνονται από $24 για ένα lip balm μέχρι $59 για μια παλέτα σκιών, ενώ υπολογίζεται πως η συλλογή θα φέρει έσοδα της τάξεως των $15 εκατομμυρίων μέσα στο πρώτο εξάμηνο από την κυκλοφορία της.
Όπως συμβαίνει με πολλά από τα projects του Marc Jacobs, οι μούσες και BFFs του συμμετείχαν και σε αυτό σε μεγάλο βαθμό. Η Rachel Feinstein και η Kim Gordon έχουν ήδη δοκιμάσει και επαινέσει τη νέα συλλογή, ενώ η Sofia Coppola επέλεξε τα συγκεκριμένα προιόντα στην πρόσφατη εμφάνιση της στο Met Gala.