Πρωταγωνιστές της σέξι καμπάνιας ο George Barnett, front-man των ‘These New Puritans’, και η ηθοποιός Suki Waterhouse
Η «επιστράτευση» ενός rock star, η δημιουργία μίας capsule συλλογής, η «εφεύρεση» αρωματισμένων τατουάζ, ένα hastag στο Instagram (#ThisisBrit) και τρεις συναυλίες ολοκληρώνουν τις ενέργειες στις οποίες προέβη ο οίκος Burberry, στο πλαίσιο του λανσαρίσματος του νέου αντρικού αρώματος, Brit Rhythm
.
Δημιούργημα του Christopher Bailey, το Brit Rhythm «ζωντανεύει» τη διαχρονική σύνδεση του βρετανικού οίκου με τη μουσική. Ανάλογο project ήταν και το ‘Burberry Acoustic’, στο πλαίσιο υποστήριξης των νέων, ανερχόμενων μουσικών.

Στα backstage της φωτογράφισης για τη διαφημιστική καμπάνια, με πρωταγωνιστές τους George Barnett και Suki Waterhouse
Οι νότες του αρώματος έχουν επιλεχθεί με σκοπό να σε μυήσουν στον «πυρετό» της βιασύνης, λίγο πριν βγεις στη σκηνή και αναλάβεις χρέη rock star. «Sexy και προκλητικό, το Brit Rhythm είναι εμπνευσμένο από την ευχαρίστηση και την αδρεναλίνη που προκαλεί η ζωντανή μουσική και η ενέργεια του κοινού», λέει ο Bailey.
Δες την capsule συλλογή κάνοντας κλικ εδώ.
Στο site του οίκου, Burberry.com, μπορείς να κάνεις sign up και να διαλέξεις το δικό σου αρωματισμένο προσωρινό τατουάζ, το οποίο μπορεί να σου εξασφαλίσει ένα ‘Access All Areas’ εισιτήριο για τις τρεις συναυλίες που θα πραγματοποιηθούν τον Οκτώβριο στη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και τη Σιγκαπούρη.