Η αισθησιακή φωνή και οι φωτογραφίες του χολιγουντιανού θρύλου στις υπηρεσίες του διασημότερου αρώματος όλων των εποχών
Όταν η Gabrielle ‘Coco’ Chanel δημιούργησε το άρωμα Νο.5 το 1921, ήθελε «ένα άρωμα που να μυρίζει όπως μια γυναίκα»
.
Και η Marilyn Monroe μάλλον πείστηκε: «Ξέρετε, μου κάνουν ερωτήσεις, όπως για παράδειγμα τι φοράω στο κρεβάτι μου. Πιτζάμες; Νυχτικό; Και τότε απαντώ πως φοράω το Chanel No.5 γιατί είναι η αλήθεια και έπειτα δεν θέλω να πω πως κοιμάμαι γυμνή.
Η δήλωση της Marilyn αποδείχτηκε ισχυρό εργαλείο marketing για τον οίκο, ο οποίος 72 χρόνια αργότερα αναζητά να κάνει κάτι αντίστοιχο. Έτσι, «βουτώντας» στο αρχείο του ανακάλυψε μία ραδιοφωνική συνέντευξη ανάμεσα στον Georges Belmont και τη star, εν έτει 1960, στο πλαίσιο των γυρισμάτων της ταινίας «Let's Make Love», την οποία και θα χρησιμοποιήσει ως κεντρικό θέμα στη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του αρώματος.
Η καμπάνια έρχεται να ολοκληρωθεί με τις εντυπωσιακές ασπρόμαυρες φωτογραφίες της Marilyn από τον φωτογράφο Ed Feingersh.

Αλήθεια, χρειάζεται κάτι άλλο μία επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια;
Σχετικά Θέματα:
CHANEL Ready-to-Wear S/S 14: O Karl και η Τέχνη
Όταν η Jackie και η Marylin έκαναν #selfie
Θυμόμαστε: Αξέχαστες ατάκες αξέχαστων γυναικών