top article

New season trends

  1. Shoes SS21 | Τα ζευγάρια που χρειάζεσαι τη φετινή άνοιξη Shoes SS21 | Τα ζευγάρια που χρειάζεσαι τη φετινή άνοιξη
  2. Αυτή είναι η μεγαλύτερη τάση στα sneakers για την άνοιξη Αυτή είναι η μεγαλύτερη τάση στα sneakers για την άνοιξη
  3. Αλλαγή εποχής | Τι να αλλάξεις στη beauty ρουτίνα σου την άνοιξη Αλλαγή εποχής | Τι να αλλάξεις στη beauty ρουτίνα σου την άνοιξη
  4. Πώς να φορέσεις το κολάν σου την άνοιξη Πώς να φορέσεις το κολάν σου την άνοιξη
  5. 5 ζευγάρια παπούτσια που ταιριάζουν τέλεια με τα ανοιξιάτικα φορέματά σου 5 ζευγάρια παπούτσια που ταιριάζουν τέλεια με τα ανοιξιάτικα φορέματά σου
  6. Τα ωραιότερα λευκά φορέματα για την άνοιξη Τα ωραιότερα λευκά φορέματα για την άνοιξη
  7. Αυτό θα είναι το χτένισμα του καλοκαιριού σύμφωνα με τον κομμωτή της JLo Αυτό θα είναι το χτένισμα του καλοκαιριού σύμφωνα με τον κομμωτή της JLo
  8. Τα πανωφόρια που δεν πρέπει να λείπουν από την ανοιξιάτικη συλλογή σου Τα πανωφόρια που δεν πρέπει να λείπουν από την ανοιξιάτικη συλλογή σου
  9. Τι να φορέσεις για να πας για πικ-νικ την άνοιξη Τι να φορέσεις για να πας για πικ-νικ την άνοιξη
  10. 10 "ανθισμένα" ρούχα και αξεσουάρ με μαργαρίτες 10 "ανθισμένα" ρούχα και αξεσουάρ με μαργαρίτες
  11. Οι πιο stylish ανοιξιάτικοι συνδυασμοί για να αντιγράψεις Οι πιο stylish ανοιξιάτικοι συνδυασμοί για να αντιγράψεις
  12. Patchwork | H τάση που επέστρεψε από το παρελθόν και κατέκλυσε την αγορά Patchwork | H τάση που επέστρεψε από το παρελθόν και κατέκλυσε την αγορά
  13. Πώς να φορέσεις την καμπαρντίνα σου φέτος την άνοιξη Πώς να φορέσεις την καμπαρντίνα σου φέτος την άνοιξη
  14. 5 φρέσκοι τρόποι για να φορέσεις το λευκό Τ-shirt την άνοιξη 5 φρέσκοι τρόποι για να φορέσεις το λευκό Τ-shirt την άνοιξη
  15. Chocolate Cake | Η αγαπημένη απόχρωση μαλλιών για μελαχρινές τη φετινή άνοιξη Chocolate Cake | Η αγαπημένη απόχρωση μαλλιών για μελαχρινές τη φετινή άνοιξη
  16. Curtain Bangs | Όλες οι λεπτομέρειες για το πιο hot hair trend του 2021 Curtain Bangs | Όλες οι λεπτομέρειες για το πιο hot hair trend του 2021
  17. Ο πιο updated τρόπος να φορέσεις τις πλεκτές ζακέτες σου την άνοιξη Ο πιο updated τρόπος να φορέσεις τις πλεκτές ζακέτες σου την άνοιξη
  18. Πώς θα φορέσεις το δερμάτινο παντελόνι την άνοιξη Πώς θα φορέσεις το δερμάτινο παντελόνι την άνοιξη
  19. Spring 2021 | Οι 3 μεγαλύτερες τάσεις στα φορέματα Spring 2021 | Οι 3 μεγαλύτερες τάσεις στα φορέματα
  20. Τσάντες 2D | H σούπερ τάση στα αξεσουάρ της άνοιξης Τσάντες 2D | H σούπερ τάση στα αξεσουάρ της άνοιξης
  21. Τα must-haves του ανοιξιάτικου στυλ Τα must-haves του ανοιξιάτικου στυλ
  22. 10+1 ανοιξιάτικα ζευγάρια παπούτσια από το Mango για στιλάτες εμφανίσεις 10+1 ανοιξιάτικα ζευγάρια παπούτσια από το Mango για στιλάτες εμφανίσεις
  23. Τα πιο χρωματιστά σύνολα για τις πρώτες μέρες της άνοιξης Τα πιο χρωματιστά σύνολα για τις πρώτες μέρες της άνοιξης
  24. 5 χρωματιστές τσάντες που θα κρατήσουμε την άνοιξη 5 χρωματιστές τσάντες που θα κρατήσουμε την άνοιξη
  25. Styling Tips | Οι πιο χρήσιμες συμβουλές μόδας για τα ανοιξιάτικα looks σου Styling Tips | Οι πιο χρήσιμες συμβουλές μόδας για τα ανοιξιάτικα looks σου
  26. 3 looks για την άνοιξη με κομμάτια από την H&M studio SS21 3 looks για την άνοιξη με κομμάτια από την H&M studio SS21
  27. Οι 10 + 1 μεγαλύτερες τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 Οι 10 + 1 μεγαλύτερες τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021
  28. Τάσεις Άνοιξη 2021 | To micro trend που θα είναι το μεγάλο χιτ της νέας σεζόν Τάσεις Άνοιξη 2021 | To micro trend που θα είναι το μεγάλο χιτ της νέας σεζόν
  29. Fendi S/S 21 | Τα hairstyles-όνειρο των μοντέλων Fendi S/S 21 | Τα hairstyles-όνειρο των μοντέλων
  30. Paris Haute Couture Week SS21 | Τα looks που ξεχωρίσαμε Paris Haute Couture Week SS21 | Τα looks που ξεχωρίσαμε
  31. Τα 7 hairstyles & hair trends που θα βλέπουμε παντού την Άνοιξη του 2021 Τα 7 hairstyles & hair trends που θα βλέπουμε παντού την Άνοιξη του 2021
  32. Οι πιο hot τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2021 Οι πιο hot τάσεις για τη σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2021
  33. Οι hot αποχρώσεις νυχιών της επόμενης σεζόν για τα πιο cool μανικιούρ Οι hot αποχρώσεις νυχιών της επόμενης σεζόν για τα πιο cool μανικιούρ
  34. Τα 5+1 κυρίαρχα makeup trends για την Άνοιξη 2021 Τα 5+1 κυρίαρχα makeup trends για την Άνοιξη 2021
  35. Τα 7 beauty trends που θα κυριαρχήσουν το 2021 σύμφωνα με τους ειδικούς Τα 7 beauty trends που θα κυριαρχήσουν το 2021 σύμφωνα με τους ειδικούς
  36. Summer of 21 | Η νέα συλλογή Saint Laurent παρουσιάζεται με μια ταινία του Gaspar Noé Summer of 21 | Η νέα συλλογή Saint Laurent παρουσιάζεται με μια ταινία του Gaspar Noé
  37. Αυτά είναι τα χρώματα στα μαλλιά που θα πρωταγωνιστήσουν το 2021 Αυτά είναι τα χρώματα στα μαλλιά που θα πρωταγωνιστήσουν το 2021

Προσπαθείς να τρως σωστά και γυμνάζεσαι τακτικά αλλά παρόλα αυτά ο δείκτης της ζυγαριάς συνεχίζει να τραβάει την ανηφόρα; Η αλήθεια είναι ότι κάποιες απλές καθημερινές κινήσεις σου μπορεί να αποδειχτούν πιο σημαντικές από το πόσο και τι τρως, αφού έχουν τη δύναμη να σαμποτάρουν την προσπάθειά σου να χάσεις βάρος. Αυτές είναι οι πιο σημαντικές συνήθειες που σε παχαίνουν:

Δεν τρως πρωινό

Ήξερες ότι οι άνθρωποι που δεν τρώνε πρωινό έχουν τετραπλάσιες πιθανότητες να γίνουν υπέρβαροι; Το πρώτο γεύμα της ημέρας είναι και το πιο σημαντικό γιατί "ξυπνάει" το μεταβολισμό και σου δίνει ενέργεια ώστε να μην πεινάς και τρως ανεξέλεγκτα μέχρι να φτάσει η ώρα του μεσημεριανού. Βέβαια, ανάλογη σημασία έχει και η επιλογή του σωστού πρωινού: προτίμησε κάτι πλούσιο σε πρωτεΐνη, όπως αυγό και απόφυγε τη ζάχαρη (πολλά δημητριακά πρωινού περιέχουν τεράστιες ποσότητες, γι' αυτό διάβασε προσεκτικά τις ετικέτες). Δες εδώ ποιες είναι οι καλύτερες τροφές να τρως για πρωινό.

Τρως κυρίως τροφές χαμηλές σε λιπαρά

Υπάρχει μια λανθασμένη εντύπωση ότι λιπαρά είναι εχθρός της δίαιτας. Όταν τα αποφεύγεις εντελώς, είναι εξαιρετικά πιθανό να καταλήξεις να φας πολύ περισσότερο φαγητό μέχρι το τέλος της ημέρας. Στα light τρόφιμα τα λιπαρά συνήθως αντικαθίστανται από υδατάνθρακες οι οποίοι είναι πολύ εύπεπτοι, με αποτέλεσμα να πεινάς γρήγορα. Αντίθετα, τα "καλά" λιπαρά που θα βρεις στο ελαιόλαδο, το αβοκάντο και τους ξηρούς καρπούς σε βοηθούν να αδυνατίσεις! Προσπάθησε να τρως κάτι πλούσιο σε αυτά σε κάθε κυρίως γεύμα και σνακ.

Πίνεις πολλούς χυμούς και smoothies

Μπορεί να είναι υγιεινά και γεμάτα βιταμίνες, όμως οι περισσότεροι χυμοί και τα smoothies περιέχουν σχεδόν όση ζάχαρη υπάρχει σε ένα κουτάκι αναψυκτικού, γι' αυτό δεν πρέπει να καταναλώνουμε πάνω από ένα ποτήρι την ημέρα. Επειδή όμως συχνά το σώμα συγχέει τη δίψα με πείνα, οδηγώντας τα βήματά μας στο ψυγείο, είναι σημαντικό να τα αντικαταστήσουμε με άλλα υγρά -βασικά με νερό που είναι και απαραίτητο για τον οργανισμό και περιέχει μηδέν θερμίδες ή αφεψήματα βοτάνων χωρίς ζάχαρη.


Παραγγέλνεις συχνά απ' έξω

Ακόμα κι αν φροντίζεις να μην παίρνεις κάτι παχυντικό και (εννοείται) δεν παραγγέλνεις ποτέ γλυκό, είναι γεγονός ότι τα γεύματα των εστιατορίων και των delivery περιέχουν συνήθως πολύ περισσότερες θερμίδες σε σχέση με το ίδιο φαγητό εάν το ετοίμαζες στο σπίτι. Ο λόγος είναι ότι χρησιμοποιούνται μεγαλύτερες ποσότητες από λιπαρές ουσίες (όπως βούτυρο) και πιο παχυντικές τεχνικές (όπως τηγάνισμα), ενώ το μέγεθος της μερίδας είναι σε πολλές περιπτώσεις υπερδιπλάσιο της κανονικής.

Τρως στο γραφείο

Οι επιστήμονες εκτιμούν πως όταν τρώμε ενώ παράλληλα κάνουμε άλλα πράγματα (όπως να τσεκάρουμε τα email μας ή να μιλάμε στο τηλέφωνο) το μήνυμα του κορεσμού χάνεται κάπου στη διαδρομή από το στομάχι προς τον εγκέφαλο, με αποτέλεσμα να τρώμε χωρίς να ικανοποιούμαστε και να θέλουμε κάτι ακόμα μολονότι έχουμε ήδη φάει αρκετά. Το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση που τρως βλέποντας τηλεόραση. Δοκίμασε να αφοσιωθείς στο φαγητό σου και θα διαπιστώσεις ότι θα χορτάσεις με μικρότερη ποσότητα.

Τρως πολύ γρήγορα

Οι άνθρωποι που τρώνε το φαγητό τους σε μεγάλες μπουκιές και μασάνε γρήγορα καταναλώνουν, σύμφωνα με έρευνες, έως και 50% μεγαλύτερη ποσότητα σε ένα γεύμα. Ιδανικά, ένα γεύμα θα πρέπει να διαρκεί τουλάχιστον 20 λεπτά -και στη συνέχεια θα πρέπει να περιμένεις μισή ώρα πριν αποφασίσεις ότι πραγματικά θέλεις εκείνη τη σοκολάτα.

Πίνεις light αναψυκτικά

Μπορεί να μην έχουν καθόλου θερμίδες, όμως σύμφωνα με έρευνες η περιφέρεια της μέσης όσων πίνουν συχνά αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη αυξάνεται πολύ πιο εύκολα σε σχέση με όσους δεν πίνουν καθόλου. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι τα υποκατάστατα ζάχαρης αυξάνουν την όρεξη, ενώ υπάρχουν και ενδείξεις ότι κινητοποιούν τον οργανισμό να αποθηκεύει το λίπος αντί να τον καταναλώνει για ενέργεια.

Τρως με μεγάλα πιρούνια ή σε μεγάλα, λευκά πιάτα

Έχει διαπιστωθεί ότι τρώμε 33% περισσότερο όταν χρησιμοποιούμε μεγαλύτερα σερβίτσια και μαχαιροπίρουνα. Επίσης, τα λευκά ή εκρού πιάτα συνδέονται με κατανάλωση μεγαλύτερης ποσότητας τροφής, ιδιαίτερα μάλιστα όταν το φαγητό είναι παρόμοιας απόχρωσης (π.χ. αν τρώμε παγωτό βανίλια σε λευκό μπολ ή μακαρόνια με άσπρη σάλτσα σε λευκό πιάτο). Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η έλλειψη αντίθεσης ανάμεσα στο σκεύος και το περιεχόμενό του προκαλεί μια σύγχυση στον εγκέφαλο που δεν αντιλαμβάνεται σωστά την ποσότητα της τροφής. Το καλύτερο χρώμα που μπορείς να επιλέξεις για να τρως λιγότερο είναι το μπλε.

Κοιμάσαι υπερβολικά

Πολλά έχουν γραφτεί για τις αρνητικές συνέπειες που έχει για τον οργανισμό και τη σιλουέτα σου η έλλειψη ύπνου -λιγότερες παό έξι ώρες συνδέονται με αύξηση του κοιλιακού λίπους. Ίσως όμως δεν γνωρίζεις ότι υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι και ο υπερβολικός ύπνος (πάνω από 8 ώρες κάθε βράδυ) έχει σχεδόν τα ίδια αρνητικά αποτελέσματα.

Τρως αργά το βραδινό σου

Κι όταν λέμε αργά, δεν εννοούμε κοντά στα μεσάνυχτα αλλά ακόμα και πολύ πιο νωρίς. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η ιδανική ώρα για το τελευταίο γεύμα της ημέρας είναι γύρω στις 7 το απόγευμα -εάν το καθιερώσεις μπορείς να χάσεις έως και ένα κιλό το μήνα χωρίς να αλλάξεις τίποτα άλλο στη διατροφή σου. Ο λόγος είναι ότι το ήπαρ μεταβολίζει, κατά τη διάρκεια της νύχτας, πρώτα τα σάκχαρα και μετά το αποθηκευμένο λίπος. Εάν το δείπνο είναι πολύ κοντά στην ώρα του φαγητού τότε όλη τη νύχτα καίγεται η ζάχαρη με αποτέλεσμα το αποθηκευμένο λίπος να... παραμένει στη θέση του. Οι ειδικοί συνιστούν να αφήνεις ένα κενό 12 ωρών ανάμεσα στο δείπνο και το πρωινό της επόμενης μέρας.

Ιούλιος 2018

>