top article

Μια καινούρια χρονιά είναι πάντα μια καλή αφορμή για να ξεκινήσουμε νέες, καλύτερες συνήθειες. Πρόσθεσε, λοιπόν, στα New Year's Resolutions σου αυτές τις δεσμεύσεις:

Να τρως περισσότερα φρούτα

Υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές επιλογές από νόστιμα, ζουμερά φρούτα που είναι πραγματικά κρίμα να μην τρως όσα χρειάζεται ο οργανισμός σου. Δοκίμασε να προσθέσεις ένα φρούτο στο πρωινό σου (ιδανικά αντικατάστησε με αυτό κάτι παχυντικό, όπως ένα ντόνατ ή ένα bagel) και να προτιμάς άλλο ένα, μαζί με λίγο γιαούρτι, για εκείνες τις ώρες της ημέρας που θέλεις κάτι γλυκό.

Να απολαμβάνεις το φαγητό

Προσέχω τι τρώω, δεν σημαίνει ότι χάνω την απόλαυση του φαγητού. Γι' αυτό, σταμάτα να παίρνεις το μεσημεριανό σου μπροστά από μία οθόνη ή να τσιμπολογάς όλη την ημέρα χωρίς να έχεις καμία απολύτως αίσθηση του τι ακριβώς έχεις καταναλώσει. Δεσμεύσου ότι από εδώ και πέρα θα τρως καθισμένη στο τραπέζι, μακριά από τηλεόραση, κινητά και άλλους περισπασμούς και θα απολαμβάνεις κάθε μπουκιά. Είναι πολύ σημαντικό να τρως συνειδητά, γιατί έτσι τρως πιο σωστά!

Να τρως πρωινό

Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να παραλείψεις ένα γεύμα -όσο βιαστική κι αν είσαι. Και όχι, ένας σκέτος καφές μπορεί να σου δίνει πρόσκαιρα την ώθηση που χρειάζεσαι, όμως δεν αρκεί για να ξεκινήσεις σωστά τη μέρα σου. Πάρε κάθε μέρα πρωινό -ακόμα κι αν είναι κάτι πολύ λίγο ή απλό, όπως ένα φρούτο, μια μπάρα δημητριακών ή ένα αυγό.

Να παίρνεις πάντα μαζί σου ένα μικρό σνακ

Όσο εγκρατής ή λιτοδίαιτη κι αν είσαι, είναι απολύτως βέβαιο ότι μέσα στη μέρα θα χρειαστείς μια μικρή δόση ενέργειας. Είναι πολύ σημαντικό, λοιπόν, εκείνη τη στιγμή να έχεις πρόχειρο κάτι ελαφρύ και υγιεινό -διαφορετικά παραμονεύει ο κίνδυνος να ενδώσεις σε μια επιλογή που ξέρεις ότι δεν σε ωφελεί (βλέπε κρουασάν σοκολάτα ή τυρόπιτα). Έχε πάτα μαζί σου στην τσάντα σου ένα μικρό σνακ, όπως ένα μικρό σακουλάκι με ξηρούς καρπούς, ένα φρούτο ή ένα σακουλάκι ποπ-κορν.

Να σκέφτεσαι πριν διαλέξεις τι θα φας

Εάν αναρωτηθείς "χρειάζομαι πραγματικά αυτό το μπισκότο;" αντί να το καταβροχθίσεις την ίδια στιγμή που στο προσφέρει ένας συνάδελφος, υπάρχουν πραγματικά πιθανότητες να το απορρίψεις -κερδίζοντας έτσι θερμίδες και λιπαρά. Σκέψου εάν πεινάς ή τρως απλώς επειδή βρέθηκες μπροστά σε έναν πλούσιο μπουφέ. Κι αν υπάρχει λόγος να βάλεις και δεύτερο κομμάτι παστίτσιο... Θα σου πάρει μόνο λίγα δευτερόλεπτα και θα σου δώσει την ευκαιρία να αφουγκραστείς τις αληθινές ανάγκες του οργανισμού σου.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>