top article

Summer loading

  1. Εύκολη διατροφή για επίπεδη κοιλιά πριν το καλοκαίρι Εύκολη διατροφή για επίπεδη κοιλιά πριν το καλοκαίρι
  2. Πώς θα αντιμετωπίσεις με στιλ την άνοδο της θερμοκρασίας Πώς θα αντιμετωπίσεις με στιλ την άνοδο της θερμοκρασίας
  3. Γιατί δεν χάνεις κιλά παρόλο που προσέχεις τη διατροφή σου; Γιατί δεν χάνεις κιλά παρόλο που προσέχεις τη διατροφή σου;
  4. Είσαι καλεσμένη σε γάμο; Τα χτενίσματα που πρέπει να δοκιμάσεις Είσαι καλεσμένη σε γάμο; Τα χτενίσματα που πρέπει να δοκιμάσεις
  5. Είσαι καλεσμένη σε γάμο ή βάφτιση; 7 φορέματα Ελλήνων σχεδιαστών που θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις Είσαι καλεσμένη σε γάμο ή βάφτιση; 7 φορέματα Ελλήνων σχεδιαστών που θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις
  6. Stylish αντικείμενα για να ανανεώσεις το σπίτι ενόψει καλοκαιριού Stylish αντικείμενα για να ανανεώσεις το σπίτι ενόψει καλοκαιριού
  7. Αυτά είναι τα αντηλιακά προσώπου που θα λατρέψεις φέτος το καλοκαίρι Αυτά είναι τα αντηλιακά προσώπου που θα λατρέψεις φέτος το καλοκαίρι
  8. Χρονοδιατροφή | Xάσε κιλά τρώγοντας τη σωστή ώρα Χρονοδιατροφή | Xάσε κιλά τρώγοντας τη σωστή ώρα
  9. Detox: Ο απόλυτος οδηγός για να αποτοξινωθείς μετά το Πάσχα Detox: Ο απόλυτος οδηγός για να αποτοξινωθείς μετά το Πάσχα
  10. MF Editorial | Here comes the sun MF Editorial | Here comes the sun
  11. Πώς θα επιλέξεις την ιδανική κρέμα κατά της κυτταρίτιδας; Πώς θα επιλέξεις την ιδανική κρέμα κατά της κυτταρίτιδας;
  12. Οι 5 συμβουλές της beauty expert για να μειώσεις την κυτταρίτιδα Οι 5 συμβουλές της beauty expert για να μειώσεις την κυτταρίτιδα
  13. Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια
  14. Οι 10 κανόνες για να χάσεις κιλά και να μην τα ξαναπάρεις ποτέ Οι 10 κανόνες για να χάσεις κιλά και να μην τα ξαναπάρεις ποτέ

Εάν σε ενδιαφέρει να τρέφεσαι και να ζεις υγιεινά, είναι σίγουρο ότι έχεις βάλει τα smoothies στην καθημερινότητά σου. Κι αλήθεια είναι ότι, εάν τα φτιάξεις σωστά, αυτοί οι νόστιμοι χυμοί προμηθεύουν τον οργανισμό σου με πολλά θρεπτικά συστατικά. Το πρόβλημα είναι ότι πολλές φορές δεν τα φτιάχνουμε σωστά. Κι αυτά είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που μπορεί να κάνεις:

Δεν βάζεις αρκετή πρασινάδα

Εάν ο στόχος σου είναι να φτιάξεις ένα υγιεινό smoothie, τότε η βάση των υλικών σου πρέπει να είναι τα λαχανικά και μάλιστα τα πράσινα λαχανικά που είναι πολύ πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Επιπλέον, αυτό είναι το συστατικό που εξασφαλίζει ότι το σάκχαρο του αίματος θα παραμένει σταθερό, κάτι πολύ σημαντικό για να είσαι υγιής αλλά και για να μην πεινάς.

Δεν τα πίνεις αμέσως

Είναι πιο εύκολο να φτιάξεις διπλή ποσότητα για να πιεις και αργότερα ή την επόμενη μέρα, όπως δυστυχώς τα θρεπτικά συστατικά των φρούτων και των λαχανικών είναι πολύ ευαίσθητα και καταστρέφονται πολύ γρήγορα όταν έρθουν σε επαφή με το οξυγόνο του αέρα. Είναι λοιπόν σημαντικό να πιεις το smoothie σου αμέσως μόλις το φτιάξεις.

Βάζεις τα ίδια υλικά κάθε μέρα

Πρόκειται για ένα από τα πιο συχνά λάθη, το οποίο μπορεί να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα. Γιατί όταν πίνεις συστηματικά τα ίδια υλικά, τότε εκτίθεσαι σε μεγάλη ποσότητα όχι μόνο από τις βιταμίνες αλλά και από τα τοξικά συστατικά που μπορεί να περιέχει. Για παράδειγμα, μεγάλη ποσότητα ατροπίνης, μιας ουσίας που υπάρχει στα φύλλα της ντομάτας μπορεί να προκαλέσει ζαλάδα και πονοκέφαλο. Το ιδανικό είναι να αλλάζεις κάθε το βασικό υλικό της συνταγής σου.

Τα πίνεις μετά το φαγητό

Η καλύτερη ώρα για να πιεις ένα smoothie είναι νωρίς το πρωί και μισή ώρα πριν φας το πρωινό σου. Ο λόγος είναι ότι θα πρέπει το στομάχι σου να είναι άδειο ώστε ο οργανισμός να μπορέσει να απορροφήσει καλύτερα τα θρεπτικά συστατικά του. Επιπλέον, έχε υπόψη ότι το smoothie δεν πρέπει να αντικαθιστά κάποιο από τα γεύματά σου αλλά να τα συμπληρώνει.

 

 

Ιούλιος 2018

>