top article

Μετά το τριήμερο αποτοξίνωσης, θα πρέπει να ακολουθήσεις κάποιες γενικές συμβουλές σωστής διατροφής, έτσι ώστε όχι μόνο να μην πάρεις πάλι το βάρος που έχασες, να χάσεις και άλλα κιλά, αλλά να διατηρείσαι ταυτόχρονα υγιής.

Μετά την αποτοξίνωση: Οι καλύτερες συμβουλές για να επανέλθεις στην κανονικότητα χωρίς να πάρεις πάλι τα κιλά:

· Φρόντισε λοιπόν στη διατροφή σου να παίζουν σημαντικό ρόλο οι φυτικές ίνες (φρούτα, λαχανικά, όσπρια, δημητριακά) και για να είσαι σίγουρη ότι παίρνεις αρκετή ποσότητα από αυτές.

Θυμήσου ότι ένα μπολ δημητριακά το πρωί με λίγο γάλα ή γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης το μεσημέρι, φρούτα όπως μήλο, αχλάδι, μπανάνα ενδιάμεσα απ’ τα γεύματα σε μορφή σνακ και λαχανικά στη σαλάτα σου, θα σου προσφέρουν επαρκή ποσότητα σε καθημερινή βάση.

· Μπορείς να προμηθευτείς επίσης και μακαρόνια ή ρύζι ολικής άλεσης και μην ξεχνάς να καταναλώνεις μέσα στην ημέρα 4-5 μικρά γεύματα για να μην επιβραδύνει ο μεταβολισμός σου και καις λιγότερες θερμίδες.

· Περιόρισε το κόκκινο κρέας σε 2 φορές το μήνα και προτίμησε να τρως ψάρι βραστό ή ψητό 2 φορές την εβδομάδα.

· Μην ξεχνάς να καταναλώνεις πολλά υγρά κι αν είσαι λιχούδα, επίτρεψε ένα γλυκό στον εαυτό σου την εβδομάδα.

Πηγή: Shape.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>