top article

Baby, it's cold outside

  1. 5 στιλιστικές συμβουλές για να ντυθείς κομψά στο κρύο 5 στιλιστικές συμβουλές για να ντυθείς κομψά στο κρύο
  2. 10 σύγχρονοι τρόποι για να φορέσεις το skinny παντελόνι τον χειμώνα 10 σύγχρονοι τρόποι για να φορέσεις το skinny παντελόνι τον χειμώνα
  3. Τα αγαπημένα styling tips των influencers για άψογο χειμερινό στιλ Τα αγαπημένα styling tips των influencers για άψογο χειμερινό στιλ
  4. O celebrity-approved τρόπος να προστατεύσεις τα μαλλιά σου απ᾽το κρύο με στιλ O celebrity-approved τρόπος να προστατεύσεις τα μαλλιά σου απ᾽το κρύο με στιλ
  5. Woolrich | Ανακάλυψε όλα τα κομμάτια για να αντιμετωπίσεις τον χειμώνα με στιλ Woolrich | Ανακάλυψε όλα τα κομμάτια για να αντιμετωπίσεις τον χειμώνα με στιλ
  6. Marie Chantal | Φόρεσε το ιδανικό πανωφόρι για τις χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα Marie Chantal | Φόρεσε το ιδανικό πανωφόρι για τις χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα
  7. Τατιάνα Μπλάτνικ | Η εμφάνισή της στα χιόνια με statement πανωφόρι Τατιάνα Μπλάτνικ | Η εμφάνισή της στα χιόνια με statement πανωφόρι
  8. 3 στιλιστικές συμβουλές από τη Τζίνα Αλιμόνου για να ντυθείς κομψά στο κρύο 3 στιλιστικές συμβουλές από τη Τζίνα Αλιμόνου για να ντυθείς κομψά στο κρύο
  9. It' s coat season | Τα πιο κομψά πανωφόρια για χειμωνιάτικες βόλτες It' s coat season | Τα πιο κομψά πανωφόρια για χειμωνιάτικες βόλτες
  10. Αυτή είναι η πιο ζεστή και cozy τάση της σεζόν Αυτή είναι η πιο ζεστή και cozy τάση της σεζόν
  11. 12 κινήσεις για να περάσει το κρυολόγημα πιο γρήγορα 12 κινήσεις για να περάσει το κρυολόγημα πιο γρήγορα
  12. Άνεση και κομψότητα | 10 πλεκτά φορέματα που θα ευχαριστηθείς να φοράς τον χειμώνα Άνεση και κομψότητα | 10 πλεκτά φορέματα που θα ευχαριστηθείς να φοράς τον χειμώνα
  13. Τα πιο cozy πουλόβερ που θα ευχαριστηθείς να φοράς τον φετινό χειμώνα Τα πιο cozy πουλόβερ που θα ευχαριστηθείς να φοράς τον φετινό χειμώνα

Είναι γεγονός ότι η εμμηνόπαυση μπορεί να προκαλέσει ορισμένες αλλαγές στην ποιότητα της τρίχας και στην εμφάνιση των μαλλιών εν γένει. Κάποιες γυναίκες, καθώς πλησιάζουν τα 50, παρατηρούν αλλαγές ακόμα και στην αντοχή των μαλλιών τους.

Οι λόγοι που ευθύνονται για αυτές τις αλλαγές

Η εμμηνόπαυση προκαλεί αύξηση των επιπέδων ανδρογόνων στο σώμα, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα τον βραχύτερο κύκλο ανάπτυξης της τρίχας και την αποδυνάμωση των μαλλιών. Αυτές οι ορμονικές μεταβολές, σε συνδυασμό με τις αλλαγές που επέρχονται στον τρόπο ζωής αλλά και με διάφορους εξωτερικούς παράγοντες, καθιστούν ιδιαίτερα σημαντική τη σωστή φροντίδα εν όψει της εμμηνόπαυσης.

Πιο συγκεκριμένα, αναφερόμαστε σε λόγους όπως η κληρονομικότητα και το DNA, η μη ισορροπημένη διατροφή και η έλλειψη βιταμινών και ιχνοστοιχείων, το άγχος αλλά και η κακή φροντίδα των μαλλιών. Που αυτή με τη σειρά της σημαίνει τη συχνή χρήση εργαλείων styling και σεσουάρ με υψηλές θερμοκρασίες, τις συχνές βαφές ή τη φροντίδα μαλλιών με σαμπουάν, conditioner και προϊόντα περιποίησης που δεν ταιριάζουν στις ανάγκες των μαλλιών μας.

Calligraphy cut | Ο εύκολος τρόπος για να χαρίσεις όγκο στα λεπτά μαλλιά σου

Για τι ΔΕΝ ευθύνεται η εμμηνόπαυση

Η ηλικία των 50+ δεν είναι κατ’ ανάγκη συνώνυμο της αραίωσης ή της τριχόπτωσης, όσο διαδεδομένη κι αν είναι αυτή η άποψη. Είναι αλήθεια ότι οι μεταβολές των ορμονικών επιπέδων ενδέχεται να επηρεάσουν το μήκος και τη διάμετρο των τριχοθυλακίων. Ωστόσο, η σωστή διατροφή και ο προσεγμένος τρόπος ζωής μπορούν να ασκήσουν θετική επίδραση και να επηρεάσουν προς το καλύτερο την ποιότητα της τρίχας. 

Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι ορμονικές μεταβολές μπορεί να οδηγήσουν σε τριχόπτωση. Εντούτοις, όπως προαναφέρθηκε, οι γυναίκες ενδέχεται μεν να παρατηρήσουν αποδυνάμωση των μαλλιών τους ή αλλαγές στην ποιότητά τους κατά την εμμηνόπαυση, χωρίς όμως να παρουσιάσουν οπωσδήποτε και τριχόπτωση. Παρ’ όλα αυτά, η κόπωση ή το στρες μπορεί επίσης να επιφέρουν αλλαγές στην ποιότητα της τρίχας, συμπεριλαμβανομένης της σποραδικής ή της μακροχρόνιας τριχόπτωσης.

Όπως είναι κατανοητό, οι ανάγκες αλλάζουν οπότε χρειάζεται να αλλάξουμε κι εμείς ορισμένες συνήθειες ώστε τα μαλλιά να συνεχίσουν να είναι λαμπερά και υγιή, ανεξάρτητα από την ηλικία μας.

Back to Office | 4 εύκολα hairstyles για να είσαι η πιο καλοχτενισμένη στο γραφείο

Τι μπορείς να κάνεις

#1. Σωστή διατροφή και γυμναστική

Τα σκούρα πράσινα, φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, είναι εξαιρετικές πηγές φολικού οξέος και Βιταμίνης A – απαραίτητων για την υγεία των μαλλιών. Επίσης, η Βιταμίνη D, η οποία απαντάται σε τροφές όπως τα αυγά και τα μανιτάρια, συμβάλλει στη ρύθμιση της παραγωγής κερατίνης. 

#2. Λιγότερο άγχος, περισσότερη χαλάρωση

Αφιέρωσε χρόνο στο να χαλαρώνεις λίγη ώρα μέσα στη μέρα σου καθημερινά. Λίγη γυμναστική ή κάποιες χαλαρωτικές ασκήσεις θα βοηθήσουν εξίσου.

#3. Λιγότερο styling, περισσότερη (σωστή) περιποίηση

Απόφυγε να κάνεις κατάχρηση των εργαλείων styling και του σεσουάρ αλλά και διάφορων προϊόντων περιποίησης που βαραίνουν τα μαλλιά. Αν πάλι δεν μπορείς να τα παραλείψεις, φρόντισε τουλάχιστον να μην χρησιμοποιείς υψηλές θερμοκρασίες στις ισιωτικές και εφάρμοζε πάντα ένα θερμοπροστατευτικό προϊόν. Τέλος, ζήτα τη βοήθεια ενός ειδικού ή του δερματολόγου σου σχετικά με τις ανάγκες των μαλλιών σου ώστε να επιλέξεις τα κατάλληλα για εσένα σαμπουάν, conditioner και λοιπά προϊόντα περιποίησης.

Casual Dressing | 5 συμβουλές που θα μεταμορφώσουν το καθημερινό στιλ σου

#4. Το σωστό κούρεμα

Όπως ακριβώς ένα σωστό κούρεμα μπορεί να απογειώσει τα μαλλιά μας, έτσι και το λάθος haircut μπορεί να τα κάνει να φαίνονται φλατ, λίγα και χωρίς όγκο. Γι' αυτό προτείνουμε να προτιμάς κουρέματα που έχουν μύτες ή έντονο φιλάρισμα, καθώς τέτοιου είδους τεχνικές δίνουν την ψευδαίσθηση του όγκου και κάνουν τα μαλλιά να δείχνουν εξαιρετικά πλούσια. Επιπλέον, είναι καλύτερο να αποφεύγεις να τα αφήνεις να μακραίνουν πολύ, καθώς το υπερβολικό μήκος τα κάνει να δείχνουν φλατ, βαριά και μονότονα.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>