top article

Ανάμεσα στις πολλές (στερεοτυπικές) απόψεις που ακούμε από μικρές σχετικά με την εμφάνιση και τα χαρακτηριστικά που έχουν άλλοι λαοί της Ευρώπης (και του υπόλοιπου πλανήτη), είναι και η εξής: ότι οι βόρειες Ευρωπαίες έχουν τέλεια, νεανική, "σαν μωρού" επιδερμίδα. Κι ενώ γενικά δεν πιστεύουμε τα κλισέ που λέγονται, αυτό παραδόξως ισχύει και με το παραπάνω.

Πράγματι, αν έχεις ταξιδέψει ποτέ σε κάποια από τις Σκανδιναβικές χώρες, και έχεις παρατηρήσει πιο προσεκτικά τα πρόσωπα των - συγκλονιστικά όμορφων κατά τ' άλλα - κοριτσιών που μένουν εκεί, θα έχεις διαπιστώσει πόσο λεία, φωτεινή και ενυδατωμένη δείχνει πάντα η όψη του προσώπου τους. Χώρια που δείχνουν όλες πολύ πολύ νέες. Δεν γνωρίζουμε αν εξηγείται κάπως αυτό επιστημονικά και αν συνδέονται με κάποιον τρόπο τα ανοιχτά χρώματά τους, που ενδεχομένως τις κάνει να δείχνουν πιο λαμπερές, το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Σκανδιναβές ακολουθούν πιστά μερικές skincare συνήθειες που διαφέρουν από την κλασική skincare προσέγγιση άλλων λαών.

Αρχικά, να πούμε ότι οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν στη Δανία, στη Νορβηγία και στη Σουηδία βοηθούν πολύ την επιδερμίδα τους να είναι υγιής. Ο ήλιος είναι πολύ πιο ήπιος και εμφανίζεται λιγότερες ώρες μέσα στη μέρα αφού και οι ημέρες τους διαρκούν λιγότερο, ο χειμώνας καταλαμβάνει περισσότερους μήνες του χρόνου και οι θερμοκρασίες είναι σχεδόν πολικές, ήδη από τον Αύγουστο. Επομένως, η ηλιακή ακτινοβολία και οι ακραία υψηλές θερμοκρασίες που επηρεάζουν την ισορροπία του επιδερμικού φραγμού δεν είναι κάτι που τις απασχολεί ιδιαίτερα - τουλάχιστον όχι για τον περισσότερο καιρό.

Πέρα από τα παραπάνω όμως, οι Βορειοευρωπαίες κάνουν και τα εξής 3 απλά πραγματάκια για μια baby soft επιδερμίδα:

#1. Χρησιμοποιούν μόνο τα προϊόντα που "δουλεύουν" για τις ίδιες

Οι Σκανδιναβές είναι πολύ επιλεκτικές σε ό, τι αφορά το shopping γενικά, πόσο μάλλον το skincare shopping. Δεν τσιμπάνε με μαρκετίστικα tricks που έχουν μοναδικό σκοπό να σε πείσουν να αγοράσεις όποιο προϊόν σου "γυαλίσει", ακόμα κι αν δεν σου χρειάζεται. Με λίγα λόγια, δεν είναι υπερκαταναλωτικά όντα και προσέχουν πολύ πού θα επενδύσουν, αγοράζοντας αποκλειστικά τα προϊόντα που χρειάζονται. Αυτό σημαίνει ότι, αφενός, έχουν λίγα και καλά skincare items και δεν φορτώνουν την επιδερμίδα τους με 100 διαφορετικές κρέμες και σέρουμ που μπορεί να μπουκώσουν τους πόρους τους, αφετέρου έχουν κάνει εκτενή έρευνα αγοράς (και δοκιμής) και ξέρουν ακριβώς τι τους ταιριάζει. Γιατί το γεγονός ότι μια κρέμα έχει γίνει viral και τη χρησιμοποιούν εκατομμύρια γυναίκες δεν σημαίνει ότι θα ταιριάξει απαραίτητα σε όλες ανεξαιρέτως. Συμπερασματικά, δεν ακολουθούν τυφλά τις τάσεις αναφορικά με το skincare.

Διάβασε περισσότερα στο missbloom.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>
window.addEventListener('message', function(event){ console.log("Message received from the child: " + event); });