top article

Όλες ξέρουμε πως τα οφέλη της γυμναστικής τόσο για την σωματική όσο και την ψυχική υγεία είναι αμέτρητα. Όμως γνωρίζεις πως ακριβώς πρέπει να φροντίζεις το δέρμα σου πριν και μετά; Όσο περισσότερο παραμένει ο ιδρώτας στο πρόσωπό σου τόσο περισσότερο αυξάνονται οι πιθανότητες να εισχωρήσει στους πόρους και να προσελκύσει βακτήρια.

Δυστυχώς δεν μπορείς να αποφύγεις τον ιδρώτα μετά από κάθε δύσκολη άσκηση (ειδικότερα σε ένα περιβάλλον όπως το γυμναστήριο όπου καθημερινά γυμνάζονται αμέτρητοι άνθρωποι) μπορείς όμως να υιοθετήσεις τα παρακάτω απλά tips.

Δες επίσης: Τελικά είναι καλύτερο να κάνεις μπάνιο το πρωί ή το βράδυ;

Διατήρησε την επιδερμίδα σου καθαρή εύκολα και απλά

Απόφυγε το make up 

Κατά τη διάρκεια της άσκησης το δέρμα σου πρέπει να αναπνέει γι αυτό είναι προτιμότερο να μην το επιβαρύνεις με περιττά προϊόντα. Όταν ιδρώνεις οι πιθανότητες να εισχωρήσει το μακιγιάζ στους πόρους είναι πολλές. Αν ωστόσο σου φαίνεται δύσκολο να βγεις από το σπίτι χωρίς καθόλου make up οι ειδικοί προτείνουν ένα απλό αντηλιακό με ελάχιστο χρώμα.

Πλένε το πρόσωπό σου μετά από κάθε άσκηση

O σωστός καθαρισμός προσώπου είναι απλά απαραίτητος σε κάθε beauty ρουτίνα ιδιαίτερα μετά τη γυμναστική. Χρησιμοποίησε ένα καθαριστικό προϊόν με σαλικυλικό οξύ ώστε να απομακρύνεις το σμήγμα από τους πόρους και να αφήσεις την επιδερμίδα σου λεία και καθαρή. 

Χρησιμοποίησε μία τονωτική λοσιόν

Κατά τη διάρκεια της γυμναστικής είναι πολύ πιθανό το πρόσωπό σου να μαζέψει σκόνη και extra λιπαρότητα. Χρησιμοποίησε pads με τονωτική λοσιόν ώστε να απομακρύνεις τα υπολείμματα και να τονώσεις το δέρμα σου. Εκτός από το πρόσωπο μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις τόσο στην περιοχή του λαιμού όσο πίσω στον αυχένα.

Επίλεξε την σωστή πετσέτα

Η έντονη άσκηση και τα όργανα γυμναστικής αποτελούν τεράστια πηγή μικροβίων γι αυτό όπως καταλαβαίνεις η πετσέτα πρέπει να είναι κατάλληλη και αποκλειστικά δική σου.  Απόφυγε μία πολύ χνουδωτή και προτίμησε μία απλή βαμβακερή πετσέτα ή microfiber.

Μην αγγίζεις το πρόσωπό σου 

Κράτησε τα χέρια (αλλά και τα μαλλιά σου) μακριά από το πρόσωπό σου.

Χρησιμοποίησε πάγο

Επειδή κατά τη διάρκεια της άσκησης μπορεί να παρατηρήσεις ερυθρότητα στο πρόσωπο μπορείς να βάλεις ένα παγάκι στο στόμα σου. Με αυτό τον τρόπο η θερμοκρασία του σώματος θα επανέλθει στα φυσιολογικά επίπεδα.

Δες επίσης: Πώς να δείχνεις φρέσκια μετά τη γυμναστική

Ιούλιος 2018

Από το Περιοδικό

>