top article

Δημοφιλέστερα άρθρα

  1. Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις Ζώδια: Εβδομαδιαίες προβλέψεις
  2. Ζώδια Δεκέμβριος 2019: Οι αστρολογικές προβλέψεις του μήνα Ζώδια Δεκέμβριος 2019: Οι αστρολογικές προβλέψεις του μήνα
  3. 6 συνήθειες για να διατηρείς το σπίτι σου πάντα καθαρό 6 συνήθειες για να διατηρείς το σπίτι σου πάντα καθαρό
  4. Ο σύγχρονος (και πολύ πιο chic) τρόπος να φορέσεις την πλεκτή ζακέτα σήμερα Ο σύγχρονος (και πολύ πιο chic) τρόπος να φορέσεις την πλεκτή ζακέτα σήμερα
  5. Αυτή η συμπεριφορά μπορεί να φθείρει τη σχέση σου (χωρίς να το καταλαβαίνεις) Αυτή η συμπεριφορά μπορεί να φθείρει τη σχέση σου (χωρίς να το καταλαβαίνεις)
  6. Τρία κοινά χαρακτηριστικά που δεν σε κάνουν ελκυστική σύμφωνα με την επιστήμη Τρία κοινά χαρακτηριστικά που δεν σε κάνουν ελκυστική σύμφωνα με την επιστήμη
  7. 11+1 ταινίες που κάθε λάτρης των ταξιδιών πρέπει να δει 11+1 ταινίες που κάθε λάτρης των ταξιδιών πρέπει να δει
  8. Αυτό το απλό τρικ θα σε βοηθήσει να κοιμάσαι καλύτερα Αυτό το απλό τρικ θα σε βοηθήσει να κοιμάσαι καλύτερα
  9. Οι πιο χαλαροί και ξεκούραστοι τρόποι να κάψεις θερμίδες Οι πιο χαλαροί και ξεκούραστοι τρόποι να κάψεις θερμίδες
  10. 3 τρόποι να αξιοποιήσεις έναν καυγά υπέρ της σχέσης σου 3 τρόποι να αξιοποιήσεις έναν καυγά υπέρ της σχέσης σου
  11. 8 διάσημα ζευγάρια δίνουν συμβουλές για μακροχρόνιες σχέσεις 8 διάσημα ζευγάρια δίνουν συμβουλές για μακροχρόνιες σχέσεις
  12. Αυτά είναι τα αντικείμενα που πρέπει να ξεφορτωθείς μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου Αυτά είναι τα αντικείμενα που πρέπει να ξεφορτωθείς μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου
  13. Πρέπει να κοιμάσαι περισσότερο με τον σύντροφό σου Πρέπει να κοιμάσαι περισσότερο με τον σύντροφό σου
  14. 7 fashion books που θα γεμίσουν το σαλόνι σου με στυλ 7 fashion books που θα γεμίσουν το σαλόνι σου με στυλ

Τα οφέλη της γυμναστικής τα γνωρίζεις ήδη. Ένα καλό workout - αυτό που φεύγεις ιδρωμένη δηλαδή - κάνει καλό τόσο στη φυσική όσο και την πνευματική υγεία. Το δύσκολο όμως είναι να βρεις χρόνο να το στριμώξεις μέσα στη μέρα σου και αυτό μπορεί να σημαίνει πριν τη δουλειά, ανάμεσα σε ραντεβού ή ακόμα και πριν συναντήσεις φίλους για ποτό. 

Ίσως χρειάζεται λίγη περισσότερη προσπάθεια για να καταφέρεις να συνδυάσεις όλες σου τις υποχρεώσεις με τη γυμναστική, όμως σκέψου πόσο καλό σου κάνει. Αν η αναψοκοκκινισμένη σου όψη μετά την προπόνηση, αποτελεί κατασταλτικό παράγοντα για να βάλεις ένα workout μέσα στην ημέρα, υπάρχουν μερικά εύκολα tips για να δείχνεις πάντα φρέσκια. Όσο για τα κόκκινα μάγουλα; Δεν χρειάζεσαι ρουζ!

Ενυδατώσου

Μερικές φορές, νιώθεις ότι συνεχίζεις να ιδρώνεις ακόμα και όταν η προπόνηση έχει τελείωσει. Δώσε λίγο χρόνο στον οργανισμό σου να επανέλθει - κάτι που θα πετύχεις πιο εύκολα αν ενυδατώνεσαι κατά τη διάρκεια της προπόνησης. 

Πάρε μαζί σου καινούργια εσώρουχα

Δεν χρειάζεσαι καθαρό τζιν και μπλούζα, αλλά σίγουρα εσώρουχα και κάλτσες μετά τη γυμναστική. Αυτή η αλλαγή είναι ό,τι χρειάζεσαι για να νιώσεις φρέσκια. 

Ξηρό σαμπουάν

Μην λουστείς, εκτός κι αν είναι απολύτως απαραίτητο. Θα γλιτώσεις χρόνο, τον οποίο μπορείς να αφιερώσεις στη χαλάρωση ή το μακιγιάζ σου. Χρησιμοποίησε ξηρό σαμπουάν και άφησε το λούσιμο για το τέλος της ημέρας.

Μαντιλάκια ντεμακιγιάζ για τα μάτια

Αφαίρεσε τυχόν υπολείμματα μακιγιάζ μετά τη γυμναστική και ανανέωσέ το σε καθαρό πρόσωπο. Αν δεν θέλεις υπερβολές, χρησιμοποίησε ένα face mist, BB Cream, μάσκαρα και το αγαπημένο σου κραγιόν. Έτοιμη!

Μην κάνεις υπερβολές με το μακιγιάζ

Αν ξέρεις ότι πρόκειται να γυμναστείς, προτίμησε να βαφτείς ελαφρά. Έτσι, θα έχεις λιγότερο ντεμακιγιάζ και θα φρεσκαριστείς μετά. Επίσης, θα έχεις αυτή τη φυσική, υγιή λάμψη.

Πάρε μαζί το άρωμά σου

Το άρωμά σου ή ένα body spray είναι ό,τι χρειάζεσαι μετά από ένα workout για να νιώθεις φρέσκια και να μυρίζεις ωραία.

 

 

Ιούλιος 2018

>