top article

Δεν περίμενες εμάς να σου πούμε ότι είσαι πολύ στρεσαρισμένη κι ότι έχεις ανάγκη από ξεκούραση και χαλάρωση. Από την άλλη, δεν είναι καθόλου ασυνήθιστο να μην παίρνουμε ιδιαίτερα υπόψη ή και να παρερμηνεύουμε τα σημάδια που στέλνει το σώμα μας -ιδιαίτερα όταν αυτά δεν είναι τα προφανή. Ακόμα, λοιπόν, κι αν δεν ξυπνάς κάθε πρωί με το στομάχι σφιγμένο και την αγωνία για το πώς θα καταφέρεις να αντεπεξέλθεις στις υποχρεώσεις σου, υπάρχει η πιθανότητα να είσαι υπερβολικά στρεσαρισμένη εάν έχεις συμπτώματα όπως:

Το μάτι σου "παίζει" συνέχεια

Σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Οφθαλμολογίας, ο νούμερο 1 "ένοχος" γι' αυτή την ενοχλητική αίσθηση ότι κάποιος μικροσκοπικός μυς στο βλέφαρό σου τρεμοπαίζει είναι το στρες. Για να το σταματήσεις, δοκίμασε όταν σε πιάνει να κλείνεις τα μάτια και να παίρνεις μερικές βαθιές αναπνοές.

Η περίοδός σου έρχεται με καθυστέρηση (ή πιο γρήγορα από ό,τι θα έπρεπε)

Εάν δεν είσαι έγκυος, η καθυστέρηση μπορεί και να οφείλεται στο ότι βιώνεις μια περίοδο έντονου άγχους. Το ίδιο και αν αδιαθετείς όλο και πιο νωρίς τους τελευταίους μήνες. Ο λόγος είναι ότι το στρες επηρεάζει εκείνο το τμήμα του εγκεφάλου που ρυθμίζει -μεταξύ άλλων- τις ορμόνες οι οποίες σχετίζονται με την έμμηνο ρύση. Όταν λοιπόν ξενυχτάς σχεδιάζοντας την παρουσίαση που έχεις να κάνεις την επόμενη μέρα στο γραφείο, δίνεις το σήμα στο αναπαραγωγικό σου σύστημα να ρίξει ή να ανεβάσει λίγο τους ρυθμούς του.

Τα μαλλιά σου πέφτουν περισσότερο από όσο συνήθως

Η τριχόπτωση είναι τις περισσότερες φορές ένδειξη κάποιας ορμονικής διαταραχής. Είναι όμως συχνά κι ένας από τους τρόπους με τους οποίους το σώμα σου προσπαθεί να σου πει ότι έχει δουλέψει "στα κόκκινα" για αρκετό καιρό.

Ξυπνάς με τεράστιους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια

Αυτή η σκούρα απόχρωση που όλοι έχουμε κάτω από τα μάτια όταν είμαστε πολύ κουρασμένοι οφείλεται στο σπάσιμο κάποιων τριχοειδών αγγείων την περιοχή. Όταν έχουμε στρες ασκείται μεγαλύτερη πίεση στα αγγεία, με αποτέλεσμα να σπάνε ακόμη περισσότερα προκαλώντας τους μαύρους κύκλους.

Έχεις αϋπνίες

Το άγχος βάζει τον οργανισμό σε μια κατάσταση επαγρύπνησης, και είναι λογικό να μην μπορείς να κοιμηθείς καλά όταν έχεις στρες. Το χειρότερο που έχεις να κάνεις όταν διαπιστώσεις ότι επί ώρες απλά στριφογυρνάς στο κρεβάτι είναι να ανοίξεις το tablet και να αρχίσεις να τσεκάρεις τα μηνύματά του. Το καλύτερο; Κάνε μερικές τεχνικές χαλάρωσης (π.χ. ασκήσεις αναπνοής, διαλογισμός κλπ) ή σήκω και μείνει στο σαλόνι μέχρι να νυστάξεις.

Είσαι λίγο εκνευριστική

Εάν συνήθως είσαι γλυκιά, ευγενική και ενθουσιώδης αλλά τον τελευταίο καιρό όλοι παραπονιούνται ότι έχεις γίνει υπερβολικά επικριτική και γκρινιάρα, το πιο πιθανό είναι ότι έχεις φτάσει στα όριά σου και ξεσπάς τους άλλους τον εκνευρισμό που προκαλείται από το burnout. Τώρα που το ξέρεις, προσπάθησε να μην κάνεις άλλα αγενή σχόλια μέχρι να φύγεις για τις διακοπές των Χριστουγέννων.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>