top article

Business with attitude

  1. Μάρα Ζαχαρέα | Σου δείχνει πώς να φορέσεις τη δερμάτινη φούστα σου στο γραφείο Μάρα Ζαχαρέα | Σου δείχνει πώς να φορέσεις τη δερμάτινη φούστα σου στο γραφείο
  2. Office Look | Τα 8 beauty must-haves της τσάντας του χειμώνα Office Look | Τα 8 beauty must-haves της τσάντας του χειμώνα
  3. Power dressing | 6 τρόποι για να δημιουργήσεις μοντέρνα σύνολα με κοστούμι Power dressing | 6 τρόποι για να δημιουργήσεις μοντέρνα σύνολα με κοστούμι
  4. Σία Κοσιώνη | Φόρεσε την παντελόνα που θα ανανεώσει τα looks του γραφείου Σία Κοσιώνη | Φόρεσε την παντελόνα που θα ανανεώσει τα looks του γραφείου
  5. Kate Middleton | Το Zara φόρεμα που φόρεσε για δεύτερη φορά είναι η επιτομή του office style Kate Middleton | Το Zara φόρεμα που φόρεσε για δεύτερη φορά είναι η επιτομή του office style
  6. Back to Office | 4 εύκολα hairstyles για να είσαι η πιο καλοχτενισμένη στο γραφείο Back to Office | 4 εύκολα hairstyles για να είσαι η πιο καλοχτενισμένη στο γραφείο
  7. 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο 10 Mango φορέματα που θα σε αναδείξουν ως την πιο καλοντυμένη εργαζόμενη στο γραφείο
  8. Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει Αναρωτιέσαι πώς θα φορέσεις το κοστούμι σου το φθινόπωρο; | Το look της Βίκυς Καγιά θα σε εμπνεύσει
  9. Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα Αγάπησε το σώμα σου σε 7 βήματα
  10. 7 Celebrities που έχουν κυτταρίτιδα (και δεν το κρύβουν) 7 Celebrities που έχουν κυτταρίτιδα (και δεν το κρύβουν)
  11. Αυτή είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να υποβάλεις το βιογραφικό σου Αυτή είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να υποβάλεις το βιογραφικό σου
  12. MeToo | Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα-θύμα παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο; MeToo | Πού μπορεί να απευθυνθεί μια γυναίκα-θύμα παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο;

Οι υγιεινές και σωστές συνήθειες στην καθημερινότητά σου μπορούν αναμφίβολα να σε προστατεύσουν από τις επιβλαβείς συνέπειες τους άγχους. Παρακάτω, θα βρεις 5 εύκολα μυστικά που θα σε βοηθήσουν να καταπολεμήσεις το άγχος και το στρες ή έστω να μειώσεις τα επίπεδά τους. 

1) Ασκήσου

Η συχνή σωματική άσκηση δεν ανακουφίζει μόνο τη σωματική αλλά και την ψυχική ένταση. Σύμφωνα με έρευνες, τα άτομα που βάζουν την άσκηση στην καθημερινότητά τους, αντιμετωπίζουν μικρότερο κίνδυνο κατάθλιψης και γενικά κακής ψυχικής υγείας.Αν βαριέσαι το γυμναστήριο, δοκίμασε το περπάτημα, κολύμπι, ποδηλασία ή χορό κάθε μέρα.

2) Εγκατάλειψε τις κακές συνήθειες

Η συχνή κατανάλωση αλκοόλ, το κάπνισμα ή οι μεγάλες ποσότητες καφεΐνης, μπορούν να αυξήσουν την πίεση του αίματος. Αν θέλεις λοιπόν να είσαι πιο ήρεμη, φρόντισε να διατηρείς την πίεσή σου σε φυσιολογικά επίπεδα αποφεύγοντας τις κακές αυτές συνήθειες. 

3) Κοιμήσου αρκετά 

Προσπθησε να κοιμάσαι 6 με 8 ώρες κάθε βράδυ. Ο επαρκής ύπνος θα γεμίσει τον οργανισμό σου ενέργεια και θα διώξει την ένταση και το στρες. 

4) Οργανώσου 

Όταν δεν έχεις ένα προκαθορισμένο πρόγραμμα στην καθημερινότητά σου είναι πολύ πιο πιθανό να αναβάλλεις πράγματα, να ξεχνάς τα πλάνα σου και να μπερδεύεσαι, με αποτέλεσμα να νιώθεις μονίμως αγωνία και άγχος. Έχοντας τα πάντα υπό έλεγχο, θα καταφέρεις να είσαι πιο ήρεμη και να αποβάλλεις το στρες. Ξεκίνα να βάλεις λοιπόν μια τάξη στη ζωή αλλά και το σπίτι σου. 

5) Γέλα

Το γέλιο διώχνει το στρες και σε γεμίζει θετικότητα. Κάνε αστεία με τους φίλους σου, δες ταινίες που θα σε κάνουν να γελάσεις ή βάλε στο πρόγραμμά σου οτιδήποτε μπορεί να πετύχει τον στόχο αυτόν. 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>