top article

Comfort zone

  1. Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι
  2. Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα
  3. Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh
  4. Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι
  5. 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα
  6. 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου
  7. 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο
  8. Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham
  9. To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα
  10. Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown
  11. 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο
  12. Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα
  13. 3 σειρές για τον Νοέμβριο 3 σειρές για τον Νοέμβριο
  14. 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα
  15. 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0
  16. 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου
  17. Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish
  18. 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου
  19. 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα
  20. 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας
  21. 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου
  22. Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν
  23. Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού
  24. Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν

Κάθε καινούρια χρονιά συνοδεύεται από υποσχέσεις για έναν καλύτερο τρόπο ζωής. Για το 2017 υποσχέσου στον εαυτό σου ότι θα κάνεις τέσσερις πολύ μικρές αλλαγές στις καθημερινές συνήθειές σου που όμως θα επιφέρουν μέχρι το τέλος της χρονιάς (ή και νωρίτερα) πολύ σημαντική βελτίωση στην εικόνα, την υγεία και τη διάθεσή σου!

Μείωσε τη ζάχαρη που καταναλώνεις

Τα οφέλη: Θα μειώσεις τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη και καρδιαγγειακών νόσων και θα αποκτήσεις λιγότερες ρυτίδες!

Σίγουρα γνωρίζεις ότι η ζάχαρη παχαίνει, ενώ δεν έχει θρεπτική αξία για τον οργανισμό -αντίθετα αυξάνει τις φλεγμονές και αυξάνει τις πιθανότητες για διαβήτη τύπου ΙΙ και προβλήματα στο καρδιαγγειακό σύστημα. Ίσως όμως δεν γνώριζες ότι είναι ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς της λαμπερής επιδερμίδας! Όταν τα σάκχαρα στο αίμα αυξάνονται, τα μόρια της ελαστίνης και του κολλαγόνου χάνουν την ελαστικότητα και την απαλότητά τους. Αποτέλεσμα; Το δέρμα γίνεται λιγότερο σφιχτό και αποκτά ρυτίδες. Θέλεις απόδειξη; Ερευνητές από την Ολλανδία έδειξαν σε ανθρώπους που συμμετείχαν σε μια σχετική μελέτη φωτογραφίες από 602 άτομα και τους ζήτησαν να εκτιμήσουν την ηλικία τους. Από τους εικονιζόμενους, όσοι είχαν χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα έδειχναν κατά μέσο όρο ένα χρόνο νεότεροι σε σχέση με συνομήλικούς τους με υψηλά επίπεδα σακχάρου. Και μια συμβουλή: αντικατάστησε τη ζάχαρη και τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες με ανεπεξέργαστες τροφές ολικής άλεσης και άλλες που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως οι ξηροί καρποί και τα όσπρια που επιβραδύνουν την απορρόφηση των σακχάρων από τον οργανισμό.

Πίνε περισσότερο νερό

Τα οφέλη: Θα έχεις περισσότερη ενέργεια και πιο επίπεδη κοιλιά

Η διαφορά ανάμεσα στο τζιν που κλείνει με δυσκολία και σ' αυτό που κουμπώνει άνετα πάνω στην επίπεδη κοιλιά σου μπορεί να είναι απλώς μερικά ποτήρια νερό! Επιπλέον, έρευνα που έγινε το 2011 έδειξε ότι όσοι πίνουν πολύ νερό έχουν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα σε σχέση με όσους πίνουν λίγο. Τι σχέση έχει αυτό με την κοιλιά σου; Τα υψηλά επίπεδα του σακχάρου προκαλούν μια σειρά από άλλες αντιδράσεις που ωθούν τον οργανισμό να αποθηκεύσει λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Κάτι ακόμα που μπορείς να κάνεις είναι να μειώσεις την ποσότητα light αναψυκτικών που καταναλώνεις. Ακόμα κι αν δεν έχουν θερμίδες, έχει διαπιστωθεί ότι αυξάνουν τον ποσότητα του κοιλιακού λίπους και την επιθυμία για γλυκό.

Βάλε λιγότερο αλάτι

Τα οφέλη: Θα μειωθεί η αρτηριακή πίεση και οι σακούλες κάτω από τα μάτια.

Η μεγάλη ποσότητα νατρίου στο αίμα προκαλεί κατακράτηση υγρών, σε μια προσπάθεια του οργανισμού να το "διαλύσει". Κατά της ημέρας το σώμα κατευθύνει αυτό το επιπλέον υγρά προς τα άκρα -γι' αυτό και κάποιες φορές όταν επιστρέφουμε στο σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα νιώθουμε ότι τα δάχτυλα των χεριών ή οι αστράγαλοι είναι πρησμένα. Όταν όμως κοιμόμαστε, τα υγρά κατανέμονται σε όλο το σώμα, συμπεριλαμβανομένων των βλεφάρων. Ο πιο απλός τρόπος για να ξυπνάμε χωρίς σακούλες γύρω από τα μάτια είναι να μειώσουμε την ποσότητα του αλατιού που καταναλώνουμε. Επειδή η πλειοψηφία των τροφών περιέχει νάτριο, το πρώτο βήμα είναι να σταματήσουμε να προσθέτουμε αλάτι στο μαγείρεμα.
 

Ξεκίνησε γιόγκα

Τα οφέλη: Θα νιώθεις πιο χαλαρή και να δείχνεις ψηλότερη

Εκτός από τη χαλαρωτική επίδραση που έχει για τη διάθεση, η γιόγκα διευκολύνει το σώμα να κρατάει πιο σωστή στάση, καθώς ενδυναμώνει τους μυς που συγκρατούν τη σπονδυλική στήλη. Έτσι, δείχνεις πιο ψηλή!

Ιούλιος 2018

>