top article

Comfort zone

  1. 5 feelgood ταινίες του Woody Allen 5 feelgood ταινίες του Woody Allen
  2. #WorkFromHome με έμπνευση από τη Victoria Beckham | Όλα τα looks της κατά τη διάρκεια της καραντίνας #WorkFromHome με έμπνευση από τη Victoria Beckham | Όλα τα looks της κατά τη διάρκεια της καραντίνας
  3. Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή
  4. Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα
  5. Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix
  6. Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι
  7. Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα
  8. Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh
  9. Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι
  10. 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα
  11. 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου
  12. 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο
  13. Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham
  14. To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα
  15. Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown
  16. 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο
  17. Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα
  18. 3 σειρές για τον Νοέμβριο 3 σειρές για τον Νοέμβριο
  19. 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα
  20. 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0
  21. 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου
  22. Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish
  23. 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου
  24. 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα
  25. 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας
  26. 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου
  27. Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν
  28. Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού
  29. Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν

Αντιμετωπίζεις με τρόμο την ιδέα ότι θα περάσεις έναν ακόμα χειμώνα με βήχα, συνάχι και έλλειψη ενέργειας; Προσπάθησε να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου, αλλάζοντας άμεσα αυτές τις "κακές" συνήθειες που αποδυναμώνουν την άμυνα του οργανισμού σου ενάντια σε ιούς και μικρόβια!

Το κάπνισμα

Η έκθεση στον καπνό του τσιγάρου (ακόμα κι αν δεν καπνίζεις εσύ αλλά συχνάζεις σε χώρους όπου οι άλλοι καπνίζουν) μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας και να σε αφήσει με ένα αδύναμο ανοσοποιητικό σύστημα. Μην ξεχνάς ότι κάθε τσιγάρο περιέχει 4.000 χημικά συστατικά, από τα οποία τουλάχιστον 43 είναι καρκινογόνα.

Το αλκοόλ

Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ είναι μεγάλο πρόβλημα για το ανοσοποιητικό γιατί καταστρέφει τα αντισώματα που αποτελούν την πρώτη γραμμή άμυνας του οργανισμού ενάντια στους "εισβολείς", δηλαδή τους παθογόνους μικροοργανισμούς. Όσο λιγότερα αντισώματα διαθέτεις τόσο πιο πιθανό είναι να "κολλήσεις" κάποιο ιό ή μικρόβιο.

Η έλλειψη ύπνου

Κατά τη διάρκεια του ύπνου το σώμα σου επιδιορθώνει τυχόν προβλήματα στις λειτουργίες του και ανακτά ενέργεια. Εάν δεν κοιμάσαι αρκετά, το ανοσοποιητικό σου δεν μπορεί να ανασυνταχτεί πλήρως ώστε να είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει κάθε απειλή την επόμενη μέρα. Έτσι, κινδυνεύεις περισσότερο από τους ιούς και τα μικρόβια. Γι' αυτό ίσως έχεις παρατηρήσει ότι πολύ συχνά όταν δεν έχεις κοιμηθεί καλά καταλήγεις στο τέλος της επόμενης μέρας με συνάχι και πονόλαιμο!

ΔΙάβασε κι εδώ τι πρέπει να ΜΗΝ κάνεις εάν ξυπνήσεις μέσα στη νύχτα...

Το χρόνιο στρες

Όταν είσαι αγχωμένη για πολύ καιρό, είσαι πιο επιρρεπής σε λοιμώξεις. Τα υψηλά επίπεδα στρες προκαλούν την έκκριση μεγάλης ποσότητας κορτιζόλης, μιας ορμόνης η οποία καταστρέφει τα Τ-κύτταρα, τα λεμφοκύτταρα που καταπολεμούν τις λοιμώξεις. Για να το αντιμετωπίσεις, βρες χόμπι και δραστηριότητες που θα σε βοηθήσουν να μετριάσεις το άγχος.

Η μοναχική ζωή

Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που έχουν ελάχιστες κοινωνικές επαφές, έχουν πιο αδύναμο ανοσοποιητικό σύστημα, γιατί το σώμα τους παράγει περισσότερες ελεύθερες ρίζες που καταστρέφουν τα κύτταρα του! Το γεγονός αυτό δεν σε κάνει μόνο πιο ευάλωτη στις λοιμώξεις, αλλά και στην πρόωρη γήρανση!

Έλλειψη φυσικής άσκησης

Η γυμναστική είναι ένας από τους καλύτερους τρόπος να φροντίσεις το σώμα σου. Αντίθετα, η έλλειψή της επηρεάζει τη συνολική υγεία, περισσότερο από όσο νομίζεις. Οι άνθρωποι που δεν ασκούνται έχουν πιο πολλές πιθανότητες να κολλήσουν κάποια ίωση, αλλά και να εμφανίσουν σοβαρές παθήσεις, όπως διαβήτης και καρδιαγγειακά νοσήματα. Καλό είναι να γνωρίζεις όμως επίσης ότι και η υπερβολική γυμναστική μπορεί να αποδυναμώσει το ανοσοποιητικό.

Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης

Η ζάχαρη μειώνει την ικανότητα του ανοσοποιητικού να καταπολεμά τα μικρόβια και καταστρέφει τη βιταμίνη C. Μόλις λίγα λεπτά μετά την κατανάλωσή της, η λειτουργία του ανοσοποιητικού περιορίζεται κατά 40%. Προσπάθησε να τρως λιγότερα γλυκά και περισσότερες τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C.

Διάβασε κι εδώ με ποιο φυσικό τρόπο αντιμετωπίζουν το κρύωμα οι Γαλλίδες...

 

Ιούλιος 2018

>