top article

Comfort zone

  1. Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή Choe Candles | Χειροποίητα, φυσικά κεριά με ελληνική υπογραφή
  2. Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα Οι πιτζάμες των Zara είναι ό,τι χρειάζεσαι τώρα
  3. Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix Οι νέες χριστουγεννιάτικες σειρές και ταινίες του Netflix
  4. Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι Το cosy look της Βίκυς Καγιά είναι ιδανικό για το σπίτι
  5. Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα Πώς θα σταματήσεις να τρως συνέχεια στην καραντίνα
  6. Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh Μένουμε Σπίτι | Απόλαυσε την ψηφιακή συλλογή με 1000 έργα του Vincent Van Gogh
  7. Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι Quarantine Chic | 10 χτενίσματα για να νιώθεις κομψή ακόμα και μέσα στο σπίτι
  8. 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα 10 loungewear σύνολα Zara που είναι τέλεια για την καραντίνα
  9. 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου 10 chic κούπες για να προσθέσεις στη συλλογή σου
  10. 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο 3 μυστικά για ένα χαλαρωτικό και απολαυστικό μπάνιο
  11. Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham Work from home με έμπνευση από τη Victoria Beckham
  12. To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα To χριστουγεννιάτικο βίντεο της Disney είναι ό,τι πιο τρυφερό θα δεις σήμερα
  13. Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown Καραντίνα | Πώς αντιδρά κάθε ζώδιο στο lockdown
  14. 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο 10+2 πράγματα που μας φτιάχνουν τη διάθεση τον Νοέμβριο
  15. Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα Trending | 3 τάσεις της μόδας εμπνευσμένες από τη καραντίνα
  16. 3 σειρές για τον Νοέμβριο 3 σειρές για τον Νοέμβριο
  17. 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα 3 νέα βιβλία να διαβάσεις στην καραντίνα
  18. 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0 50 πράγματα να κάνεις στο lockdown 2.0
  19. 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου 10 κομμάτια από τη νέα συλλογή Zara Home που θα κάνουν πιο cozy το σαλόνι σου
  20. Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish Πώς θα κάνεις ένα lazy outfit να δείχνει πιo stylish
  21. 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου 10+1 κεριά που θα φωτίσουν και θα αρωματίσουν την καθημερινότητά σου
  22. 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα 12 φυτά εσωτερικού χώρου ιδανικά για την κρεβατοκάμαρα
  23. 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας 5 συνταγές για DIY μάσκες μαλλιών με λάδι καρύδας
  24. 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου 5 tips για να βελτιώσεις τον ύπνο σου
  25. Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν Τα κομμάτια που χρειάζεσαι για τη μετάβαση στη νέα σεζόν
  26. Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020: Τα νέα "ugly shoes" που θα δούμε παντού
  27. Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν Color Trends | 5 χρώματα που προτείνουν οι σχεδιαστές γι’ αυτή τη σεζόν

Θυμάσαι που κάποτε αρκούσε να κόψεις το βραδινό για 2-3 μέρες για να χάσεις δύο κιλά; Ή τότε που πρόσεχες τη διατροφή σου για ένα Σαββατοκύριακο κι αμέσως η κοιλιά σου γινόταν πλάκα; Εάν έχεις κλείσει τα σαράντα, μπορείς απλώς να τα ξεχάσεις. Γιατί σ΄ αυτή την ηλικία η υπόθεση αδυνάτισμα δεν είναι πια τόσο εύκολη και για να μπεις ξανά στο στενό σου τζιν θα πρέπει να κάνεις θυσίες. Εκτός, αν υιοθετήσεις άμεσα κάποιες συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις υγιής και με γρήγορο μεταβολισμό, όπως:

Κόψε τα κορεσμένα λίπη από τη διατροφή σου

Από την ηλικία των σαράντα και μετά, το σώμα έχει την τάση να συγκεντρώνει λίπος στην περιοχή της κοιλιάς, κάτι που δεν μας αρέσει όχι μόνο γιατί τα παντελόνια μας πια κλείνουν με δυσκολία αλλά και επειδή το κοιλιακό λίπος συνδέεται με ένα σωρό χρόνια προβλήματα υγείας. Σύμφωνα με έρευνα του 2014, το είδος του λίπους που καταναλώνουμε μπορεί να παίζει σημαντικό ρόλο στο ένα θα συγκεντρώσουμε περισσότερο βάρος στην κοιλιά, τα μπράτσα ή τους γλουτούς, Φαίνεται λοιπόν πως όταν τρώμε κορεσμένα λίπη (τηγανητά, μπισκότα, τυποποιημένα τρόφιμα κ.λπ.) τείνουμε να παχαίνουμε στην κοιλιά, αντίθετα από όταν καταναλώνουμε κυρίως πολυακόρεστα λιπαρά (ψάρια, ξηροί καρποί κ.λπ.) που δεν συμβάλουν στην αύξηση του σωματικού λίπους αλλά της μυικής μάζας.

Γύμνασε τους μυς σου

Ακόμα κι αν γυμνάζεσαι ήδη, τώρα θα πρέπει να κάνεις κάποιες δραστικές αλλαγές στο πρόγραμμα της γυμναστικής σου, διαφορετικά είναι αναπόφευκτο να δεις τα κιλά σου να αυξάνονται. Ο λόγος είναι ότι από μια ηλικία και μετά η μυική μάζα στο σώμα αρχίζει να μειώνεται, μια κατάσταση που ονομάζεται "σαρκοπενία" και ξεκινά γύρω στα 40. Από την ηλικία αυτή και μέχρι τα 80 χάνουμε περίπου το 40% της μυικής μας μάζας -κάτι που επηρεάζει σηματνικά το μεταβολισμό, αφού οι μυς καίνε πολύ περισσότερες θερμίδες από το λίπος. Έτσι, όσο περισσότερη μυική μάζα χάνουμε τόσο πιο πολύ βάρος παίρνουμε. Η μόνη λύση είναι να εντάξουμε στην καθημερινότητά μας μερικές ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης. Γι' αυτό, εάν μέχρι τώρα περιοριζόσουν στο διάδρομο του γυμναστηρίου, θα πρέπει να προσθέσεις τουλάχιστον μερικές ασκήσεις με βαράκια στην καθημερινή σου άσκηση.

Φάε περισσότερα λαχανικά και φρούτα

Σύμφωνα με έρευνα της Καναδικής Ιατρικής Εταιρείας, υιοθετώντας υγιεινές συνήθειες, όπως η κατανάλωση περισσότερων φρούτων και λαχανικών αυξάνουμε σημαντικά τις πιθανότητες να γεράσουμε καλύτερα. Τα λαχανικά και τα φρούτα προστατεύουν τον οργανισμό από το οξειδωτικό στρες και το σχηματισμό ελεύθερων ριζών που αποτελούν δύο από τους παράγοντες που πάνε χέρι χέρι με το γήρας.

Κάνε διαλογισμό

Όσο περισσότερα χρόνια ζούμε τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να νοσήσουμε από κάποιες ασθένειες, όπως οι καρδιαγγειακές παθήσεις ή ο διαβήτης. Αυτά τα προβλήματα υγείας συνδέονται με το σχηματισμό φλεγμονών στον οργανισμό. Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι ο διαλογισμός μειώνει σημαντικά τις ορμόνες του στρες που προκαλούν φλεγμονή. Ακόμα και πέντε λεπτά την ημέρα θα σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις και να μείνεις υγιής.

Μην το παρακάνεις με το αλκοόλ

Όχι μόνο σε φορτώνει με περιττές θερμίδες τις οποίες είναι δύσκολο να μεταβολίσεις, αλλά επιπλέον, σύμφωνα με την Αμερικανική Καρδιολογική Ένωση, αυξάνει τις πιθανότητες για έμφραγμα και εγκεφαλικό περισσότερο από άλλους επιβαρυντικούς για την υγεία παράγοντες όπως ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις.

Πάρε μαγνήσιο

Ακόμα κι αν ακολουθείς ισορροπημένη διατροφή, είναι πολύ πιθανό σ' αυτή την ηλικία να παρουσιάσεις έλλειψη μαγνησίου, το οποίο είναι απαραίτητο για την υγεία των οστών αλλά και του νευρικού συστήματος. Επίσης, το μαγνήσιο παίζει ρόλο στο να νιώθεις γεμάτη ενέργεια. Από τα 30 έως τα 50, μια γυναίκα χρειάζεται 320 mg μαγνησίου την ημέρα, τα οποία μπορείς να εξασφαλίσεις τρώγοντας κολοκυθόσπορο, λαχανικά με σκούρα πράσινα φύλλα (σπανάκι, σέσκουλο κ.λπ.), και όσπρια.

Ιούλιος 2018

>