top article

Καθώς βρισκόμαστε στη μέση του χειμώνα, οι πιθανότητες να κολλήσουμε κάποιο κρύωμα παραμένουν υψηλές. Κάποιος που βήχει στο γραφείο, ή στο μετρό, μας βάζει σε σκέψεις και ο παραμικρός πονοκέφαλος μας υποψιάζει ότι κρυώσαμε κι εμείς και πρέπει να προστατευτούμε. 

Σίγουρα δεν χρειάζονται υπερβολές, αλλά το να ακούς το σώμα σου και να αναγνωρίζεις τα συμπτώματα είναι το πρώτο και ιδιαίτερα σημαντικό βήμα στο να "προλάβεις" το κρύωμα πριν αυτό εξελιχθεί στην πλήρη μορφή του. 

Κράτα το σώμα σου ενυδατωμένο

Με το να πίνεις πολλά υγρά (νερό, χυμούς, τσάι και λιγότερη καφεΐνη), το σώμα σου αποβάλλει τις τοξίνες γρηγορότερα (και το δέρμα σου δείχνει περισσότερο υγιές). 

Μην ξεχνάς να πλένεις διαρκώς τα χέρια σου

Δεν είναι απαραίτητο να πλένεις τα χέρια σου μόνο όταν έχεις μπει στο μετρό ή το λεωφορείο. Είναι εξίσου απαραίτητο να τα απολυμάνεις μόλις έχεις χαιρετίσει κάποιον και γενικότερα να τα πλένεις πολλές φορές την ημέρα για να αποφύγεις τη μεταφορά μικροβίων.

Κοιμήσου περισσότερο

Ο ύπνος είναι μία από τις σημαντικότερες μεθόδους πρόληψης και αντιμετώπισης των ασθενειών, αφού είναι γνωστό ότι το κουραστικό καθημερινό μας πρόγραμμα εξασθενεί το ανοσοποιητικό σύστημα. Αν νιώθεις ότι αρρωσταίνεις, προσάρμοσε το πρόγραμμά σου και ξέκλεψε μερικές ώρες παραπάνω ύπνου. 

Αθλήσου τακτικά

Η άθληση βοηθά στην ευεξία του σώματος και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Αντί να ακυρώσεις την επόμενη επίσκεψη στο γυμναστήριο, ακύρωσε το ποτό μετά. Δώσε στο σώμα σου αυτό που πραγματικά έχει ανάγκη. 

Φάε υγιεινά γεύματα

Αν οι κόκκινες πιπεριές, ο σολομός, το γιαούρτι, το κοτόπουλο και ο γλυκάνισος δεν είναι ήδη σταθερά στοιχεία της διατροφής σου, ήρθε η ώρα να γίνουν. Κάθε ένα από αυτά έχει θρεπτικές ιδιότητες- και όταν κάτι σε "τριγυρίζει", το σώμα σου τις χρειάζεται περισσότερο από ποτέ. 

 

 

 

Ιούλιος 2018

>