top article

Η καθιστική ζωή δεν είναι ό,τι καλύτερο ούτε για τη σιλουέτα ούτε για την υγεία σου. Υπάρχουν πολλές έρευνες, όπως αυτή εδώ, που δείχνουν ότι το να περνάμε πολλές ώρες καθισμένοι είναι καταστροφικό! Τι να κάνουμε όμως που η καθημερινότητα πολλών από εμάς δεν προβλέπει αρκετή κίνηση; Να ξεκινήσουμε καινούριες συνήθειες που θα μας εξασφαλίσουν μερικά παραπάνω βήματα. Εμείς σου δίνουμε μερικές ιδέες:

Πιες πολύ νερό

Το νερό είναι απαραίτητο για την ενυδάτωση του οργανισμού σου (σου έχουμε ήδη πει τι συμβαίνει όταν δεν πίνεις αρκετό), όμως σ' αυτό το άρθρο θα εστιάσουμε στην κίνηση. Πιο πολύ νερό = περισσότερες διαδρομές από και προς την τουαλέτα. Εάν είσαι αρκετά τυχερή, η τουαλέτα μπορεί να βρίσκεται μακριά από το γραφείο σου ή ακόμα και σε άλλο όροφο.

Συνήθισε να περπατάς όταν μιλάς στο τηλέφωνο

Χάρη στα κινητά και τα ασύρματα τηλέφωνα, δεν έχουμε τον περιορισμό να πρέπει να μένουμε σε σταθερό σημείο όταν μιλάμε. Υιοθέτησε τη συνήθεια να περπατάς όταν μιλάς με την κολλητή σου ή τη μαμά σου. Ακόμα καλύτερα, εάν μπορείς να κόβεις βόλτες σε εξωτερικό χώρο.

Καθάρισε το γραφείο σου

Ένας εργασιακός χώρος μπορεί να ανακατευτεί μέσα σε πολύ λίγο χρόνο. Αφιέρωσε λοιπόν μερικά λεπτά για να πετάξεις τα χαρτιά που δεν σου χρειάζονται, να τακτοποιήσεις τη γραφική σου ύλη και να απολυμάνεις το πληκτρολόγιο και το ποντίκι του υπολογιστή σου -να ξέρεις ότι είναι γεμάτα μικρόβια! Φυσικά, θα στέκεσαι όρθια όση ώρα τακτοποιείς.

Πάρκαρε στην πιο απομακρυσμένη θέση

Είτε πηγαίνεις στο γραφείο σου είτε στο σούπερ μάρκετ, μην θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό όταν βρίσκεις να παρκάρεις δίπλα στην είσοδο! Αντίθετα, προτίμησε τις θέσεις που βρίσκονται στην αντίθετη κατεύθυνση, ώστε να περπατήσεις όσο περισσότερο γίνεται. Εάν πάλι χρησιμοποιείς τα μέσα μαζικής μεταφοράς, προτίμησε να κατέβεις μια στάση πριν τον προορισμό σου.

Κάνε ασκήσεις παρακολουθώντας την αγαπημένη σου σειρά

Επιστρέφεις από το γραφείο στο σπίτι και το μόνο που θέλεις να κάνεις είναι να αράξεις στον καναπέ και να δεις δυο-τρία επεισόδια από την αγαπημένη σου σειρά; Δοκίμασε αυτό το twist: βάλε το Netflix και καθώς παρακολουθείς κάνε μερικές απλές ασκήσεις, όπως "ροκανίσματα", προβολές ή τροχάδην επιτόπου.

Πάρε σκύλο

Εάν ήδη έχεις κατοικίδιο, θα έχεις διαπιστώσει ότι είναι πολλές οι φορές που αναγκάζεσαι να βγεις από το σπίτι προκειμένου να το βγάλεις βόλτα! Δεν είναι τυχαίο ότι οι ιδιοκτήτες σκύλων ζουν περισσότερο και έχουν μικρότερες πιθανότητες να πάθουν καρδιαγγειακά προβλήματα, όπως δείχνει έρευνα του 2017. Εάν δεν έχεις δικό σου σκύλο -και ο τρόπος ζωής σου δεν σου επιτρέπει να αποκτήσεις- μπορείς να ενημερώσεις κάποιους φίλους ή γείτονες ότι ευχαρίστως θα έβγαζες το δικό τους σκυλάκι βόλτα μερικά απογεύματα!

Κάνε τις δουλειές του σπιτιού σε party mode

Όταν μαζεύεις το σπίτι, βάζεις σκούπα ή καθαρίζεις τα τζάμια, καις έτσι κι αλλιώς έξτρα θερμίδες. Πόσο μάλλον, όταν συνδυάσεις την εβδομαδιαία καθαριότητα με δυνατή μουσική και χορό! Εξάλλου, ο χορός δεν σε βοηθάει μόνο να κινηθείς, αλλά και να αποκτήσεις καλύτερη διάθεση και να αντιμετωπίσεις το άγχος!

Στάσου όρθια μέσα στο μετρό

Εάν κάνεις δουλειά γραφείου, θα είναι μια ευχάριστη αλλαγή για τα πόδια σου να μην κάνεις καθιστή και τη διαδρομή προς το σπίτι. Όταν στέκεσαι όρθια αναγκάζεσαι να βάλεις τους μυς των ποδιών, της κοιλιάς και των γλουτών να "δουλέψουν".

Κάνε μια βόλτα για... επιδόρπιο

Απόκτησε τη συνήθεια να κάνεις έναν μικρό περίπατο μετά το φαγητό. Θα σε βοηθήσει να κάψεις θερμίδες αλλά και να χωνέψεις πιο εύκολα, ενώ θα εξισορροπήσει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σου.

Κάνε τις εξωτερικές δουλειές με τα πόδια

Θέλεις να πας στο ταχυδρομείο ή την τράπεζα; Αντί να προγραμματίσεις να περάσεις με το αυτοκίνητο πριν το γραφείο, προτίμησε να πας περπατώντας, Μπορείς να κάνεις το ίδιο με τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ (extra bonus το βάρος από τις σακούλες στα χέρια σου) αλλά και για να καθαρίσεις τον κήπο ή να πλύνεις το αυτοκίνητο.

Ιούλιος 2018

>