top article

Wedding season

  1. Η εμφάνιση της Μαρίας Ναυπλιώτου με φόρεμα Ελληνίδας σχεδιάστριας που είναι ιδανικό για όλα τα events της σεζόν Η εμφάνιση της Μαρίας Ναυπλιώτου με φόρεμα Ελληνίδας σχεδιάστριας που είναι ιδανικό για όλα τα events της σεζόν
  2. Η βασίλισσα Letizia  με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου Η βασίλισσα Letizia με ένα προσιτό φόρεμα που μπορείς να φορέσεις και στο γάμο σου
  3. Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look Καλεσμένη σε γάμο | 10 Zara φορέματα για να δημιουργήσεις το πιο κομψό wedding look
  4. Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου Bridal Emergency Kit | Όσα πρέπει να περιέχει απαραιτήτως το νεσεσέρ σου την ημέρα του γάμου σου
  5. Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση Οι 7 πιο συχνές ερωτήσεις για τα αντηλιακά παίρνουν -επιτέλους- απάντηση
  6. Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show Yes I Do Catwalk by System Professional | Όσα έγιναν στο φαντασμαγορικό bridal fashion show
  7. Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι Η Meghan Markle δείχνει τον πιο stylish τρόπο για να φορέσεις το σορτς φέτος το καλοκαίρι
  8. Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες Παντρεύεσαι; Το natural makeup της Αnne Hathaway στις Κάννες είναι ιδανικό για νύφες
  9. Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις Ετοιμάζεσαι να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; Τα 5 bridal manis που πρέπει να δεις
  10. Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου Pre-Wedding Skin Prep | Πώς θα προετοιμάσεις σωστά την επιδερμίδα σου για την ημέρα του γάμου σου
  11. It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο It's Wedding Season | Tα πιο κομψά χτενίσματα εάν είσαι καλεσμένη σε γάμο

Εάν αντιμετωπίζεις -ή έχει τύχει να αντιμετωπίσεις κάποια στιγμή- προβλήματα στον ύπνο ξέρεις πόσο ενοχλητικό είναι να ξυπνάς κουρασμένη. Ακολουθώντας τις συμβουλές που σου προτείνουμε θα μπορέσεις να κοιμηθείς πολύ καλύτερα, απόψε κιόλας!

Πήγαινε για ύπνο όταν είσαι πραγματικά κουρασμένη

Εάν αρχίσεις να στριφογυρίζεις στο κρεβάτι προσπαθώντας να σε πάρει ο ύπνος, είναι πιο δύσκολο να κοιμηθείς τελικά καλά και να ξυπνήσεις ξεκούραστη. Εάν δεν έχεις αποκοιμηθεί 20 λεπτά αφότου ξαπλώσεις, σήκω, πήγαινε σε ένα άλλο δωμάτιο και κάνε κάτι χαλαρωτικό, όπως να διαβάσεις ένα βιβλίο ή να ακούσεις μουσική, μέχρι να νιώσεις τα βλέφαρά σου να βαραίνουν γλυκά.

Αξιοποίησε το φως

Νομίζεις πως αν κοιμάσαι με ανοιχτά παντζούρια και κουρτίνες θα ξυπνάς πολύ κουρασμένη; Κι όμως, το φυσικό φως ρυθμίζει με τον καλύτερο τρόπο το εσωτερικό σου ρολόι. Η βασική ορμόνη που σχετίζεται με την ποιότητα του ύπνου είναι η μελατονίνη, που σε βοηθά να κοιμάσαι βαθιά και ξεκούραστα και να ξυπνάς με καλή διάθεση το πρωί. Για να εκμεταλλευτείς τη δράση της μπορείς να αφήνεις λίγο ανοιχτό το παντζούρι, ώστε το πρώτο φως της μέρας να δίνει το μήνυμα στον οργανισμό σου ότι ήρθε η ώρα να σηκωθείς. Αν αποκτήσεις αυτή τη συνήθεια, θα διαπιστώσεις πως θα ξυπνάς πιο εύκολα το πρωί και θα νιώθεις πιο ξεκούραστη όλη τη μέρα.

Πιες νερό –αλλά μην το παρακάνεις

Προσπάθησε να πίνεις νερό και άλλα υγιεινά ροφήματα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας σου ώστε να μην ξυπνάς το βράδυ επειδή διψάς. Κράτα όμως μια ισορροπία στην κατανάλωσή τους από το απόγευμα και μετά προκειμένου να αποφύγεις τα ξυπνήματα για να επισκεφθείς την τουαλέτα!

Διάβασε κι εδώ ποιο είναι το χειρότερο πράγμα που μπορείς να κάνεις πριν πέσεις για ύπνο...

Κάνε γυμναστική νωρίς

Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει να κοιμάσαι καλύτερα –εφόσον όμως την κάνεις την κατάλληλη ώρα μέσα στη μέρα. Η άσκηση διεγείρει την παραγωγή της κορτιζόλης (της ορμόνης του άγχους) στο σώμα σου κι αυτό ενεργοποιεί το μηχανισμό εγρήγορσης στον εγκέφαλό σου. Κι ενώ αυτό είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για τη διάρκεια της ημέρας, εάν κάνεις γυμναστική το βράδυ σημαίνει πως μπορεί να δυσκολευτείς να αποκοιμηθείς. Βάλε στόχο να έχεις τελειώσει τη γυμναστική σου τουλάχιστον τρεις ώρες πριν την ώρα που θέλεις να κοιμηθείς, ή ακόμη καλύτερα γυμνάσου νωρίς το πρωί για να ξεκινήσεις γεμάτη ενέργεια και καλή διάθεση τη μέρα σου.

Βάλε μια γλάστρα στο κομοδίνο!

Γενικά, τα φυτά δεν ενδείκνυνται για την κρεβατοκάμαρα, κάποια από αυτά όμως όπως η αλόη, ο αγγλικός κισσός, η σανσεβιέρια και το γιασεμί μπορεί να βελτιώσουν σημαντικά την ποιότητα του ύπνου. Η αλόη παράγει οξυγόνο στη διάρκεια της νύχτας, ενώ η σανσεβιέρια και ο αγγλικός κισσός καθαρίζουν τον αέρα. Κι ένα γλαστράκι με γιασεμί θα σε βοηθήσει να κοιμάσαι πιο βαθιά και να έχεις μεγαλύτερη ενέργεια και παραγωγικότητα κάθε μέρα.

Δες ποιες είναι οι συνήθειες που σου κλέβουν τον ύπνο...

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>