top article

New style resolutions

  1. Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023 Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023
  2. Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023 Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023
  3. 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista
  4. Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου
  5. Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look
  6. Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers
  7. 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα
  8. Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς
  9. Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει
  10. Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023 Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023
  11. Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς
  12. Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν

Το πρωινό ξύπνημα δεν είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να σου συμβεί, πόσο μάλλον το να πρέπει να σηκωθείς από το κρεβάτι για να γυμναστείς. Αν όμως ξεπεράσεις το "σοκ" του ξυπνητηριού και καταφέρεις να επιβληθείς στον εαυτό σου, τα οφέλη της πρωινής άσκησης θα σε αποζημιώσουν για όλη την υπόλοιπη μέρα (και όχι μόνο). 

 

5 καλοί λόγοι για να γυμναστείς το πρωί

 

Θα καταναλώσεις λιγότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας

Αν νομίζεις ότι η πρωινή γυμναστική θα σε "σπρώξει" κατευθείαν στα donuts που βρίσκονται στο γραφείο, μία μελέτη υποστηρίζει ότι όσοι γυμνάζονται το πρωί δεν καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες. Ερευνητές στο Brigham Young University διαπίστωσαν ότι όσοι γυμνάστηκαν το πρωί βρήκαν λιγότερο ελκυστικές τις φωτογραφίες λαχταριστού φαγητού, με αποτέλεσμα να μειώσουν τις περιττές θερμίδες μέσα στη μέρα. 

Θα κοιμηθείς καλύτερα μέσα στη μέρα

Σύμφωνα με το National Sleep Foundation "Όταν κοιμάσαι τη νύχτα, η αρτηριακή σου πίεση μειώνεται φυσικά κατά περίπου 10 έως 20%. Αυτή η μείωση είναι καλή για την καρδιά σου και μπορεί να είναι ένας τρόπος που το σώμα σου αποκαθίσταται όταν κοιμάσαι. Μια προπόνηση νωρίς το πρωί μπορεί να προσφέρει την ιδανική μείωση της αρτηριακής πίεσης, καθώς και να μεγιστοποιήσει τον βαθύ ύπνο, σε σύγκριση με τον μεσημεριανό ή το βραδινό ύπνο".

Δεδομένου ότι μια σκληρή προπόνηση αυξάνει τη θερμοκρασία του σώματος και τον καρδιακό ρυθμό, η άσκηση κατά τη διάρκεια της νύχτας μπορεί να κάνει πιο δύσκολη τη χαλάρωση και τον ύπνο τη νύχτα. Η πρωινή γυμναστική σού δίνει τη δυνατότητα να ξεκουραστείς το βράδυ χωρίς ταλαιπωρία.

Θα είσαι πιο ενεργή μέσα στην ημέρα

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που γυμνάζονται το πρωί καταλήγουν να είναι πιο δραστήριοι καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας τους. Η άσκηση το πρωί μπορεί να μειώσει το αίσθημα υποτονικότητας και να δώσει περισσότερη ενέργεια μέσα στην ημέρα.

Με την πρωινή άσκηση καις περισσότερο λίπος

Όταν γυμνάζεσαι το πρωί, το στομάχι σου είναι συνήθως πιο άδειο από τις άλλες ώρες της ημέρας. Έρευνες δείχνουν ότι όταν ασκείσαι με άδειο στομάχι, το σώμα σου αναγκάζεται να "βουτήξει" στις δεξαμενές λίπους για να πάρει ενέργεια για χρήση, με αποτέλεσμα να καις περισσότερο λίπος.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να τρως τίποτα πριν από την πρωινή προπόνηση αν πεινάς. Οι ειδικοί προτείνουν μια μπανάνα με φυστικοβούτυρο, αποξηραμένα φρούτα ή ένα βραστό αυγό με τοστ.

Θα ξεκινήσεις τη μέρα σου με καλύτερη διάθεση

Όλοι ξέρουν ότι η άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες που ενισχύουν τη διάθεσή μας και διώχνουν το άγχος - έτσι ξεκινώντας τη μέρα σου με γυμναστική σού φτιάχνει τη διάθεση. Ένα πρωινό workout μπορεί να καθαρίσει το μυαλό σου και να θέσει τις βάσεις για μία παραγωγική και χαρούμενη μέρα. 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>