top article

New style resolutions

  1. Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023 Αυτό είναι το γαλλικό κούρεμα που αναμένεται να επικρατήσει στο street style το 2023
  2. Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023 Οι τάσεις που ξεχωρίσαμε από την Haute Couture συλλογή του οίκου Chanel για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2023
  3. 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista 4 styling tips για να ανανεώσεις το χειμερινό look σου σαν μία φινετσάτη fashionista
  4. Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου Πώς θα κάνεις detox στη γκαρνταρόμπα σου; Η τακτική που θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις το στιλ σου
  5. Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look Leather Weather | Πώς θα δημιουργήσεις το απόλυτο urban look
  6. Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers Τα hero items του χειμερινού στιλ σύμφωνα με τις fashion influencers
  7. 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα 5 στιλιστικές συμβουλές για να δημιουργήσεις τέλεια looks τον χειμώνα
  8. Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς Η Μαρία Ολυμπία Γλίξμπουργκ υποδέχτηκε το 2023, φορώντας την πιο sexy τάση της χρονιάς
  9. Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει Η Έλλη Στάη προτείνει να φορέσεις florals ακόμα και τον χειμώνα | Το look που θα σε εμπνεύσει
  10. Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023 Πέντε τάσεις της μόδας που ανυπομονούμε να φορέσουμε το 2023
  11. Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς Η Κάτια Ζυγούλη φόρεσε ένα παλτό στο πιο chic χρώμα της χρονιάς
  12. Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν Το χρώμα του 2023, σύμφωνα με την Pantone, είναι η τέλεια απόχρωση για κραγιόν

Αν έχεις ξεκινήσει δειλά δειλά (ή και δυναμικά) τα βήματά σου σαν αυστηρά χορτοφάγος, πιθανώς οι διακοπές να σου φαίνονται πρόκληση.

"Η Ελλάδα ευτυχώς προσφέρει πληθώρα επιλογών και λύσεων που δε θα σου δυσκολέψουν τη ζωή και θα μπορέσεις να απολαύσεις τις διακοπές σου χωρίς να σκοτίζεσαι για το τι θα φας. Το κύριο ζήτημα είναι να μην τρως μόνο ψωμί που είναι η εύκολη λύση", τονίζει η ειδικός.

Ας πιάσουμε όμως τα γεύματα ένα ένα:

Πρωινό:

· 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης ή 1 τοστ με ντομάτα, μαρούλι και κέτσαπ ή μουστάρδα θα ήταν μια λύση (τη στιγμή που οι άλλοι τρώνε τυρόπιτες), όπως επίσης και μια σπανακόπιτα χωρίς τυρί.

· Πιθανώς θα βρεις και άλλες πίτες ή ζύμες μόνο με λαχανικά πχ λαδένια!

· Αν έχεις σκοπό να τρως το πρωινό σου στο δωμάτιο, μπορείς να πάρεις φρυγανιές ή κριτσίνια/ κρακεράκια με ταχίνι, μέλι ή μαρμελάδα ή αβοκάντο ή ακόμα και ελιές (και το πατέ ελιάς αν σου αρέσει ταιριάζει σε τοστ).

· Θα μπορούσες να δοκιμάσεις και χυμό μαζί με κάποια μπάρα δημητριακών (υπάρχουν και χορτοφαγικές), ενώ μια διαφορετική πρόταση είναι ένα μπολ με δημητριακά και χυμό αντί για γάλα (πιθανώς να μπορείς να βρεις και σόγιας ή αμυγδάλου σε μεγάλα νησιά…).

· Μπορείς πάντα να μαγειρέψεις λίγη βρώμη με νερό και να προσθέσεις μέλι και κανέλα

Στην παραλία

· Διάφορα φρούτα, ξηροί καρποί, ακόμα και λαχανικά (ντοματίνια, αγγούρι, καρότα)

Στην ταβέρνα

· Ευτυχώς εδώ οι ορίζοντες είναι πιο ανοιχτοί από αυτό που νομίζεις. Άφθονες σαλάτες, χόρτα, αμπελοφάσουλα, βραστά και ψητά λαχανικά (κυρίως μανιτάρια για την πρωτεΐνη), ακόμα και τηγανητά (με μέτρο…), χωριάτικη χωρίς τη φέτα, αν είσαι τυχερή ίσως βρεθεί και καμιά μελιτζανοσαλάτα (χωρίς μαγιονέζα).

· Καλό θα είναι να προτιμήσεις κάποιο όσπριο ώστε να πάρεις και πρωτεΐνη πχ. μαυρομάτικα σαλάτα ή φάβα. Σίγουρα θα υπάρχει διαθέσιμο και κάποιο μαγειρευτό όπως γεμιστά, ντολμαδάκια, ιμάμ ή μπριάμ, φασολάκια, μπάμιες κλπ.

· Τέλος, μπορείς πάντα, να καταναλώσεις κάποια μακαρονάδα με κόκκινη σάλτσα ή ακόμα και ρύζι με λαχανικά (που συνήθως είναι το συνοδευτικό σε κάποιο κρεατικό).

Το βράδυ

· Στη βόλτα ίσως δυσκολευτείς λίγο, αλλά και πάλι μην πτοηθείς! Ένα καλαμπόκι στο χέρι ή ένα σουβλάκι νηστίσιμο θα σου δώσουν τη λύση. Πιθανώς να μπορέσεις να βρεις και κάποιο φαλάφελ.

· Ακόμα όμως και αν σου φαίνεται δύσκολο, μπορείς να καταναλώσεις ό,τι στο πρωινό, στο σνακ ή στην ταβέρνα ή τελικά να ευχαριστηθείς μια μεγάλη φρουτοσαλάτα.

Ευχαριστούμε την  Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο -Διατροφολόγο Χαροκοπείου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο, www.coachmydiet.wordpress.com

Πηγή: Shape.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>