top article

Όταν παίρνουμε την απόφαση να χάσουμε βάρος, πάνω στον ενθουσιασμό και την ανυπομονησία μας να πετύχουμε γρήγορα το στόχο, κάνουμε μερικά κλασικά λάθη στη δίαιτα, που αντί να μας βοηθήσουν να έχουμε γρηγορότερα αποτελέσματα, μας πάνε πίσω και "σαμποτάρουν" την προσπάθειά μας. Ποια είναι αυτά; 

7 βασικά λάθη που κάνεις στη δίαιτα

1 Ζυγίζεσαι πολύ συχνά

Με το να ζυγίζεσαι κάθε μέρα, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να οδηγηθείς στην απογοήτευση και τον εκνευρισμό. Είναι σημαντικό να θυμάσαι πως το βάρος επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες, από μέρα σε μέρα. Για ένα πραγματικά αξιόπιστο αποτέλεσμα είναι προτιμότερο να ζυγίζεσαι ανά δύο εβδομάδες.

2. Επικεντρώνεσαι στην αεροβική άσκηση και παραλείπεις την ενδυνάμωση

Η άσκηση είναι ένα βασικό κομμάτι στην απώλεια βάρους αλλά φυσικά και της διατήρησης της υγείας σου. Η αεροβική είναι μια από τις καλύτερες ασκήσεις για την απώλεια λίπους, όμως, φρόντισε να μην παραλείπεις τις ασκήσεις ενδυνάμωσης αφού είναι εξίσου σημαντικές.

3. Παραλείπεις γεύματα

Ένα από τα πιο κοινά λάθη που συμβαίνουν κατά τις περιόδους δίαιτας είναι ότι παραλείπεις γεύματα όπως το πρωινό ή το βραδινό, με την ελπίδα να χάσεις βάρος γρηγορότερα, αφού μειώνεις και τις θερμίδες. Ωστόσο, η παράλειψη γευμάτων ρίχνει τα επίπεδα του μεταβολισμού σου, ενώ σε κάνει να πεινάς και να τρως, ώρες αργότερα, μεγάλες ποσότητες φαγητού.

4. Επιλέγεις προϊόντα light και επεξεργασμένες τροφές χωρίς λιπαρά

Τα προϊόντα light αλλά και εκείνα με ελάχιστα λιπαρά δεν αποτελούν πάντα ιδανική επιλογή, αφού περιέχουν ζάχαρη και άλλες πρόσθετες ουσίες που χαρίζουν γεύση. Προτίμησε να τρως κανονικές τροφές, και λιγότερο επεξεργασμένες, σε μικρότερες ποσότητες.

5. Δεν κοιμάσαι αρκετά

Μπορεί να πιστεύεις πως ο ύπνος δεν έχει καμία σχέση με το βάρος και την απώλειά του, όμως στην πραγματικότητα αυτός ο ισχυρισμός ισχύει. Η στέρηση ύπνου οδηγεί τα επίπεδα της λεπτίνης (η "ορμόνη πληρότητας") να να πέφτουν κάτω από το κανονικό, ενώ η γρελίνη (η "ορμόνη της πείνας") αυξάνεται, με αποτέλεσμα να νιώθεις πείνα όταν είσαι άυπνη.

6. Τρως μεγάλες ποσότητες υγιεινών τροφών

Είναι εύκολο να φας μεγάλες ποσότητες από υγιεινά τρόφιμα, αφού μπορεί να πιστέψεις πως αυτό δεν θα σε επηρεάσει, καθώς έχουν λίγες θερμίδες και πολλά θρεπτικά συστατικά. Όμως, οι θερμίδες… παραμένουν θερμίδες. Ακόμα και αν προέρχονται από θρεπτικές και υγιεινές τροφές όπως είναι οι ξηροί καρποί, το αβοκάντο ή το χούμους. Φρόντισε λοιπόν να μετράς πάντα τις ποσότητες και να μην ξεφεύγεις.

7.  Έχεις μη ρεαλιστικούς στόχους

Το να θέτεις σταδιακούς αλλά και ρεαλιστικούς στόχους στην απώλεια βάρους είναι απαραίτητο. Ναι, είναι κατανοητό πως βιάζεσαι και ανυπομονείς να αποκτήσεις την εικόνα που θέλεις, όμως, με τις δίαιτες express το μόνο που θα καταφέρεις είναι να πεινάσεις πολύ και να πάρεις πίσω όλα τα κιλά που έχασες, ύστερα από λίγο καιρό.

Πηγή: missbloom.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>