Η Μελίνα Κόντη επέλεξε να φορέσει μία δημιουργία του Στέλιου Κουδουνάρη.
Ανάμεσα στις εμφανίσεις που ξεχώρισαν στο Full Moon Dinner του Madame Figaro, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 10 Ιουλίου στο Barbarossa Athens, ήταν και εκείνη της Μελίνας Κόντη. Η ηθοποιός επέλεξε να φορέσει μία δημιουργία του Στέλιου Κουδουνάρη. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα bias cut φόρεμα με έναν ώμο και σκίσιμο στο πόδι, το οποίο ήταν σε μία πολύ ιδιαίτερη απόχρωση του κίτρινου. Η ηθοποιός συνδύασε το φόρεμά της με ένα ζευγάρι μαύρα ψηλοτάκουνα πέδιλα και μία μαύρη δερμάτινη τσάντα.
Τα bias cut φορέματα γνωστά και ως φορέματα σε λοξή ύφανση, αποτελούν ένα διαχρονικό σύμβολο κομψότητας της γυναικείας γκαρνταρόμπας. Το μυστικό τους κρύβεται στον τρόπο που κόβεται το ύφασμα, δημιουργώντας ένα αποτέλεσμα που αγκαλιάζει απαλά τη σιλουέτα και αναδεικνύει τις φυσικές καμπύλες του σώματος. Η εν λόγω τεχνική εκμεταλλεύεται την φυσική ελαστικότητα που αποκτά το ύφασμα όταν κόβεται διαγώνια. Συνεπώς, ρέει και "πέφτει" απαλά στο σώμα, αντί να στέκεται άκαμπτα, αγκαλιάζει τις καμπύλες και αναδεικνύει τη σιλουέτα με έναν κολακευτικό τρόπο, χωρίς να είναι στενό ή να χρειάζεται πολλές πένσες και ραφές για να δώσει σχήμα, έχει μοναδική κίνηση και αέρινη αίσθηση.
Η τεχνική bias cut σαφώς δεν είναι καινούργια στον κόσμο της μόδας. Χρησιμοποιούνταν ήδη από τον Μεσαίωνα για την καλύτερη εφαρμογή σε ενδύματα όπως οι κάλτσες. Ωστόσο, η πραγματική της επανάσταση στη μόδα ήρθε τη δεκαετία του 1920 και του 1930, χάρη στην πρωτοποριακή Γαλλίδα σχεδιάστρια Madeleine Vionnet. Η σχεδιάστρια επηρεασμένη από την αρχαία ελληνική γλυπτική και την επιθυμία της για ρούχα που να "χορεύουν" με το σώμα, ήταν η πρώτη που χρησιμοποίησε το bias cut για ολόκληρα ενδύματα. Έλεγε χαρακτηριστικά πως "Το φόρεμα δεν πρέπει να κρέμεται πάνω στο σώμα αλλά να ακολουθεί τις γραμμές του. Όταν μια γυναίκα χαμογελά, το φόρεμα πρέπει να χαμογελά μαζί της".
Η εμφάνιση της Μελίνας Κόντη
