Δύο ειδικοί σε θέματα branding και marketing κατακεραυνώνουν τη σύζυγο του πρίγκιπα Harry.
Η Meghan Markle είναι μαι προσωπικότητα που πολλοί αγαπούν να μισούν. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα; Δύο ειδικοί σε θέματα branding, ο Καναδός δικηγόρος Philip Millar και η Καλιφορνέζα στέλεχος marketing, Camille Moore, ασχολήθηκαν με τη δούκισσα του Sussex στο podcast τους, The Art of the Brand.
Και ο Millar επιτίθεται ευθέως στη σύζυγο του Πρίγκιπα Χάρι: "Μου αρέσει να επικρίνω τους κακούς ανθρώπους. Η Μeghan Markle είναι κακή, κατά τη γνώμη μου", λέει. Τι πιστεύει για το lifestyle brand της, As Ever; Ότι διοικείται "από μια συνομοσπονδία ηλιθίων" που σκέφτονται μόνο να επωφεληθούν από τη φήμη που απέκτησε η Meghan χάρη στη σειρά Suits και τον γάμο της με τον Harry, "και την εκμεταλλεύονται στο έπακρο".
Η Μeghan Markle, είναι μια απάτη;
Ο Philip Millar πιστεύει ότι η As Ever στερείται αυθεντικότητας, ότι η Μeghan είναι εντελώς "ψεύτικη", "ταραχοποιός", ότι δεν είναι "νοικοκυρά" και ότι η επιτυχία της δείχνει μόνο ένα πράγμα: Οι άνθρωποι που αγοράζουν τα προϊόντα της (μαρμελάδες, αφεψήματα από βότανα ή μείγματα για τηγανίτες) είναι ευκολόπιστοι. "Η ίδια στερείται ουσίας. Με ενοχλεί τόσο πολύ επειδή αποτελεί σκόπιμα διαστρεβλωμένη παρουσίαση του ποια είναι. Νομίζει ότι μπορεί να προσποιείται ότι είναι κάποια άλλη και να ξεγελάει τους ανθρώπους ώστε να αγοράσουν τα προϊόντα της, αλλά αποτυγχάνει σε όλα επειδή το σχέδιό της δεν είναι έξυπνο, και καλά εκτελεσμένο".
Με μένος εναντίον της δούκισσας του Σάσεξ, o Philip Millar επιμένει: "Δεν υπήρχε τίποτα καλό στο εμπορικό σήμα της από την αρχή για το απαιτητικό μάτι. Το εμπορικό σήμα της δεν βασίζεται στην ουσία, αλλά στην εκμετάλλευση των άλλων. Είναι μια εγωκεντρική προσέγγιση... Όταν φτάνεις σε ένα ορισμένο επίπεδο διασημότητας, νομίζεις ότι μπορείς να χτίσεις ένα εμπορικό σήμα. Αλλά αυτή είναι μόνο η αρχή. Μπορείς να βγάλεις χρήματα βραχυπρόθεσμα, αλλά δεν είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική", συνεχίζει ο ειδικός.
Η σύγκριση δεν είναι πολύ πιο επιεικής, καθώς η Camille Moore εκτιμά ότι η Meghan Markle είναι "πιθανόν υπεύθυνη για την χειρότερη εκτέλεση μάρκας που έχει ποτέ παρατηρηθεί. Δεν έχει απολύτως καμία προσωπική δέσμευση σε αυτή την επιχείρηση. Είναι σαν να είναι ικανοποιημένη απλώς να κολλάει το όνομά της σε μια ετικέτα", προσθέτει. Αλλά είναι επίσης θαυμάστρια... "Έχω την εντύπωση ότι κάνει μια φρικτή δουλειά - ή λαμπρή, ανάλογα με την οπτική γωνία - δημιουργώντας θόρυβο, για να τα καταστρέψει όλα στη συνέχεια".
Η απόφαση του Netflix
Μέχρι το σημείο που ακόμα και "το Netflix, ο Νο1 συνεργάτης της, θα μπορούσε, τελικά, να μην ανανεώσει τη σύμβαση με τους Sussexes", όπως επισημαίνει παράλληλα η Sun. Σαφώς, η εκπομπή της With Love, Meghan θα έχει σίγουρα μια δεύτερη σεζόν, αλλά οι καταστροφικές τηλεθεάσεις της πρώτης σεζόν και οι καυστικές κριτικές θα μπορούσαν να σημάνουν το τέλος της συνεργασίας τους.