Τα vintage αρώματα επιστρέφουν δυναμικά, φέρνοντας στο σήμερα τη διαχρονική γοητεία του παρελθόντος.
Υπάρχουν στιγμές που η ομορφιά δεν χρειάζεται να ανακαλύψει ξανά τον τροχό, αρκεί να επιστρέψει σε εκείνα τα εμβληματικά δημιουργήματα που άντεξαν στον χρόνο και καθόρισαν το τι σημαίνει "αρωματική ταυτότητα". Αυτή τη σεζόν, η τάση για vintage αρώματα επιστρέφει δυναμικά: όχι ως νοσταλγία, αλλά ως δήλωση στιλ. Το να φοράς ένα άρωμα με ιστορία είναι σαν να κουβαλάς μαζί σου μία ολόκληρη κληρονομιά κομψότητας.
Ανάμεσα σε δεκάδες μυθικά λανσαρίσματα του 20ού αιώνα, ξεχωρίσαμε τέσσερις δημιουργίες που όχι μόνο παραμένουν διαθέσιμες στην Ελλάδα, αλλά και υπόσχονται να "ντύσουν" το φθινόπωρο με χαρακτήρα, αύρα και θηλυκότητα.
Το Chanel No. 5 θα παραμένει πάντα η πρώτη επιλογή της διαχρονικής κομψότητας, το Mitsouko θα γοητεύει με τη μυστηριακή του αύρα, το Opium θα συνεχίζει να φλερτάρει με την πρόκληση, και το No. 22 θα ψιθυρίζει μυστικά σε όσες ξέρουν να εκτιμούν τη λεπτότητα.
Αυτό το φθινόπωρο, αφέσου στη δύναμη ενός vintage αρώματος. Γιατί, όπως έλεγε και η Coco Chanel, "η μόδα περνάει, το στυλ μένει".

No. 5, Chanel
Κανένα άλλο άρωμα δεν έχει ταυτιστεί τόσο πολύ με την έννοια του "διαχρονικού". Το Chanel No. 5, δημιουργία του Ernest Beaux το 1921, δεν είναι απλώς ένα άρωμα: είναι ένα σύμβολο ελευθερίας και κομψότητας. Οι αλδεΰδες του —καινοτόμες για την εποχή— παντρεύονται με ίριδα, γιασεμί και τριαντάφυλλο, δημιουργώντας ένα πέπλο πολυτέλειας που παραμένει αναγνωρίσιμο με μία μόνο εισπνοή.

Opium, Yves Saint Laurent
Κανένα άρωμα δεν έχει συνδεθεί τόσο με την έννοια του σκανδάλου όσο το Opium του 1977. Με τις πικάντικες και ανατολίτικες του νότες, το Opium αποτέλεσε επανάσταση στον τρόπο που οι γυναίκες φορούσαν το άρωμά τους. Δεν ήταν ένα διακριτικό "κόσμημα", αλλά ένα statement αυτοπεποίθησης. Μανταρίνι, δαμάσκηνο, κανέλα και γαρύφαλλο ανοίγουν τον χορό, ενώ η βάση του με σανδαλόξυλο και μύρο αφήνει μία σχεδόν τελετουργική αύρα.

Mitsouko, Guerlain
Το 1919, ο Jacques Guerlain παρουσίασε ένα άρωμα που θα σφράγιζε την κατηγορία των chypre: το Mitsouko. Η έμπνευσή του ήρθε από την ηρωίδα του ιαπωνικού μυθιστορήματος La Bataille, μία γυναίκα μυστηριώδης, δυνατή, απρόβλεπτη. Το ίδιο και το άρωμα. Με κορυφαίες νότες bergamot, καρδιά από ροδάκινο και γιασεμί, και βάση βελούδινου βετιβέρ και βρύου, το Mitsouko ακροβατεί ανάμεσα στο θηλυκό και το ανδρόγυνο. Είναι ένα άρωμα για όσες θέλουν το signature τους να έχει βάθος και να προκαλεί δέος.

Miss Dior, Dior
Το πρώτο άρωμα που παρουσίασε ο Christian Dior το 1947, το Miss Dior, υπήρξε η οσφρητική μετάφραση του NewLook, ένα chypre-πράσινο άρωμα που συνέδεσε για πάντα την υψηλή ραπτική με την αρωματοποιία. Η σύνθεσή του, με τις πιπεράτες νότες γαλβανικού περγαμόντου, το γιασεμί και το πατσουλί, σμιλεύει ένα ανάγλυφο πορτρέτο θηλυκότητας γεμάτο χαρακτήρα και διαχρονική φινέτσα. Σε αντίθεση με τις πιο ρομαντικές και gourmand εκδοχές που γνώρισε η οικογένεια Miss Dior τα τελευταία χρόνια, η Eau de Toilette Originale διατηρεί τη γνήσια, καθαρή αίσθηση του κλασικού chypre. Δεν είναι γλυκιά, δεν είναι εύκολη, είναι μια συμφωνία που απευθύνεται σε γυναίκες που αγαπούν τη δύναμη μέσα από την πειθαρχημένη κομψότητα — μια επιλογή που δείχνει "connoisseur".
Με την πρόσφατη επανακυκλοφορία της, η Dior επαναφέρει στο προσκήνιο μια μυθική σύνθεση, σαν να μας υπενθυμίζει πως η αυθεντική κομψότητα δεν υπόκειται σε τάσεις. Το νέο Miss Dior Essence είναι το άρωμα που εξακολουθεί να ψιθυρίζει την υπόσχεση του οίκου: “κάνε τις γυναίκες όχι μόνο πιο όμορφες, αλλά και πιο χαρούμενες”.