Ένα νέο πρακτορείο μοντέλων στο Λονδίνο βάζει την προσωπικότητα, τη δημιουργικότητα και το πάθος πάνω από την εξωτερική εμφάνιση και αναζητά ανθρώπους που είναι “too cool” για τη βιομηχανία του modeling.<br />
Σχετικά θέματα:
Models Off Duty: Όταν ο δρόμος μεταμορφώνεται σε catwalk
Νέα δύναμη: Top Models Made in Asia

anti-models - default & body
Τα κριτήρια για την επιλογή ενός μοντέλου είναι απλά: ένα όμορφο πρόσωπο και μια ψιλόλιγνη σιλουέτα αρκούν για να εξασφαλίσουν τη χρυσή είσοδο σε αυτούς που ονειρεύονται να δουν το πρόσωπό τους στα εξώφυλλα των περιοδικών. Αν και αυτό που ψάχνουν συνήθως οι σχεδιαστές και οι φωτογράφοι είναι ένας λευκός καμβάς για να ζωγραφίσουν επάνω του το όραμα τους, το τελευταίο διάστημα ολοένα και περισσότερα μοντέλα κλείνουν δουλειές χάρη στην προσωπικότητα ή τις ιδιαιτερότητες τους. Ο όρος anti-model, ή απλά το φαινόμενο που γεννήθηκε μετά την άφιξη της Cara Delevingne στο χώρο, έχει αρχίσει να κάνει δυναμικά την εμφάνιση του στα castings για τις καμπάνιες και τα fashion shows των μεγαλύτερων οίκων.
Η κορύφωση του φαινομένου ήρθε με την δημιουργία ενός πρακτορείου μοντέλων στο Λονδίνο, το οποίο υπογράφει συμβόλαια μόνο με anti-models. Πρόσωπα που θα μπορούσαν να δουλεύουν στο χώρο της μόδας, αλλά είναι too cool για να το κάνουν, ζωγράφοι, μουσικοί και κάθε λογής δημιουργικοί άνθρωποι απαρτίζουν την ομάδα του Anti-Agency που μεγαλώνει μέρα με τη μέρα. Στα μέσα του 2013, οι δύο 24άχρονες ιδρύτριες του ανορθόδοξου αυτού πρακτορείου, Lucy Greene και Pandora Lennard, ξεκίνησαν να ανακαλύπτουν τα πρώτα τους μοντέλα μέσα από το facebook, καθώς όπως δηλώνουν, είναι το καλύτερο μέσο για να δημιουργήσεις μια ολοκληρωμένη άποψη για ένα άτομο. Τα περισσότερα μοντέλα του Anti-Agency έχουν τατουάζ, piercings και μαλλιά βαμμένα σε όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου. “Επιλέγουμε ανθρώπους που είναι δημιουργικοί, έξυπνοι, που έχουν στόχους. Για αυτούς είναι ένας εύκολος τρόπος να βγάλουν χρήματα, ώστε να καταφέρουν να προωθήσουν το πραγματικό τους πάθος. Δεν τους ζητάμε να αλλάξουν κάτι στον εαυτό τους. Δεν μας πειράζει αν αλλάζουν το look τους κάθε εβδομάδα, ούτε τους ζητάμε να χάσουν βάρος”, εξηγούν οι δύο ιδρύτριες.
Τα μοντέλα του πρακτορείου έχουν μέχρι σήμερα εμφανιστεί στις σελίδες των indie περιοδικών της μόδας, i-D και Nylon, έχουν περπατήσει στα shows των Vivienne Westwood, Pam Hogg και Giles και έχουν πρωταγωνιστήσει στις online καμπάνιες γνωστών labels, όπως ASOS, Urban Outfitters και Dr Martens.

The anti-models

The anti-models

The anti-models

The anti-models

The anti-models

The anti-models

The anti-models

The anti-models

The anti-models

The anti-models