top article

To "nesting", "cocooning" ή αλλιώς το να περνάς μια ολόκληρη μέρα στο σπίτι φροντίζοντας τον εαυτό σου είναι μία από τις πιο αγαπημένες συνήθειες όταν η κούραση και οι υποχρεώσεις χτυπούν κόκκινο. Όχι μόνο αυτό, αλλά συνίσταται από τους ειδικούς υγείας και είναι μια κλασική μέθοδος ξεκούρασης και ανανέωσης τόσο σε ψυχικό όσο και σε σωματικό επίπεδο. 

Ωστόσο, όπως υποστηρίζει η καθηγήτρια ιατρικής στο NYU School of Medicine, Roshini Rajapaksa, το να μένεις πολύ στο σπίτι μπορεί να έχει και αρνητικές συνέπειες, αλλά μόνο εφόσον αποτελεί σταθερή συνήθεια. "Το να μπαίνεις σε mood "χειμερίας νάρκης" σημαίνει ότι δεν εκτίθεσαι σε φυσικό φως", λέει. "Το φως του ηλίου ανεβάζει τη διάθεση και βοηθά το σώμα να παράξει βιταμίνη D που συμβάλλει στη ρύθμιση του ανοσοποιητικού συστήματος".

Επιπλέον, το να περνάς πολύ χρόνο σε εσωτερικό χώρο σημαίνει αυτομάτως ότι μειώνεται η επαφή σου με τη φύση. "Μια βόλτα στο πράσινο μπορεί να ελαχιστοποιήσει τα συμπτώματα κατάθλιψης, να αυξήσει την ενέργειά σου και να βελτιώσει τη φυσική σου κατάσταση". Μια μελέτη του πανεπιστημίου της Γλασκόβης έδειξε επίσης ότι όσοι αθλούνται στη φύση αντί για ένα κλειστό γυμναστήριο εμφανίζουν μειωμένο ρίσκο ψυχικών νοσημάτων. 

Συμπέρασμα; Μια μέρα στο σπίτι δεν είναι επ' ουδενί επιβλαβής, αρκεί να μην εξελιχθεί σε μόνιμη πρακτική. Το να βγαίνεις στο φυσικό φως μερικές φορές τη μέρα, ενδιάμεσα από την ξεκούρασή σου, θα έχει θετικές συνέπειες σε πνευματικό αλλά και σωματικό επίπεδο.

Διάβασε επίσης: Τα must-have items για να οργανώσεις την τέλεια βραδιά στο σπίτι

Ιούλιος 2018

>