top article

Baby, it's cold outside

  1. 5 στιλιστικές συμβουλές για να ντυθείς κομψά στο κρύο 5 στιλιστικές συμβουλές για να ντυθείς κομψά στο κρύο
  2. 10 σύγχρονοι τρόποι για να φορέσεις το skinny παντελόνι τον χειμώνα 10 σύγχρονοι τρόποι για να φορέσεις το skinny παντελόνι τον χειμώνα
  3. Τα αγαπημένα styling tips των influencers για άψογο χειμερινό στιλ Τα αγαπημένα styling tips των influencers για άψογο χειμερινό στιλ
  4. O celebrity-approved τρόπος να προστατεύσεις τα μαλλιά σου απ᾽το κρύο με στιλ O celebrity-approved τρόπος να προστατεύσεις τα μαλλιά σου απ᾽το κρύο με στιλ
  5. Woolrich | Ανακάλυψε όλα τα κομμάτια για να αντιμετωπίσεις τον χειμώνα με στιλ Woolrich | Ανακάλυψε όλα τα κομμάτια για να αντιμετωπίσεις τον χειμώνα με στιλ
  6. Marie Chantal | Φόρεσε το ιδανικό πανωφόρι για τις χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα Marie Chantal | Φόρεσε το ιδανικό πανωφόρι για τις χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα
  7. Τατιάνα Μπλάτνικ | Η εμφάνισή της στα χιόνια με statement πανωφόρι Τατιάνα Μπλάτνικ | Η εμφάνισή της στα χιόνια με statement πανωφόρι
  8. 3 στιλιστικές συμβουλές από τη Τζίνα Αλιμόνου για να ντυθείς κομψά στο κρύο 3 στιλιστικές συμβουλές από τη Τζίνα Αλιμόνου για να ντυθείς κομψά στο κρύο
  9. It' s coat season | Τα πιο κομψά πανωφόρια για χειμωνιάτικες βόλτες It' s coat season | Τα πιο κομψά πανωφόρια για χειμωνιάτικες βόλτες
  10. Αυτή είναι η πιο ζεστή και cozy τάση της σεζόν Αυτή είναι η πιο ζεστή και cozy τάση της σεζόν
  11. 12 κινήσεις για να περάσει το κρυολόγημα πιο γρήγορα 12 κινήσεις για να περάσει το κρυολόγημα πιο γρήγορα
  12. Άνεση και κομψότητα | 10 πλεκτά φορέματα που θα ευχαριστηθείς να φοράς τον χειμώνα Άνεση και κομψότητα | 10 πλεκτά φορέματα που θα ευχαριστηθείς να φοράς τον χειμώνα
  13. Τα πιο cozy πουλόβερ που θα ευχαριστηθείς να φοράς τον φετινό χειμώνα Τα πιο cozy πουλόβερ που θα ευχαριστηθείς να φοράς τον φετινό χειμώνα

Οι καθημερινές πρωινές μας συνήθειες έχουν οριστεί για έναν λόγο και αυτός συνήθως είναι για να καταφέρουμε να έχουμε μια οργανωμένη ημέρα, μια πιο υγιεινή εικόνα και περισσότερη ενέργεια στο υπόλοιπο της ημέρας. Κι όμως τελικά οι συνήθειες αυτές μπορεί να αποβούν μοιραίες και εντέλει να γίνουν τοξικές, αν βάλουμε στο μυαλό μας πως αυτές είναι κάτι που πρέπει αναγκαστικά να κάνουμε. Αναπόφευκτα, αν κάτι δεν γίνει όπως έπρεπε ή στην ώρα του, θα μας γεμίσει με άγχος. Το έχεις προσέξει αυτό;

Πώς θα μάθεις να διαχειρίζεσαι σωστά το χρόνο σου

Το πρωινό που διαρκεί πολύ ώρα

Σίγουρα το να πάρεις το πρωινό σου με την ησυχία σου είναι ό,τι καλύτερο. Όμως, αν έχεις να κουμαντάρεις δύο παιδιά, να τα ετοιμάσεις για το σχολείο και να κάνεις τις υπόλοιπες δουλειές σου, το πρωινό μετατρέπεται σε αγώνα δρόμου. Έτσι, ούτε θα καταφέρεις να φας, παρά θα αγχωθείς για να τα προλάβεις όλα. Συνεπώς, έχεις - δεν έχεις παιδιά, ξόδεψε τα λίγα αυτά λεπτά που θα τα χρησιμοποιούσες για το πρωινό σου, σε περισσότερο ύπνο και θα δεις πως θα έχεις καλύτερη διάθεση μέσα στην ημέρα, καταναλώνοντας ένα γρήγορο πρωινό. 

Το snooze στο ξυπνητήρι

Πόσες φορές πατάς το snooze στο ξυπνητήρι σου το πρωί; Μπορεί εσύ να νιώθεις ότι κερδίζεις παραπάνω ύπνο με τα 10 και 15 λεπτά που νομίζεις πως κοιμάσαι, όμως στην ουσία έχεις στο μυαλό σου το άγχος ότι τώρα θα χτυπήσει ξανά το ξυπνητήρι. Η μικρή παράταση τη δεδομένη στιγμή σε κάνει να αισθάνεσαι καλά, στη συνέχεια όμως αισθάνεσαι άσχημα καθώς πρέπει να σηκωθείς, νιώθοντας παράλληλα κουρασμένη. Καλύτερα λοιπόν να βάλεις το ξυπνητήρι για μισή ώρα αργότερα, ώστε να έχεις απολαύσει τουλάχιστον ποιοτικότερο ύπνο από τα 5 παραπάνω λεπτά, που νομίζεις πως θα σε σώσουν. 

Το πρωινό ημερολόγιο

Πολλοί είναι εκείνοι που συστήνουν το πρωί με το που ξυπνήσεις, να γράφεις τις σκέψεις σου σε ένα ημερολόγιο. Μπορεί όντως για κάποιους να είναι το αγαπημένο τους πρωινό ξύπνημα, δεν σημαίνει όμως ότι η συγκεκριμένη πρακτική ταιριάζει σε όλους. Αν για παράδειγμα υποβάλλεις τη συνήθεια αυτή στον εαυτό σου, λέγοντας πως είναι κάτι που πρέπει να κάνεις, η -για κάποιους-ευχάριστη διαδικασία θα μετατραπεί σε αγχωτική. Επίσης, αν περιμένεις πως με αυτό τον τρόπο, πρέπει αναγκαστικά να βγάλεις κάποιο συμπέρασμα, θα απογοητευτείς γιατί στην ουσία η μέθοδος αυτή βοηθάει να εξερευνήσεις τις εμπειρίες σου και τα συναισθήματά σου.

Η do-to λίστα σου

Είναι ωραίο να ξεκινάς την ημέρα σου, γράφοντας τις δουλειές που έχεις να κάνεις. Έτσι, γνωρίζοντας τι περιλαμβάνει το πρόγραμμά σου, θα καταφέρεις να ορίσεις και τους χρόνους σου. Φυσικά, αν ανήκεις στην κατηγορία των τελειομανών και υπερβάλλεις με τα ημερήσια καθήκοντά σου, θα απογοητευτείς γιατί θα συνειδητοποιήσεις πως δεν μπορείς να τα ολοκληρώσεις, συνεπώς να κατακτήσεις το υψηλό στάνταρ που έχεις θέσει για τον εαυτό σου. Από την άλλη θα μεταφέρεις κάθε μέρα, τα υπόλοιπα των προηγούμενων ημερών και με αυτό τον τρόπο θα τιμωρείς τον εαυτό σου για την αναποτελεσματικότητά του. Καλύτερα η λίστα να μην γίνεται το πρωί με αυτά που έχεις να κάνεις, παρά αργά το βράδυ με αυτά που κατάφερες να ολοκληρώσεις. 

To πρωινό με την οικογένεια

Το να μοιράζεσαι φαγητό με την οικογένειά σου είναι μία πολύ σημαντική δραστηριότητα, καθώς με αυτό τον τρόπο περνάτε μαζί ποιοτικό χρόνο. Από την άλλη το πρωινό ξύπνημα δεν είναι εύκολο για όλους, άρα η ώρα του πρωινού μπορεί να μην είναι τελικά μια ευχάριστη διαδικασία και ευκαιρία για συζήτηση. Προτίμησε καλύτερα το δείπνο, όπου τα επίπεδα του στρες είναι χαμηλότερα.

Tροφές που πρέπει να βάλεις στο πρωινό για υγιές και λαμπερό δέρμα

Το γρήγορο ξύπνημα

Έχεις έναν κανόνα, στο κρεβάτι να μην παίρνεις το κινητό σου μαζί και καλά κάνεις. Όμως, όταν το scrolling στα social media σε αναγκάζει να πεταχτείς κυριολεκτικά από το κρεβάτι, ακόμα κι αν ήθελες λίγα λεπτά να χουζουρέψεις, πρέπει να δεις αν τελικά ο κανόνας που έχεις θέσει στον εαυτό σου σε βοηθά πραγματικά ή σε γεμίζει με περισσότερο άγχος. 

Φωτο: iStock

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για Mόδα, Ομορφιά, Συγχρονη Ζωή, Πολιτισμό, Design και Γαστρονομία στο madamefigaro.gr

Ιούλιος 2018

>