Ένα συνηθισμένο ζευγάρι από την Ιαπωνία κατάφερε να γίνει megastar του instagram χάρη στο ιδιαίτερο στυλ του.
Οι Tsuyoshi και Tomi Seki άνοιξαν το λογαριασμό Bonpon511 στο instagram πριν από 4 χρόνια και έκτοτε ανεβάζουν σχεδόν καθημερινά φωτογραφίες τους όπου είναι ντυμένοι ασορτί. Όμως αυτό που κυρίως ελκύει τους followers (αυτή τη στιγμή έχουν πάνω από 800.000) είναι ότι μέσα από τις φωτογραφίες τις οποίες τραβούν οι ίδιοι με ένα iPhone κι ένα τρίποδο, είναι ολοφάνερη η χαρά της ζωής που αντλούν από τη σχέση τους.
Οι δύο εξηντάρηδες γνωρίστηκαν σε ένα φεστιβάλ όταν ήταν φοιτητές σε μια σχολή καλών τεχνών στο Τόκιο και έχουν συμπληρώσει 40 χρόνια γάμου. Έγιναν viral πριν από δύο χρόνια μέσα από ένα άρθρο στο Ιαπωνικό Yahoo! που αναφερόταν στο instagram τους κι από τότε έχουν εκδώσει δύο βιβλία για το γάμο κι έχουν δημιουργήσει τη δική τους σειρά ρούχων.
Το όνομα του λογαριασμού τους είναι εμπνευσμένο από τα υποκοριστικά τους όταν ήταν παιδιά (Bon και Pon) και την ημερομηνία του γάμου τους (11/5). Φέτος γιόρτασαν τη 40η επέτειο ανεβάζοντας φωτογραφίες όπου ήταν ντυμένοι στα κόκκινα:
Αν και είχαν ανέκαθεν παρόμοιο γούστο στα ρούχα, ξεκίνησαν να συνδυάζουν τα outfits τους όταν, μετά από προτροπή της κόρης τους, άνοιξαν το λογαριασμό Bonpon511. Η ιδέα ξεκίνησε από το γεγονός ότι είχαν ίδια απόχρωση στα μαλλιά! "Μιας και είχαμε κι οι δύο πια γκρι μαλλιά, σκεφτήκαμε ότι θα είχε πλάκα να φοράμε ρούχα στα ίδια χρώματα", είπε σε συνέντευξη που έδωσαν από κοινού η Tomi. Πλέον δεν πηγαίνουν χωρίς να έχουν συνδυάσει τα ρούχα τους ούτε μέχρι το σούπερ μάρκετ.
"Αυτό που προσπαθούμε δεν είναι μόνο να ταιριάζουν τα ρούχα μας μεταξύ τους αλλά να συνδυάζονται και με τον περιβάλλοντα χώρο και να τον συμπληρώνουν”, λέει ο Tsuyoshi.
"Όχι ότι δεν χαιρόμαστε όταν μας αποκαλούν "style icons” αλλά δεν βλέπουμε έτσι τους εαυτούς μας”, συμπληρώνει η Tomi. "Φοράμε απλά, οικονομικά ρούχα που ο καθένας μπορεί να αγοράσει".
Η αρχή μιας δεύτερης ζωής
Εκτός από το θέμα του στυλ, κάτι ακόμα που θέλουν να περάσουν μέσα από την παρουσία τους στα social media είναι το μήνυμα πως η συνταξιοδότηση πρέπει να σημαίνει την έναρξη μιας δεύτερης ζωής -αυτός είναι και ο τίτλος ενός από τα βιβλία τους. "Τώρα που μείναμε οι δυο μας, έχουμε επιτέλους το χρόνο να κάνουμε όλα όσα δεν προλαβαίναμε όταν μεγαλώναμε το παιδί και δουλεύαμε”, λέει η Tomi. "Θέλουμε να δείξουμε ότι ένα ζευγάρι συνταξιούχων μπορεί να περνάει καλά, κυρίως εάν βρουν να κάνουν μαζί κάτι που να τους ευχαριστεί και τους δύο”. Όταν ήταν νεότεροι, o Tsuyoshi εργαζόταν στον τομέα του design και το marketing ενώ η Tomi ασχολιόταν κυρίως με την ανατροφή της κόρης τους, May,