<div><br /></div><div>Αφορμή γι᾽ αυτό αποτέλεσε μία αφίσα που απευθύνεται στις γυναίκες ρωτώντας τις, "Έχειs ετοιμάσει το σώμα σου για την παραλία;"</div>
Για τους υπεύθυνους της εταιρείας "Protein World", κατάλληλο σώμα για παραλία είναι μόνο το αδύνατο, γυμνασμένο κορμί. Άλλωστε τα χάπια που διαφημίζουν στην αφίσα τους, που είναι τοποθετημένη στους σταθμούς του μετρό στο Λονδίνο, υπόσχονται να το παρέχουν σε όποια τα δοκιμάσει. Αξίζει να σημειωθεί πως η διαφήμιση, που μπήκε στους σταθμούς τον περασμένο Απρίλιο, προκάλεσε σάλο, ενώ μια διαδικτυακή αίτηση για την αφαίρεσή της, μάζεψε περισσότερες από 70.000 υπογραφές. Εκείνος ωστόσο που θέλησε να πάρει θέση ενεργά πάνω στο θέμα, ήταν ο Sadiq Khan. Ο πρόσφατα εκλεγμένος δήμαρχος του Λονδίνου, αποφάσισε να βάλει ένα τέλος στις body-shaming διαφημίσεις και καμπάνιες που προωθούν λανθασμένα πρότυπα σώματος κι έτσι προχώρησε στην απαγόρευση της παρακάτω διαφήμισης, μετά από τις αντιδράσεις των πολιτών.
Ο πρόσφατα εκλεγμένος δήμαρχος της βρετανικής πρωτεύουσας, αποφάσισε να βάλει ένα τέλος στις body-shaming διαφημίσεις και καμπάνιες που προωθούν λανθασμένα πρότυπα σώματος και να απαγορεύσει την παρακάτω διαφήμιση, μετά από αντιδράσεις των πολιτών. Μάλιστα σε μια δήλωσή του, ο ίδιος είπε:
«Ως πατέρας δυο έφηβων κοριτσιών είμαι εξαιρετικά ανήσυχος για αυτού του είδους τις διαφημίσεις οι οποίες εξευτελίζουν τους ανθρώπους, ιδιαίτερα τις γυναίκες και τις κάνουν να ντρέπονται για το σώμα τους. Ήρθε η ώρα να δοθεί ένα τέλος σε όλο αυτό. Ελπίζουμε πως η απαγόρευση των body-shaming διαφημίσεων στα μέσα μαζικής μεταφοράς θα έχει θετικό αντίκτυπο και θα αποτρέψει τα media από το να μειώνουν τις γυναίκες στο μέλλον».
Μάλιστα παράπονα έγιναν και στην ASA (Advertising Standards Authority), ενώ επιβάτες του μετρό αποφάσισαν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους, δημοσιεύοντας φωτογραφίες τους στα social media που χλευάζουν και κριτικάρουν την εν λόγω διαφήμιση.





