September 2025
X

Full Moon Dinner by MF

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Κέφι, το ελληνικό! | Πώς το #FullMoonDinnerbyMF μετατράπηκε σε ξέφρενο πάρτι

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

Full Moon Dinner by Madame Figaro | Τα highlights ενός δείπνου που γιόρτασε την πανσέληνο του Ιουλίου

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

S.Pellegrino και Acqua Panna | Iταλική φινέτσα και δροσιά στο Full Moon Dinner της Madame Figaro

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

FullMoonDinnerbyMF | Μία βραδιά στην Αθηναϊκή Ριβιέρα υπό το φως της πανσελήνου και άρωμα Προβηγκίας με το αγαπημένο μας Rose de Provence Minuty

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

Full Moon Dinner by MF | Η τέχνη του να ζεις το κάθε λεπτό με ξεχωριστό στιλ από την Breitling

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

A night at the Riviera | Το Ploom έφερε την premium εμπειρία του στο Madame Figaro Dinner στο Barbarossa

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Η Χριστίνα Κοντοβά με χρυσή maxi φούστα και flat σανδάλια

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Ποιοι παραβρέθηκαν στο δείπνο του Madame Figaro

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Μελίνα Κόντη με bias cut φόρεμα στο χρώμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Full Moon Dinner by MF | Η Τόνια Σωτηροπούλου φόρεσε το must have φόρεμα του καλοκαιριού

Life

Bridgerton | Είναι επισήμως η μεγαλύτερη επιτυχία στην ιστορία του Netflix

Bridgerton | Είναι επισήμως η μεγαλύτερη επιτυχία στην ιστορία του Netflix

H σειρά ξεπέρασε το ρεκόρ που κατείχε μέχρι τώρα το The Queen’s Gambit.

H συνεργασία του Netflix με τη Shonda Rhimes δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει με καλύτερους οιωνούς, αφού η πρώτη σειρά της πλατφόρμας με καταγωγή από τη Shοndaland είναι επισήμως η πιο επιτυχημένη μέχρι τώρα από όλες όσες έχει προβάλει. Για να μιλήσουμε με αριθμούς, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Netflix "82 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο επέλεξαν να παρακολουθήσουν τη Bridgerton στις πρώτες 28 ημέρες". H προηγούμενη ήταν το The Queen’s Gambit με 62 εκατομμύρια θεατές σε 28 μέρες.

Ωστόσο, θα πρέπει να κάνουμε μια διευκρίνιση: Οι πραγματικά πολύ εντυπωσιακοί αριθμοί δεν αφορούν όσους παρακολούθησαν σε binge-watching όλα τα επεισόδια αλλά στα νοικοκυριά που παρακολούθησαν έστω και 2 λεπτά από τη σειρά. Σύμφωνα με το Netflix, ο χρόνος αυτός είναι αρκετός για να καταδείξει ότι η επιλογή ήταν σκόπιμη.

Ακόμα και χωρίς αυτά τα νούμερα όμως, δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι το Bridgerton είναι μια τεράστια επιτυχία. Οι πρωταγωνιστές του θεωρούνται πια το next big thing στο Χόλιγουντ που πάντα διψά για νέα πρόσωπα, με την Phoebe (Daphne) Dynevor να ποζάρει στο ψηφιακό κόκκινο χαλί στην παρουσίαση της Haute Couture συλλογής του οίκου Dior και τον Regé-Jean Page (Simon) να εμφανίζεται ως υποψήφιος ακόμα και για το ρόλο του James Bond.

Phoebe Dyvenor
Πηγή: Instagram/Dior

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Netflix, η σειρά κατέλαβε την πρώτη θέση σε 83 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Βραζιλίας, της Γαλλίας, της Νότιας Αφρικής, της Σιγκαπούρης, της Ινδίας και της Ταϊλάνδης.

Φυσικά, το timing παίζει όπως πάντα το δικό του σημαντικό ρόλο. Εάν το Bridgerton δεν έφτανε στις οθόνες μας στο τέλος μιας χρονιάς όπου όλοι είχαμε την ανάγκη να αποδράσουμε σε έναν κόσμο πιο ρομαντικό (όπου μπορούν να γίνονται μεγάλα πάρτι!), δεν είναι σίγουρο ότι η επιτυχία θα ήταν ανάλογη. "Το γεγονός ότι μένουμε πολλές ώρες μέσα στο σπίτι έδωσε σε πολλούς από εμάς την ευκαιρία να ανακαλύψουμε νέα τηλεοπτικά είδη και σόου", σχολίασε η Bela Bajaria, επικεφαλής του διεθνούς τμήματος του Netflix στο Vanity Fair, εξηγώντας ότι για να βγαίνουν αυτά τα νούμερα είναι δεδομένο ότι τέτοιου είδους σειρές δεν έχουν απήχηση μόνο στις γυναίκες αλλά και στους άντρες.  

BEST OF NETWORK