Τουλάχιστον, έτσι πιστεύουν όσοι αυτοπροσδιορίζονται ως τέτοιοι
Η ανάπτυξη των social media δημιούργησε νέες θέσεις εργασίας και νέους όρους για να τις περιγράψουν.
Ένας από αυτούς είναι ο όρος "influencer" που υποδηλώνει έναν χρήστη του οποίου οι αναρτήσεις έχουν απήχηση σε μεγάλο αριθμό ατόμων και συχνά μπορούν να αξιοποιηθούν εμπορικά. Κι ενώ αυτό θεωρούταν από μια μεγάλη μερίδα κοινού ως ένα χόμπι που μπορεί να αποβεί επικερδές, μια νέα έρευνα αποκάλυψε ότι οι όσοι αυτοπροσδιορίζονται ως influencers, θεωρούν ότι απασχολούνται σε ένα επάγγελμα όπως όλα τα άλλα.
Η εφαρμογή Inda Hash, που φέρνει σε επαφή brands και influencers, διεξήγαγε μια έρευνα με κάποιους από τους χρήστες της και κατέληξε στο ότι το 64% αυτών, πιστεύει ότι το να είσαι influencer είναι κανονικό επάγγελμα και μάλιστα το συμπεριλαμβάνει ως τέτοιο στα βιογραφικά στοιχεία του.
Επιπλέον, η έρευνα ανακάλυψε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των influencers είναι γυναίκες, ο μέσος όρος ηλικίας είναι τα 21 χρόνια και οι περισσότεροι από αυτούς ζουν σε μεγάλες πόλεις. Ακόμη, το 83% αυτών δήλωσε ότι προτιμά να ακολουθεί άλλα άτομα στα social media, αντί για μεγάλους δημοσιογραφικούς οργανισμούς- γεγονός που σημαίνει ότι οι influencers επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό ο ένας τον άλλο.