Η νέα εφαρμογή της πλατφόρμας στοχεύει να βάλει ένα οριστικό τέλος στις έμμεσες διαφημίσεις
Τους τελευταίους μήνες έχει ξεκινήσει μία προσπάθεια από τους ιθύνοντες του Instagram να μπει ένα οριστικό τέλος στις έμμεσες διαφημίσεις προϊόντων. Για το λόγο αυτό είχε σταλθεί ειδοποιητικό μήνυμα σε ifluencers και celebrities που τους ενημέρωνε ότι θα έπρεπε να προσδιορίζουν τα χορηγούμενα posts τους με τη χρήση φράσεων όπως "Sponsored" και "Promotion" ή με τo hashtag #Ad.
Η συγκεκριμένη πρακτική από ότι φαίνεται δε λειτούργησε, οπότε το Instagram σκέφτηκε άλλο τρόπο να περιορίσει τις διαφημίσεις. Μέσα στους επόμενους μήνες θα μας συστήσει τη νέα εφαρμογή του "Πληρωμένη συνεργασία με" ("Paid partnership with") που θα εμφανίζεται σε κάθε χορηγούμενο post.
Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος influencer δημοσιεύει το οτιδήποτε που είναι σε συνεργασία με κάποια εταιρεία ή brand, θα εμφανίζεται και αυτόματα η φράση "Πληρωμένη συνεργασία με.." ακόμη και αν πρόκειται για ένα insta-story. Μέχρι στιγμής η εφαρμογή δοκιμάζεται σε μερικούς χρήστες, όπως την blogger @songofstyle , ενώ θα κυκλοφορήσει και επίσημα σε λίγο καιρό!
