Μία νέα, ενδαφέρουσα συνεργασία που θα μονοπωλήσει το ενδιαφέρον του κόσμου της μόδας<br />
Ο νέος creative director του οίκου Louis Vuitton, Nicolas Ghesquière, μαζί με την πρόεδρο του fashion house, Delphine Arnault, προσκάλεσαν έξι ανθρώπους από τους χώρους της μόδας, της τέχνης και του design, ώστε να επανασχεδιάσουν το iconic μονόγραμμα του brand.
To project φέρει το όνομα «The Icon And The Iconoclasts» και θα συμμετέχουν οι Karl Lagerfeld (creative director των οίκων Chanel και Fendi), Rei Kawakubo (ιδρύτρια του οίκου Comme des Garcons), Cindy Sherman (φωτογράφος), Frank Gehry (αρχιτέκτονας) και Marc Newson (βιομηχανικός σχεδιαστής).
Tσάντες ή αποσκευές θα φέρουν την «υπογραφή» τους και θα κυκλοφορήσουν σε επιλεγμένες boutiques από τα μέσα Οκτωβρίου, σε περιορισμένο αριθμό. Χαρακτηριζόμενες ως 'limited-edition' και 'exclusive', οι τιμές τους θα κυμαίνονται από 1.625 μέχρι 3.250 λίρες.
Το μονόγραμμα του γαλλικού οίκου δημιουργήθηκε το 1896 από τον George Vuitton, ως φόρος τιμής στον πατέρα του, Louis, ο οποίος είχε χάσει τη ζωή του τέσσερα χρόνια πριν.
Χωρίς αμφιβολια πρόκειται για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα projects που ακούσαμε τελευταία, με τον κόσμο την μόδας να το περιμένει ήδη με κομμένη την ανάσα.
Σχετικά Θέματα:
Θυμόμαστε: Marc Jacobs @ Louis Vuitton
LOUIS VUITTON Cruise 2015
LOUIS VUITTON Ready-to-Wear F/W 14-15