Ο βρετανικός οίκος αποφάσισε να αντικαταστήσει την LFW με το δημοφιλές πλέον μοντέλο see now, buy now
Ακολουθώντας το παράδειγμα πολλών μεγάλων οίκων, ο βρετανικός οίκος Mulberry ανακοίνωσε ότι θα αντικαταστήσει την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου με ιδιωτικές συναντήσεις με buyers και δημοσιογράφους για την παρουσίαση της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι '18.
Πρόκειται για μία πρακτική πο αφορά την πιο άμεση επαφή με τον καταναλωτή και που ήδη ακολουθούν ήδη πολλοί σχεδιαστές, γνωστή και ως τακτική see now, buy now.
"Στόχος του Mulberry ήταν πάντα η προσφορά ενός πραγματικού και εφικτού lifestyle" αναφέρει η CEO του οίκου, Thierry Andretta και συνεχίζει λέγοντας "η μεταστροφή που κάνουμε μας επιτρέπει συνεχίσουμε να ενδυναμώνουμε τη δέσμευση που έχουμε με τους πελάτες μας".
Αν και το μοντέλο see now, buy now είναι πλέον εξαιρετικά δημοφιλές, υπάρχουν και πολλοί σχεδιαστές που το δοκίμασαν και τελικά αποφάσισαν να επιστρέψουν κανονικά στα shows και την Εβδομάδα Μόδας. Για παράδειγμα ο Tom Ford, ένας από τους πρώτους που υιοθέτησε το μοντέλο, αποφάσισε να το εγκαταλείψει επιστρέφοντας δυναμικά στην Εβδομάδα Μόδας.
Το σίγουρο, πάντως, είναι ότι η βιομηχανία της μόδας διανύει μια μεγάλη περίοδο αλλαγών!