Ο κολοσσός του on-line shopping παίρνει μια ηχηρή θέση υπέρ των δικαιωμάτων των ζώων
Στο πλαίσιο ενός γενικότερου πλάνου βιωσιμότητας που κατακτά σταδιακά, ο όμιλος Yoox Net-a-Porter ανακοίνωσε χθες ότι υιοθετεί μια πολιτική κατά της γούνας, αποσύροντας κάθε τέτοιο προϊόν από τα site του ( Net-a-Porter, Mr Porter, Yoox, και The Outnet).
Μάλιστα, επεκτείνοντας τη συνεργασία του με τις οργανώσεις The Humane Society of the United States και Humane Society International, ο όμιλος εντάχθηκε στο πρόγραμμα Fur Free της Fur Free Alliance που στοχεύει στην προστασία των ζώων και του περιβάλλοντος.
Η απόφαση του Net-a-Porter έρχεται σε μια εποχή που όλο και περισσότερα brands θέτουν σε προτεραιότητα τη βιωσιμότητα και χρήση υλικών και πρακτικών φιλικών προς το περιβάλλον.
Οίκοι όπως ο Giorgio Armani και η Stella McCartney αλλά και hight-street brands όπως το Asos και το Topshop έχουν αφαιρέσει τη γούνα από τα προϊόντα τους, ενώ stars όπως η Emma Watson προκρίνουν ένα προσωπικό στυλ με "sustainable" και "eco-friendly" κομμάτια.