Η δύσκολη εποχή που διανύει ο θρυλικός γαλλικός οίκος
Μπορεί οι ανακατανομές σχεδιαστών σε διαφορετικά brands να είναι κάτι συνηθισμένο στο χώρο της μόδας, ωστόσο η αποχώρηση του Alber Elbaz από τον οίκο Lanvin το 2015 ήταν κάτι που σόκαρε τους πάντες. Άλλωστε, έπειτα από 14 χρόνια συνεργασίας ο Alber Elbaz είχε γίνει πλέον συνώνυμο του Lanvin.
Όμως στο τέλος της ημέρας για έναν luxury οίκο αυτό που μετράει είναι τα νούμερα πωλήσεων και ο Lanvin σκέφτηκε ότι η απομάκρυνση του Elbaz θα βελτίωνε κάπως την ήδη πτωτική πορεία του. Σχεδόν 2 χρόνια μετά η σκέψη αυτή μάλλον αποδεικνύεται λανθασμένη, αφού ο οίκος αυτή τη στιγμή διανύει μια περίοδο κρίσης με τις πωλήσεις να βρίσκονται σε θεαματική πτώση.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με μετρήσεις που έγιναν το 2016, πρόκειται για μία πτώση που ανέρχεται στο 23% συγκριτικά με πέρσι χάνοντας 162 εκατομμύρια δολλάρια. Τη στιγμή που το 2012 ο οίκος βρισκόταν στην κορυφή με 235εκ., αυτή τη στιγμή μιλάμε στην ουσία για μία καταστροφική κάθοδο. Και γίνεται και χειρότερο: σύμφωνα με πιο πρόσφατες μετρήσεις, κατά τους πρώτους μήνες του 2017 το παραπάνω ποσοστό αυξήθηκε κι άλλο φτάνοντας στο 32%, ενώ μέχρι το τέλος του έτους υπολογίζεται ότι θα χαθούν ακόμη 27εκ. δολάρια.
Μπορεί ο Alber Elbaz να μετέτρεψε τον Lanvin στον must-have γαλλικό brand που γνωρίζουμε, όμως από ότι φαίνεται έρχονται πολύ δύσκολες μέρες για τον οίκο.