37 χρόνια μετά την εμβληματική καμπάνια που άφησε ιστορία
Μπορεί η Brooke Shields να ήταν ήδη διάσημη από την παιδική της ηλικία, αλλά το όνομά της συνδέθηκε μεταξύ άλλων στα '80s με την εμβληματική καμπάνια του Calvin Klein "Nothing gets between me and my Calvin's" που παραμένει μέχρι και σήμερα μία από τις πιο χαρακτηριστικές του οίκου.
Ωστόσο, χθες το βράδυ ο CEO του οίκου Steve Shiffman ανακοίνωσε ότι πολύ σύντομα θα δούμε μια νέα συνεργασία με την 52χρονη πλέον Shields, χωρίς όμως να διευκρινίζει περί τίνος ακριβώς πρόκειται.
Πάντως, αυτή θα είναι η δεύτερη φορά που ο Calvin Klein εμπνέεται από την Brooke Shields για φέτος, αφού ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Raf Simmons χρησιμοποίησε στοιχεία από τη θρυλική '80s καμπάνια στην πρώτη συλλογή που παρουσίασε στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.
