Comfort zone
Όλα αυτά τα χρόνια που γνωρίζουμε το brand Lacoste, το έχουμε συνδέσει με το χαρακτηριστικό logo του με τον κροκόδειλο. Αυτό όμως τώρα αλλάζει - τουλάχιστον προσωρινά.
Όπως ανακοινώθηκε από το ίδιο το brand, σε όλα τα polo shirts έχουν προσθεθεί πλέον logos από 10 είδη ζώων που βρίσκονται υπό εξαφάνιση, σε μια προσπάθεια να εξαλειφθεί παντελώς αυτός ο κίνδυνος.Τα μπλουζάκια αυτά, που αποτελούν μέρος της νέας καμπάνιας, "Save Our Species", πρωτοπαρουσιάστηκαν κατά την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού και συγκεκριμένα την 1η Μαρτίου στο show του Lacoste και έκτοτε έχουν ήδη γίνει sold out!
Έτσι ο χαρακτηριστικός κροκόδειλος στο αριστερό μέρος έχει αντικατασταθεί από διαφορετικά είδη από ολόκληρο τον πλανήτη που αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο της εξαφάνισης, όπως το δελφίνι της Βακίτας και τη βιρμανική χελώνα.