Και φέτος η παρουσιάστρια είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια για την προώθηση του Pink Ribbon Bracelet.
Η Ελένη Μενεγάκη εδώ και κάποια χρόνια στηρίζει έμπρακτα την εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού που έχει ξεκινήσει η Estée Lauder Companies. Η παρουσιάστρια κάθε χρόνο φωτογραφίζεται φορώντας το special edition βραχιόλι που σχεδιάζει ο ταλαντούχος δημιουργός και προσωπικό της φίλος Δούκας Χατζηδούκας και με αυτόν τον τρόπο, χρησιμοποιεί τη φήμη αλλά και την επιρροή που έχει στο κοινό προκειμένου να το ευαισθητοποιήσει γύρω από ένα τόσο σημαντικό ζήτημα.

Και φέτος λοιπόν Estée Lauder έδωσε στη δημοσιότητα τις αντίστοιχες φωτογραφίες στις οποίες ποζάρει η Ελένη Μενεγάκη με τον Δούκα Χατζηδούκα.Το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ μοντέρνο και για πρώτη φορά η εμφάνιση της Ελένης έχει φουτουριστική διάθεση. Ο Dimitris Petrou, που μάλιστα είναι γνωστός για το προσεκτικό του tailoring, είναι αυτός που υπογράφει το σύνολό της γι' αυτή την καμπάνια. Ένα μεταλλιζέ τοπ με έναν ώμο, συνδυασμένο με ένα nude, ψηλόμεσο παντελόνι-κολάν και φυσικά τα βραχιόλια, που πρωταγωνιστούν στην καμπάνια, ήταν η επιλογή της παρουσιάστριας αυτή τη φορά.

Να πούμε ότι το συλλεκτικό "ροζ βραχιόλι" του Δούκα φέτος αποτελείται από μέταλλο και δέρμα, πρωταγωνιστεί η Ροζ Κορδέλα με έντονες ανάγλυφες ραβδώσεις έχοντας αναφορά στην "Δωρικότητα, στην Λιτότητα αλλά και στην Διαχρονικότητα” των Αρχαίων Μνημείων της Ελλάδας που αποτελούν κορυφαία ορόσημα φωταγώγησης στo πλαίσιo της εκστρατείας.
Τα βραχιόλια διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10,50 ευρώ, από τα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder σε όλη την Ελλάδα, αλλά και από το site esteelauder.gr. Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού ‘’Άλμα Ζωής’’.
Μάθε περισσότερα στο bcacampaign.com.